Comic Strip-Cartoon-Animation

23 June 2008

چرا از مرده ها می ترسیم؟

16 comments:

  1. سید امیر حسین مولاناJune 23, 2008 at 11:25 PM

    سلام دوست عزیز
    بسیار جالب بود
    عالی بود
    درود بر شما

    ReplyDelete
  2. همیشه ایرانJune 23, 2008 at 11:53 PM

    اینطوری که ما زندگی میکنیم رفتگانمان بیشتر میترسند !

    قرص خواب آور منو یاد خودکشی در زندان با واجبی انداخت
    با حال بود. براوو !

    ReplyDelete
  3. مهرداد فلاحJune 24, 2008 at 2:50 AM

    کارهات یک جورهایی ست که ویرم می گیرد تا ته بن بستی بدوم که کلیدش قفل ٍ مرا می خندد!
    ..
    ..
    ..
    بگویم؟

    ReplyDelete
  4. مهرداد فلاحJune 24, 2008 at 2:50 AM

    کارهات یک جورهایی ست که ویرم می گیرد تا ته بن بستی بدوم که کلیدش قفل ٍ مرا می خندد!
    ..
    ..
    ..
    بگویم؟

    ReplyDelete
  5. سلام
    من چند سال پیش مجله طنز و کاریکاتور می خوندم.شما اونجا هم کارکاتور می کشیدین؟
    خیلی خوش ذوقید.می تونم لینکتون کنم؟

    ReplyDelete
  6. سلام
    من چند سال پیش مجله طنز و کاریکاتور می خوندم.شما اونجا هم کارکاتور می کشیدین؟
    خیلی خوش ذوقید.می تونم لینکتون کنم؟

    ReplyDelete
  7. پارسا فاتحیJune 24, 2008 at 4:09 AM

    عالی

    ReplyDelete
  8. هرمز ممیزیJune 24, 2008 at 5:42 PM

    سلام
    مرده که ترس ندارد / بعضی از زنده ها به مراتب ترسناکتر از مرده ها هستند

    ReplyDelete
  9. لیدا خانوم تصویرگرJune 25, 2008 at 2:40 AM

    وای خدای من .....
    این کارت فوق العاده بود .....
    خیلی لذت بردم و خندیدم ...
    راستی مرسی از تبریک تولد خیلی خیلی خوشحالم کردی .....
    من عاشق فریم اخر کارتم به خصوص اون اسکلته

    ReplyDelete
  10. سلام .
    هر بار که می ایم اینجا حس خوبی می گیرم.
    در ضمن فکر می کنم گفته بودم که سایت بوطیقا در حال راه اندازی است و امیدوارم که از آثار تان استفاده کنیم. اول مرداد فعالیت اش را شروع می کند.
    در ضمن به شبستان نقل مکان کرده ام.

    ReplyDelete
  11. سلام
    با اجازتون لینک کردیم شما را فقط

    ReplyDelete
  12. کورش-وفادار دلشکستهJune 26, 2008 at 8:39 PM

    آقا شما تو طنز و کاريکاتور نبودی؟

    ReplyDelete
  13. سلام
    میشه یه سر به کارهایب منم بزنید؟
    می دونم عمرا به کارهای شما نمی رسه
    اما خوشحال می شم نظرتو بدونم
    منم کاریکاتوریستم

    ReplyDelete
  14. ali bod.tarahi kheili ghavi va rang amizie cheshmnavaz.piroz bashid

    ReplyDelete
  15. درود بر اقا وحید
    دستت طلا کارات خیلی عالیه

    ReplyDelete
  16. واااااااااااای این یارو که خودش رو با قرص خواب آور کشته بود .... ( از کی تا حالا قرص خواب آور تیکه پاره می کنه ؟! )

    ReplyDelete