Comic Strip-Cartoon-Animation

20 July 2008

چند سال گذشت؟


38 comments:

  1. امیر - انقضاJuly 20, 2008 at 10:31 PM

    خیلی دلم می خواست نظر بدم
    .
    .
    راحت شدم!

    ReplyDelete
  2. شاهین کلانتریJuly 21, 2008 at 12:03 AM

    ایول.واقعا که هنرمند بزرگی هستید.

    ReplyDelete
  3. هرمز ممیزیJuly 21, 2008 at 2:10 PM

    سلام
    میدانید  چرا
    تا بحال هیچ  رئیس جمهوری در اجرای شعار اصلی  خودش موفق نبوده احمدی نژاد در شعار  عدالت اقتصادی ؟خاتمی  در شعار  توسعه  سیاسی ؟و رفسنجانی در  شعار  سازندگی ؟ بد  نیست  کمی بیاندیشیم  !

    ReplyDelete
  4. مهدی رضائیJuly 22, 2008 at 7:23 PM

    سلام این بار انجمن داستانی چوک با داستانی از خودم به روز است منتظر حضور گرم و نظر رنجه های شما دوستان هستم.

    ReplyDelete
  5. زنده باشید اقای نیک گو
    کارها ونوع طراحی تون خیلی خوب بود اما سوژه ونحوه پردازش انها خیلی جالبتر!
    اما حقیقت اینه که من هم مثل شما امیدی به بهتر شدن اوضاع ندارم.نه الان نه هیچ وقت دیگه چون از ماست که بر ماست و خود کرده را تدبیر نیست!

    ReplyDelete
  6. سلام
    چی بگم والا؟
    خسلس عالیه
    خیلی عالیه
    و قابل تامل
    با اینکه موضوع کمی زیادی دم دستیه اما خیلی به دل می چسبه
    منم به روزم
    دئس داشتی افتخار بده

    ReplyDelete
  7. جماعت الاغها از تسلط انسانها خسته شده بودند و تصمیم گرفتند که برند پیش الاغ بزرگ تا راهنماییشون کنه که کی این وضع تموم میشه.
    خلاصه رفتند و از الغ بزرگ پرسیدند که ما تا کی باید اسیر این آدما باشیم و بار بکشیم و کتک بخوریم و یه غذای بخور نمیر بمون بدن؟
    الاغ بزرگ که داشت نفسای آخر رو میشکید جواب داد ؛وقتی این وضع عوض میشه و شما آزاد میشین که کونتون بو نده!
    خلاصه از اون وقت الاغها به محض رسیدن به هم سریع کون همدیگر و بو میکنند تا ببینند که وقت آزادی رسیده یا نه. غافل از اینکه منظور الاغ بزرگ این بود که هیچ وقت آزاد نمیشید چون که الاغ کون نشور هستین!
    بنظرم که قصه ما هم همینه.

    تا وقتی که بوی دین از کله ما بلند است وضع همین است که هست فرقی هم نمیکن که این الاغ بزرگ یا آن یکی الاغ بزرگتر بیاید. راه بجایی نمیبرند.

    ReplyDelete
  8. سید محمود جوادیJuly 26, 2008 at 9:13 PM

    سلام
    ممنون از محبتتان ... بزودی برمی گردم

    ReplyDelete
  9. تو  بهتره بری کاریکاتور یاد بگیری بعدش بیای سایت راه بندازی. حالم از عکست و کاراتونهات بهم می خوره.کاریکاتوریست درپیت...[ناخوش]

    ReplyDelete
  10. سید امیر حسین مولاناJuly 28, 2008 at 1:57 AM

    سلام دوست عزیز
    عالی بود
    درود

    ReplyDelete
  11. "اگه از این پل رد بشیم شاید..."
    راست میگید!اونور هم دردسر داریم

    ReplyDelete
  12. افسوس که افسانه بود

    ReplyDelete
  13. سلام خيلي جالب بود .وبلاگ خوبي داري
    به ما هم سر بزن خوشحال ميشم
    موفق باشي
    بدرود

    ReplyDelete
  14. روزه سکوت گرفتی؟

    ReplyDelete
  15. همه خوب حرف میزننیم فقط خرف میزنن بعد همدیگر تایید مکنیم میریم پی زندگیمون دلمون خوش کردیم به حرف خانه از پایبست ویران است از  ابتدای افرینش قرن ما قرن موسی چمبه هاست

    ReplyDelete
  16. چند سال گذشت اقای نویسنده.
    و من همچنان گذشته که عادت کردم به انتظار
    نشسته ام به عادت انتظار
    و عادت به انتظار نشستن هیچ گاه گلوی من را نمی فشارد . انتظار به نشستن در عادت هم شده است عادت

    زیبا بود.

    ReplyDelete
  17. خداییش عالی کارات حرف نداره از من می شنوی با ه داستان نویس حرفه ای همکاری کن اگهخواستی منم حاضرم سرمایه گذاری کنم یه کتاب کمیک بیرون بدیم

    ReplyDelete
  18. فقط 63 سال آقا وحید؟

    ReplyDelete
  19. مهسا رحیم زاده رادDecember 16, 2008 at 1:50 AM

    تو فوق العاده ایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی ...

    ReplyDelete
  20. مهسا رحیم زاده رادDecember 16, 2008 at 1:52 AM

    امیدوارم این عدد بشه 1457_1357

    ReplyDelete
  21. خیلی خوب بود. مرسی

    ReplyDelete
  22. سلام آقای نیک گو
    آقا درود بر شما...
    کارات خیلی عالی و زیبا و پرمعنا هستند.
    وقتی متوجه شدم که انیمیشن آقای شاه کار شماست کلی کیفور شدم. آخه خیلی ازون کار خوشم میاد...
    نوع کار و طراحی ها کاملا با ذائقه ی ایرانی هماهنگه و کاملا به دل میشینه.
    کارهایی که اینجا گذاشتینو هم کامل دیدم . خیلی زیبا هستند. انشاالله که موفق باشی و پیروز.
    تو اولین مطالبت یه نوشته ای بود به نام تجزیه.
    این بدجوری منو مشغول کرد...
    خودت نوشتی بودی آقا وحید؟
    بی نظیر بود....به جرئت میگم تو مطالعات اخیرم که خیلی هم متنوع بود، اون نوشته به شدت منو مشغول و درگیر کرد....
    خیلی قوی بود.
    در هر حال پیروزی و موفقیت روزافزونی برات آرزومندم...
    در مورد ما دانشجویان بخت برگشته هم یه کار بذارین تو وبلاگتون لطفا... مخصوصا دانشجوهای پیام نوری
    این موضوع هم خیلی ذهنمو درگیر کرده...
    این که کارخونه های خودرو سازی ایران با کمال اعتماد به نفس از رو نمیرن و قیمتاشونو زیاد پایین نمیارن.... انگار کیفیتشون از بنز و ... بیشتره...
    اینو می گن اعتماد به نفس!!!!
    یا حق

    ReplyDelete
  23. سلام
    وبلاگ جالبی دارید. اگه مایل به تبادل لینک هستید من رو با نام "هر چی بخوای هست" لینک کنید تا منم شما رو لینک کنم.
    به من سر بزنید...

    ReplyDelete
  24. وحید (خان.جان)!!
    عالی بود.
    موفق تر باشی

    ReplyDelete
  25. وبلاگتون بی نظیره.....

    ReplyDelete
  26. سلام...خیلی لذت بردم...واقعا کارتون عالیه...موفق باشین...

    ReplyDelete
  27. به نظر من نقص از همون اول بود ففف
    اگه سعی می کردیم امروزمون رو بسازیم فردا ساخته میشد خود به خود

    مهم نیست از چه گروهی باشی
    مهم اینه که برای رشد کشور کار کنی

    ReplyDelete
  28. باغچه ی گل سرخApril 22, 2009 at 7:58 PM

    اول سلام
    خیییییییییییییییییییییییییییییلی باهاله
    ایول
    میخوام لینکت کنم اجازه هست؟؟؟؟؟؟؟
    ااااااااه فکر کردی الکیه    بیا بهم سر بزن تا با هم دوس شیم     اوکی (ok)  
    تا اون روز بای

    ReplyDelete
  29. میگم این تاریخ مرگ رو با چه فرمولی حساب کردی، به ما هم یاد بده
    خیلی فوری نیازمندیم!

    ReplyDelete
  30. سلام دستت درد نکنه من از مطالبت با ذکر منبع استفاده میکنم در ضمن: در نا امیدی بسی امید است،پایان شب سیه سفید است

    ReplyDelete
  31. جالب بود
    مرسی

    ReplyDelete
  32. taze age in chan sal begzare baiad khoda ro shokr kard

    ReplyDelete
  33. حالا از اون پله رد می شی ؟!

    ReplyDelete
  34. ايشالا كه هميشه شاد باشي و با اميد...

    اميد داشته باشيم همه چيز درست ميشه...

    اگر ...

    ReplyDelete
  35. عالی بود

    ReplyDelete
  36. عالی بود 63 سال کمه ها!

    ReplyDelete