Comic Strip-Cartoon-Animation

07 September 2008

آقای شاه (2)

فریم هایی از آقای شاه:

 

 






7 comments:

  1. سید محمود جوادیSeptember 8, 2008 at 9:05 PM

    سلام دوست من
    طاعات و عباداتتان قبول باشه . کار بسیار زیبایی بود .
    شما تا حالا کوتوله سیاسی دیدین ؟

    ReplyDelete
  2. لیدا خانوم تصویرگرSeptember 8, 2008 at 11:15 PM

    فوق العاده است دوست من
    اما من نمی دونم که کدوم کانال پخش می کنه ؟ می شه بگی کی ؟ و چه ساعتی ؟
    در ضمن خیلی وقت بود نیومده بودم .....

    ReplyDelete
  3. ساناز بهزادیSeptember 10, 2008 at 3:04 AM

    بسیار خوب.

    ReplyDelete
  4. گلناز از ته دنیاSeptember 20, 2008 at 7:19 AM

    ای وای چه شاه خوشتیپی قصد ازدواج ندارن؟
    به به چه شغل شریفی شاه هستن یک لقمه نون حلال کارگری که ازش در میاد همه ی شاه ها تاج شنل دارن که البته شاه ما  اسم شنل وتاجشو  عوض کرده گذاشته ..
    و در حال حاضر هر کی مثل شاه ما بپوشه به یک جایی میرسه

    ReplyDelete
  5. اینکه نوکرش بود , پس خود شاه کو ؟؟؟

    ReplyDelete
  6. تو که خودت نوکر صدا و سیمایی. به چی این همه انتقاد گوسفندانه می گیری؟
    همچین به برنامه های تلویزیون ایراد می گیری که من گفتم سایه شان را با تیر می زنی. خوب، این برنامه هایی نظیر شوک را همین همکار های خودت می سازند. و یقین برای یک لقمه نان.
    برای دادن قسط پرایدشان!!

    ReplyDelete
  7. این کار هیچوقت پخش نشد؟

    ReplyDelete