Comic Strip-Cartoon-Animation

27 January 2009

یک مقدار زن در سینمای ایران !


90 comments:

  1. براندازی نرم میکنی؟
    میخوای نشونت بدن براندازی نرم یعنی چی؟
    میخوای خودتو نرم کنن؟
    مهم این نیست که از خط قرمز عبور کردی یا نه، مهم اینه که براندازی میکنی، پس فیلتری!!

    ReplyDelete
  2. فکر کنم کارشون یه گوشمالی بوده تا خطوط رو بهت یادآوری کنن.
    ولی مهم ماییم که هر جا باشی باهات میایم

    ReplyDelete
  3. خوب حرفی نيست جز تاسف ...

    ReplyDelete
  4. یا زنگ زدی همون شماره ای که مامان و مانی گفته یا توهم زدی پیش من که فیلتر نیستی

    ReplyDelete
  5. سلام
    با اوباما بروزم
    بخاطر مشکلی که برای وبلاگتون پیش اومده بود متاسفم
    دیگه به ما افتخار نمیدین؟؟؟
    درسته کمی خط فکریمون فرق داره
    اونم از نظر سیاسی
    اما دلیل نمی شه کارای همدیگه رو دنبال نکنیم

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  7. سلام
    با اوباما بروزم
    بخاطر مشکلی که برای وبلاگتون پیش اومده بود متاسفم
    دیگه به ما افتخار نمیدین؟؟؟
    درسته کمی خط فکریمون فرق داره
    اونم از نظر سیاسی
    اما دلیل نمی شه کارای همدیگه رو دنبال نکنیم

    ReplyDelete
  8. ببخشید
    کامنت قبلی برای رادیکال باشی بود
    یادم رفت اسممو بزنم

    ReplyDelete
  9. برا من یکی از دامنه ها فیلتره ( .کام ) اما برا باقی رفقا همش!

    در ضمن فکر کنم گوشه ی کمیکت یه چیزی رو فراموش کردی ( ما که توقع نداریم! )

    ReplyDelete
  10. علیرضا آقاابراهیمیJanuary 27, 2009 at 7:58 PM

    خوشبختانه من با خطوط جدایی وصل می شم که دیر به دیر فیلتر می کنن.متاسفانه هرکس تو این مملکت حرف راست رو بزنه(مطلب عملکرد دولت نهم)جریمه میشه.مثلا تا به حال 3 وبلاگ بابای من فیلتر شده.

    ReplyDelete
  11. علیرضا آقاابراهیمیJanuary 27, 2009 at 8:48 PM

    من در رابطه با فیلتر شدن این وبلاگ در وبلاگم یک نقاشی گذاشتم.

    ReplyDelete
  12. اگه فيلتر نمي شدي بايستي به كيفيت كارت شك ميكردي!
    فيلترينگ نشان استاندارد وبلاگهاي ايراني ست.

    ReplyDelete
  13. بالاخره یافتمتون!
    من از دیشب تا حالا دارم شما رو دنبال میکنم!
    منزل نو مبارک!

    ReplyDelete
  14. آقا وحید
    حالا که اسباب‌کشی کرده‌ای، بیا برو blogspot یا wordpress تا این که وبلاگت به تیر غیب گرفتار نشود.

    ReplyDelete
  15. آقا وحید
    حالا که اسباب‌کشی کرده‌ای، بیا برو blogspot یا wordpress تا این که وبلاگت به تیر غیب گرفتار نشود.

    ReplyDelete
  16. سلام آقا وحيد
    همون فيلتر هم كه بنويسي حكم نرمش دراه ها!يهو ديدي اينم از دست رفت!
    گفته باشم!

    اون سكانس حمووم آخرش بود!

    ReplyDelete
  17. مامان و مانیJanuary 28, 2009 at 4:14 AM

    وای چقدر تاسف خوردم واسه اونهایی که ایرانن و  نمیتونن وبلاگ شما رو بخونن.... آخه چرا فیلتر؟؟؟ متاسفم برای مسئولانمون... شعورشون در همین حده...

    ReplyDelete
  18. مامان و مانیJanuary 28, 2009 at 4:16 AM

    موقعی که ایران بودیم... یکبار وبلاگ منم "که فقط در مورد پسرم مینوسم" رو فیلتر کرده بودن... داشتم آتیش میگرفتم... بعد داداشم یه شماره ای بهم داد (که الان یادم نیست) زنگ زدم و براشون توضیح دادم... اونام گفتن اشتباه شده و بازش کردن.... میخواین شما هم امتحان کنید... ضرری نداره..

    ReplyDelete
  19. تیرداد بنکدارJanuary 28, 2009 at 6:59 AM

    پایدار و پیروز باشید که نقشهایتان گویا ترین است

    ReplyDelete
  20. سلام
    از خونه جدیدت خوشحالیم
    مبارک باشه
    بترکه چشم حسود!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  21. درود امیدوارم همیشه در کار خودتان مستدام تر باشید.
    دوستدار همیشگی شما

    ReplyDelete
  22. سلام وحید جان. امیدوارم نظر من میان نظرات بیشمار گم نشه و خوانده بشه. میخوام بگم هیچ غم به دل راه نده و آسوده 8 ساعت مفید بخواب که ما بیداریم!! من از خواننده ها و بیننده های وبلاگ شما هستم. اگر هر کدام از وبلاگهای شما را فیلتر کردن یک لشکر با بیش از 300 آنتی فیلتر کنار گذاشتم که آنچه شما خلق میکنید نظاره گر باشم و مثل همیشه تحسین کنم.

    با سپاس

    ReplyDelete
  23. سلام وحید جان

    مثل همیشه گل کاشتی

    ReplyDelete
  24. واقعا کارت عالی بود..فرار از فیلترینگ و میگم وحید جان.
    موضوعاتتم حرف نداره.اثرهایی با طول عمر و ماندگاری بالا داری...این خصلت کارهای شماست.
    موفق باشی.

    ReplyDelete
  25. کس خارشون بکن تو سوراخشون دمت گرم با قدرت برو جلو هر جابری دنبالت میآییم دمتم گرم کار درست شیر مادرت حلالت

    ReplyDelete
  26. فکر کنم باید  می نوشتی: یکم زن در سیما. چون اگر داری به سینما کنایه می زنی باید دیگه بری ازووووون فیلما ببینی عزیز دل!

    ReplyDelete
  27. موسیو گلابیJanuary 28, 2009 at 3:51 PM

    وبلاگ جدید مبارکه!

    ReplyDelete
  28. بلاگ توپي داري اگر حاضر به تبادل لينكي منو با نام عکس و بيوگرافي بازيگران لينك كن وبعد منو خبر كن تا من هم تو رو لينك كنم


    راستي چرا از بلاگت کسب درآمد نميکني دروغ نيست اگر تمايل داشتي در اول بلاگم بر روي بنر ابزار وبمسترها کليک کن و در اين سايت ثبت نام کن اگر ثبت نام کردي در خدمتت هستم و هر توضيحي
    بخواي در خدمت هستم

    ReplyDelete
  29. علیرضا آقاابراهیمیJanuary 28, 2009 at 6:35 PM

    سلام.این امکان جدید پرشین بلاگ یعنی تغییر آدرس وبلاگ خیلی باحاله و ممنون از اینکه اینقدر لطف دارید.

    ReplyDelete
  30. به دنبالت می آییم و این تنها کاریست که می توان کرد.
    روزگار غریبی ست نازنین


    لطفن زودتر فید این خانه را راه بیانداز

    ReplyDelete
  31. به دنبالت می آییم و این تنها کاریست که می توان کرد.
    روزگار غریبی ست نازنین


    لطفن زودتر فید این خانه را راه بیانداز

    ReplyDelete
  32. وحید جان اگر فیدبرنر را برای وبلاگت فعال کنی عالی می‌شود:
    http://feedburner.google.com/

    ReplyDelete
  33. کورش-وفادار دلشکستهJanuary 28, 2009 at 9:21 PM

    هستيم باهات..

    ReplyDelete
  34. وای! وحید جان! این آخرش من دیگه ترکیدم از خنده!

    ReplyDelete
  35. سید محمود جوادیJanuary 28, 2009 at 9:51 PM

    سلام
    من با " کتابخوالی ! " به روزم

    ReplyDelete
  36. پرنسس کوچولوJanuary 29, 2009 at 12:15 AM

    سلام دوست عزیز
    عجب وبلاگی
    من لینکتون کردم

    ReplyDelete
  37. خیلی بامزه بود

    ReplyDelete
  38. واقعاَ متاسفم برای افرادی که ادای آزادی بیان و مطبوعات میکنن و بعد تحمل حقیقت طنز یک کاریکاتور رو ندارن. بابا تو آمریکا رئیس جمهورشون رو تو فیلم مسخره میکنن کسی نمیگه خرت به چند من... (نمونش فیلم هارولد و کومار)

    ReplyDelete
  39. سلام کارتون پر از جسارتته افرینننننننننن امیدوارم اجازه بدید لینک کنم بلاگ شما رو

    ReplyDelete
  40. آقا ما از فید دنبال می کنیم کاراتونو. حرف ندارن.
    از اول همین فید برنر بوده؟ نیازی به تغییر نداره که؟

    ReplyDelete
  41. منزل نو مبارک
    سلام وحید جان

    ReplyDelete
  42. رادیــــــو اگـــــرJanuary 29, 2009 at 9:43 AM

    عقده شخصی خودت هم این وسط لو رفت...
    حالا تو مشکلت حجابه؟ باید این روزها خیلی راضی باشی که... هنوز نشدی؟
    این همه توی صدا وسیما بی حجابی و فساد هست. تو عضو گروه معترضین به نبود فسادی؟
    خدا شفات نده.

    ReplyDelete
  43. یکی نوشته بود جسارت. این جا رو یه دست معرفی کرد.
    به جای اون آدم دیگه هم می خوام بگم شادی واقعیت و شاید ....
    حق ما هر جا که باشیم همینه؟

    ReplyDelete
  44. این نیز بگذرد...و تنها حق ماندگار است عزیز دل

    ReplyDelete
  45. سلام..
    سکانس مادر و فرزندم می زدی باحال می شد

    ReplyDelete
  46. سلام.بسیار خوشحالم که با ادرس جدید اومدی.امیدوارم موفق تر از پیش باشی

    ReplyDelete
  47. فوق العاده بود...

    ReplyDelete
  48. گور بابای کسی که فی+لترت+ت کرده
    لینک وبلاگتو اصلاح کردم و به همه هم گفتم که اومدی اینجا
    پیروز ومستدام باشی وحید جان

    ReplyDelete
  49. خییییییییلی  با حال بود

    ReplyDelete
  50. این عوضی ها چی فکر میکنن؟ اون از عادل فردوسی پور، اون از روزنامه ها، ....
    تورم فیلتر میکنن؟ به خدا قسم صبر ملت دیگه داره تموم میشه، اینا گورشونو دارن گود تر میکنن

    ReplyDelete
  51. این عوضی ها چی فکر میکنن؟ اون از عادل فردوسی پور، اون از روزنامه ها، ....
    تورم فیلتر میکنن؟ به خدا قسم صبر ملت دیگه داره تموم میشه، اینا گورشونو دارن گود تر میکنن

    ReplyDelete
  52. سلام
    منم Sam،خوشحالم كه با يه آدرس جديد برگشتي.اگه وقت كردي يه سري به وبلاگ ما هم بزن،خوشحال ميشيم

    ReplyDelete
  53. دادش ایشالا همیشه چرخ وبلاگت بچرخه!

    ReplyDelete
  54. جواب: رادیــــــو اگـــــر

    دوست عزیز شما میخوای اینو عقده ببین!‌اما وقتی ظاهرش اینجوریه و باطنش اونجوری ( فاسد )
    در ضمن عقد موقت رو برا همین جا ها گذاشتن!( البته بازیگر هم باید جنبه داشته باشه! )
    اگه عقده میدونی اینارو بدون! ولی اینم بدون که حجاب خوبه اما هم برا مرد هم برا زن! هم در ظاهر و هم باطن!

    یا حق

    ReplyDelete
  55. یه خورده فکر کردن هم خوبه..!
    آقای seven

    ReplyDelete
  56. با سلام
    وبلاگ خوبي داريد اميدوارم هميشه موفق باشيد
    دكتر وحيد پورمجيد
    Zananz.parsiblog.com

    ReplyDelete
  57. کسری عباس آبادیJanuary 30, 2009 at 9:46 PM

    پست جديد: اجناس خارجي در بازار يا ...(2)
    به روزم . يه سر بزن
    نظر يادت نره

    ReplyDelete
  58. مداد سیاه من ( یوسف زمانیJanuary 31, 2009 at 1:38 AM

    سلام وحید جان

    تو فوق العاده ای

    همیشه از دیدن کارها و ایده هات لذت میبرم

    ReplyDelete
  59. oghdehaye shakhsiaiti"!

    ReplyDelete
  60. سلام استاد - همه ی کاراتو میبینم - وافعا خسته نباشی - لینک من رو هم برداشتی که؟! گاهی سر بزن - اگه وقت داشتی

    ReplyDelete
  61. سلام
    آقا دیگه افتخار نمیدین؟؟؟؟
    پست ایندفعه ام سیاسی نیست
    خوشحال میشم سنت شکنی کنید و افتخاری به ما بدین

    ReplyDelete
  62. خیلی خوشحالم کردین آقای نیک گوی عزیز
    به امید تداوم این دوستی

    ReplyDelete
  63. سلام
    کاریکاتورات خیلی باحالن
    دمت واقعا گرم من که پیگیره کارات هستم خیلی دیوانه وار
    واقعا خسته نباشی

    ReplyDelete
  64. سلام
    کاریکاتورات خیلی باحالن
    دمت واقعا گرم من که پیگیره کارات هستم خیلی دیوانه وار
    واقعا خسته نباشی

    ReplyDelete
  65. خیلی خوشحالم که وبلاگ شما رو سر حال می بینم...
    دیگه داشتم ناامید می شدم از اینکه دیگه هیچ راهی برای دین کمیک استریپ های شما وجود نداره!!!

    ReplyDelete
  66. سلاااااااااام
    خوبی؟
    چطوری؟
    همینجوری اومدم پرشین بلاگ یه سرک بکشم وب تو رو دیدم که در محبوب ترین هاست خوش به حالتون این بلاگفا که نداره همچین قسمتی
    اومدم یه نیگا کنم
    دلم نیومد نظر ندم

    ReplyDelete
  67. سلام خیلی عالی بود . خوبه در باره سکانس هایی که زن و مرد بعد مدتی همو می بینن و به جای روبوسی بغل دستی رو می بوسن هم چیزی بکشی

    ReplyDelete
  68. غمگین بودن بهانه می خواهد اما برای شاد بودن هرگز نباید دنبال دلیل و بهانه بود. شادی و نشاط حالت طبیعی جسم و روح و ذهن ماست. در حقیقت تنها زمانی که شاد و خوشحال و آرام هستیم بدن ما در وضعیت کارکردی صحیح قرار دارد و روح و ذهن آرام است که می تواند بیماری ها را علاج دهد و سلامتی را در تمام وجود انسان بگستراند. هرگز برای شادبودن منتظر بهانه و یا اتفاق خاصی نباشید. همین الان شاد باشید.

    ReplyDelete
  69. آقا نقل مکان ات مبارک... می دونم باعث زحمت شدن دوستان.

    ReplyDelete
  70. مهـــــــــرانFebruary 1, 2009 at 9:21 PM

    سلام دوست مهربان
    اگه جای خدا بودی چه کار می کردی؟

    با همین عنوان بروز شدم. بیا! شاید مطلب جالبی باشه!


    با تشکر - مهران "کهنه درخت"

    ReplyDelete
  71. بهنام صابر نعمتیFebruary 1, 2009 at 10:58 PM

    درود
    آقا این حرفا چیه . البته شما باید منو ببخشی که فکر می کنم گذاشتن طرحت تو وبلاگم کم تاثیر نبود تو فلترینگت .
    به هر حال من هم مثل شما علاقه خاصی به کاریکاتور دارم و کاریکاتوریست ها رو هم دوست .
    موفق باشی .

    ReplyDelete
  72. مجید مهجور(کاریکاتور)February 2, 2009 at 3:21 AM

    سلام استاد....خیلی از این کارتون و حرفی که در درونش برد لذت بردم.....ممنون  ....شاد باشید

    ReplyDelete
  73. سلام انتظار دارید چه طوری باشه ؟ اگه نعوذبالله بی حجاب باشن که میشه مثل زمان شاه ملعون ... عجب ها ...

    ReplyDelete
  74. قسمت حمومش خیلی بامزه بود. درباره فیلتر هم متاسفم، البته برای اونایی که جنبه ندارند و همه اش تهدید می کنند

    ReplyDelete
  75. جالب و انتقادی بود ممنون

    موفق باشید

    ReplyDelete
  76. بسیار روح انگیز جالب زیبا شیوا وسلیس ودل انگیز و متاثر کننده بود آرزوی توفیق دارم یه سری بزن و اگه خواستی یه تبادل لینک و اطلاعات واستفاده از موضوعات و مطالب هم اگه خواستی لینک کن وبگو تا لینک بدم موفق باشید ما را در پهنه سبز زیبای دعایتان از یاد نبرید خدا نگهدار

    ReplyDelete
  77. کلاغ قارقاریFebruary 2, 2009 at 8:29 PM

    آقا خداییش شما فوق العاده اید
    خیلی زیبا می پردازید به مشکلات
    شاد باشید و سلامت

    ReplyDelete
  78. سلام آقا واقعا فوق العاده ای

    ReplyDelete
  79. عالی بود . مرسی

    ReplyDelete
  80. فوق العاده بود

    ReplyDelete
  81. سلام آقای نیک گو خسته نباشید
    میخواستم بگم این بخش داستان سایت فیلتر شد

    ReplyDelete
  82. محمود احمدی نژادAugust 1, 2009 at 4:50 AM

    ما
    انرژي هسته اي را
    دانش سلول هاي بنيادي را
    ..
    به انحصار خود در اورديم
    و يقين بدانيد كه
    هاليودي خواهيم سخت
    و من خودم نقش همانند
    برات پيت( ميمون پيت) در ان ايفا خواهم كرد

    ReplyDelete