Comic Strip-Cartoon-Animation

10 March 2009

خبر گزاری فارس خبر گزاری برتر سال!

40 comments:

  1. on ghadima freshet bod
    nasleshon  mongharez shode
    ina ro estekhdam kardan

    ReplyDelete
  2. اين نوشته پايينش از كل كاريكاتور بامزه تر بود. موفق باشيد.

    ReplyDelete
  3. این یکی دیگه خیلی توپ بود

    ReplyDelete
  4. حاجی
    کارت خیلی توپه
    دمت گرم
    ایشالله بیشتر بنویسی و بکشی
    من امروز با سایتت آشنا شدم
    خیلی باحالی

    ReplyDelete
  5. حاجی
    کارت خیلی توپه
    دمت گرم
    ایشالله بیشتر بنویسی و بکشی
    من امروز با سایتت آشنا شدم
    خیلی باحالی

    ReplyDelete
  6. حاجی
    کارت خیلی توپه
    دمت گرم
    ایشالله بیشتر بنویسی و بکشی
    من امروز با سایتت آشنا شدم
    خیلی باحالی

    ReplyDelete
  7. مش کرم ( قرمز المماخ !! )March 10, 2009 at 2:17 PM

    صدا و سیما رو خوب اومدی . کاش یه تصویر دیگه از نمای دور می کشیدی که اینا روی کوهی از چوب نشستن .

    ReplyDelete
  8. مرتضی خسرویMarch 10, 2009 at 2:44 PM

    واوووووووووووووووووووووووووووووووو عالی بود...مردم از خنده. ای ول

    ReplyDelete
  9. دمت گرم عالیه

    ReplyDelete
  10. خيلي با حال بود، صدا و سيما رو هم خيلي خوب اومدي ! اگه ميشد بفرستي براي همه خبرنگاراي اين بنگاه دروغ پراكني عالي مي شد. بلكه وجدان اونا بيدار بشه و سر عقل بيان1

    ReplyDelete
  11. جالب بود فقط يه سوال اون كه از جيبش داره مي افته تسبيحه ؟ درسته؟

    ReplyDelete
  12. حامیان خاتمی در طبسMarch 10, 2009 at 7:54 PM

    بابا واقعا  باحالی

    ReplyDelete
  13. خیلی با حالی موفق باشی

    ReplyDelete
  14. موفق باشی دوست عزیز

    ReplyDelete
  15. مامان و مانیMarch 10, 2009 at 9:32 PM

    خیلی عالی بود.. ایده هاییه که به مغز هیچکی خطور نمیکنه جز آقا وحید...
    ولی از حق نگذریم..  بیچاره خیلی کار پرمشقتی داره... دلم براش سوخت...

    ReplyDelete
  16. سلام
    خسته نباشید
    مایلم که با شما تبادل لینک داشته باشم. اگه شما هم موافقید سراب رو با نام (طنز) لینک بفرمایید و فورا اطلاع دهید با چه نامی لینکتان کنم؟
    با تشکر از همکاری شما
    موفق باشید

    ReplyDelete
  17. سلام وبلاگتون فوق العاده است
    به من هم سری بزنید
    با تبادل لینک موافقید؟؟

    ReplyDelete
  18. کارتون های شما فوق العاده است . می خندیم .

    ReplyDelete
  19. برادر توتیMarch 11, 2009 at 1:35 AM

    فــــــــــــــوق العاده بود داری به روزای اوجت بر میگردیا

    ReplyDelete
  20. عالی بود، خیلی خندیدیم

    ReplyDelete
  21. مرسی.
    عالی بود...

    ReplyDelete
  22. شادی تبعیدیMarch 12, 2009 at 12:23 AM

    این اقاهه یعنی آدم چوبی اه ؟؟ آخه دماغش مثه  تنه درخت میمونه .. پینوکیو هم آدم شد آخه ... اما  این بابای   تو  صدا سیما آدم نشده !

    ReplyDelete
  23. خوبه تهدیدش نکرده که میفرستتش جلسات هیئت دولت یا کنفرانس مطبوعاتی محمود

    ReplyDelete
  24. ایول داری ...

    ReplyDelete
  25. كلاغ قارقاريMarch 12, 2009 at 8:41 PM

    بعد از حدود 15 روز تونستم بيام و يه سري بزنم به وبلاگستان شما
    راستي سلام
    اين مطالب اخير مثل هميشه عالي بودن
    شاد باشيد و سلامت
    8 روز تا بهار زيباي 88
    قارقاري

    ReplyDelete
  26. کیف داد بسی!

    ReplyDelete
  27. مرتضی فکوریMarch 13, 2009 at 8:53 AM

    سلام وحیدجان.مرتب به وبلاگت سر میزنم و لذت می برم. لینکت رو هم تو وبلاگم قرار دادم. همیشه موفق و لذت بخش! باشی.

    ReplyDelete
  28. مش کرم ( قرمز المماخ !! )March 13, 2009 at 11:54 AM

    به منم سر بزن . اگه وقت کردی

    ReplyDelete
  29. مش کرم ( قرمز المماخ !! )March 13, 2009 at 11:55 AM

    راستی دفه ی اول یادم رفت بگم . هدفمند کردن رو خوب اومدی تو فایرفکس . کارت از اول درسته .!!!

    ReplyDelete
  30. منتقد روشن قلب...March 13, 2009 at 2:45 PM

    عالی بود.
    گمان میکنم اره برقی هم جواب نده!

    ReplyDelete
  31. کار از اره گذشته...

    ReplyDelete
  32. کار از اره گذشته...

    ReplyDelete
  33. امیدوارمروزی مترسک منم مثه مال تو بشه

    ReplyDelete
  34. فرید پوربزرگMarch 14, 2009 at 3:50 AM

    کاش می شد توی روزگارت

    توی بهار موندگارت

    میون این همه یارت

    من باشم دار و ندارت

    بهار ماندگارت مبارک . . .


    دوست عزیز پیشاپیش سال نو مبارک...

    ReplyDelete
  35. نظرت چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ReplyDelete
  36. سلام بر محبوب ترین وبلاگ پرشین بلاگ امیدوارم با بازدید از سایت ما نیاز های خود را بر طرف کنید. ما حاضر به گرفتن آگهی از شما نیز هستیم حتما محصولات ما را ببینید.

    ReplyDelete
  37. دمت گرم كارت درسته
    من كه طرفدار دربست كاريكاتوراتم

    ReplyDelete
  38. مهندس ایرانیJuly 1, 2009 at 1:20 AM

    سلام وحید جان،
    من یک مهندس ایرانی هستم که بعد از وقایع اخیر یک بلاگ درست کردم.
    کاریکاتور جالبی بود.
    با اجازه شما این کاریکاتور را با ذکر  نام شما و آدرس بلاگ در بلاگ خودم
    http://iranius.persianblog.ir
    قرار دادم. نام بلاگ شما را هم در لینک دوستان گذاشتم. اگر مایل بودید بعد از مراجعه به بلاگ من نام بلاگ را هم با نام "مهندس ایرانی" به لینکهای خود اضافه فرمایید.

    ReplyDelete