Comic Strip-Cartoon-Animation

02 July 2009

آزادش کنید!

132 comments:

  1. با ابطحی از طریق علی شاکری (زیگعلی رادیو بی بی سی ) آشنا شدم.
    با نمک ترین و مدرن ترین آخوندی که دیدم. آخوندی که گوشی آیفون داره، توی خونش اینترنت wifi هستش.
    دلم تنگ شده برای حرفاش. برای فیس بوکش، برای وبلاگش.
    زنده باد مردم، زنده باد آزادی

    ReplyDelete
  2. ای جانم ... میرم وبلاگش دلم خون میشه ... آخه بی آزار تر از ایشون کسی نبود زندونیش کنن؟ اولین روحانی ای بود که به من انرژی شاد منتقل میکرد ... امیدوارم هر چه زودتر آزادش کنن
    طفلکی

    ReplyDelete
  3. خیلی خیلی متاسفم

    ReplyDelete
  4. یاد فیلم پاپیون افتادم که سعی میکرد از زندان فرار کنه ...
    اینهم از عواقب اعتیاد به اینترنت هست دیگه ...
    من نمیدونم آدم قحطی بود ورداشتن ابطحی بیچاره رو زندان کردن. یعنی کس دیگه ای به جز اون پیدا نکردن که عامل آمریکا و اسرائیل معرفیش کنن...

    ReplyDelete
  5. آخی! چوب خط های رو دیوارو ببین

    ReplyDelete
  6. محسن مالکیJuly 2, 2009 at 4:04 PM

    سلام وحید جان کلا کارهای زیبا و جالبی را موضوع کارهیت می کنید موفق باشی البته من فعلا تو گروه مقابل هستم حسابی هم دارم فحش می خورم

    ReplyDelete
  7. دلم سوخت واسش

    ReplyDelete
  8. چه مظلوم شده!!!!!

    ReplyDelete
  9. ای بابا! از این هم مثل اینکه اعتراف گرفتن.

    ReplyDelete
  10. دست نوشتهJuly 2, 2009 at 6:40 PM

    عالی

    ReplyDelete
  11. یکم زیاد مظلومش کردی.

    ReplyDelete
  12. وحید جان مثل همیشه عالی بود
    چقدر دلم واسش تنگ شده دیگه نه وب نوشت ها بروز می شه نه فیس بوکش

    ReplyDelete
  13. برگشتی ...

    خوشحالم .

    ReplyDelete
  14. امیر ابراهیمیJuly 2, 2009 at 9:45 PM

    سلام کارتون هاتون فوق العاده است من شما را با نام هفت جزو لینکستان خودم قرار دادم اگه مایل به این کار نیستید به من خبر دهید و همچنین لطف کنید من را با نام اخبار سبز لینک کنید.

    ReplyDelete
  15. سلام....خیلی و البته تلخ
    میبینم که حتی دکمه یقه لباس زندانشون رو هم محکم چفت کردن راستی اینقدر هم واسه زندان ها و بازداشت گاه های ایران کلاس نذارین...اینا کی کلاه میدن؟!آها موضوع رو تازه گرفتم...به آقایونی که out of زندان امامه دارن کلاه میدن!!! آره پس...جالب بود!
    ولی دستهاش به اون یارو تو کمیک قبلی میخوره نه به ایشون

    ReplyDelete
  16. نمیدونم اما چندوقتیه واسه سلامتی ابطحی عزیز بیشترازخودم نگرانم!

    ReplyDelete
  17. وحید یه کاری می کنی آدم نمیدونه بخنده یا ناراحت باشه

    ReplyDelete
  18. ممنون آقای نیک گو
    حداقل شما به یاد آقای ابطحی بودید.
    دلم براش یک ذره شده
    ابطحی دوستت داریم   ؛ جز نوشتن درخواست آزادیت توی راهپیمایی ها کار دیگه ای از من ساخته نبود...

    ReplyDelete
  19. به چه دلیل ازادش کنند؟

    ReplyDelete
  20. استاد تو رو خدا تو دیگه مارو از ادامه داستان گو گور شدگان دریغ نن...ادامش بده

    ReplyDelete
  21. بیچاره
    به امید آزادی اون و آزادی ما

    ReplyDelete
  22. زيبا بود.اما تلخ بود...

    ReplyDelete
  23. قربان مرامت که یادی از این ممدلی ما کردی دلم براش تنگ شده

    ReplyDelete
  24. پس طرح قبلیتون کو؟؟؟

    ReplyDelete
  25. ماندانا ابریJuly 3, 2009 at 5:07 AM

    درود

    ReplyDelete
  26. عاشق کاراتون شدم

    ReplyDelete
  27. نگار پورشعبانJuly 3, 2009 at 5:18 AM

    ؟؟؟؟؟؟؟؟شما برگشتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ReplyDelete
  28. کار اجبار یشون هم حتما کاشت و برداشت و پخش اون محصول خوراکیٍ که باهاش سالاد الویه درست میکنن یا کنار مرغ کنتاکی میذارن...دیگه اسمشو نمیگم که زیاد شفاف سازی نشه!!!

    ReplyDelete
  29. برای همه کسانی که دستگیر شدن دعا کنیم
    آقای ابطحی و همه دستگیر شده ها چه معروف و چه گمنام
    پشتم می لرزه وقتی به عاقبت این بیگناهان فکر میکنم که توی اون دستای بی رحم و مروت افتاده، خدا رحم کنه بهشون به خانواده هاشون.
    روی ظالمان تاریخ سفید، رقیب مهمی پیدا کردند.

    دوستان لطفا تحریم پیامک فراموش نشود. ما بازیچه کسی نیستیم.

    ReplyDelete
  30. من هم اکنون در همین لحظه ایجاد یک وبلاگ جدید کردم بعد از مدتها شور و مشورت...با اجازتون لینکتون میکنم

    ReplyDelete
  31. امیدوارم سلامت باشد.

    ReplyDelete
  32. جدن قرار نیس این  ابطحی رو آزاد کنن؟!
    ...
    تو اون lost که هی تکنولوژی رو کوبوندی تو سر ابطحی، حالا چی شده که...؟!

    ReplyDelete
  33. آخی ...فقط دعا می تونم کنم .

    ReplyDelete
  34. با سلام
    امیدوارم ابطحی ، تاجزاده ، حجاریان و . . . همه زود آزاد شوند . درضمن یک پیشنهاد دارم در مورد اینکه می گن ما زندانی سیاسی هم نداریم هم یه طرح بکشید .
    موفق باشید

    ReplyDelete
  35. همیشه سبزJuly 3, 2009 at 6:20 PM

    سلام دوست عزیز
    پس چی شد این لاست
    امروز جمعه هست
    دیشب abc
    نشون داد
    شما چرا نمیذارین؟؟؟؟؟؟
    ----
    منتظر گمشدگان هستیم
    ادامه ادامه

    ReplyDelete
  36. چقدر هم که بهش میاد

    ReplyDelete
  37. آمیب ۴۵ کروموزومی(سوسپانسیبل)July 3, 2009 at 10:11 PM

    سلام بر وحيد پيشگو!!..هيچ فكرشو ميكردي اون روزي كه ابطحي رو با مسافراي دوبي تو جزيره لاست كردي واقعا اين اتفاقا براش بيوفته!؟..البته نه به اون شدت بلكه شديدتر شايد!!........ايكاش تو هواپيما يه نفر ديگرو ميذاشتي لاست شه شايد الان حال و روزمون بهتر بود!!...

    ReplyDelete
  38. تا یکی میگه آخ ...ابطحی و دوستاش میرن زندون؟؟؟

    ReplyDelete
  39. منم مجنون...July 4, 2009 at 4:47 AM

    سلام
    فوق العاده بود...

    ReplyDelete
  40. چه می شه کرد آدمای کوچیک هیچ وقت تحمل آدمای بزرگو ندارن

    ReplyDelete
  41. چه می شه کرد آدمای کوچیک هیچ وقت تحمل آدمای بزرگو ندارن

    ReplyDelete
  42. آزااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااادش کنییییییییییییییییییییییییییید!
    چرا انقدر دیر؟

    ReplyDelete
  43. آقا این چرا گریان نیست؟ شنیده ها هاکی از آنست که حسابی ارشاد گردیده و صبح تا شام بر معصیت کرده گریان. و سر از سجده توبه  بر ندارد باشد که مورد قبول درگاه ایزد تعالی قرار گیرد که ان الله تواب و الرحیم.
    خداییش این ارشاد گران عزیز چقدر خوب ارشاد میکنند که این ملهد بی دین معلوم الحال مجهول الهویه هم ارشاد شده. ابطحی جون امیدوارمهرچه زودتر آزاد شی.

    ReplyDelete
  44. (وبلاگ آبی تیره)July 4, 2009 at 3:46 PM

    از پشت چشمهای «آبی تیره» دنیا را بدون رنگ ببینید.

    ReplyDelete
  45. اگه میذاشتن لپ تاپشون رو ببرن و یه dial up ِناقابل بهشون میدادن...میتونستن یه چند تا پست حبسیه ای هم بنویسن

    ReplyDelete
  46. کلا حال می کنم.
    تو این .. تو ..ی ، حضرات روشنفکر زده پشت هر چراغ موشی، حمام آفتاب می گیرند،لااقل روی پای خوذتون بایستید.
    وقتی کدوتنبل هم میوه می شود و لاکپشت زیرخاکی تو پیست 100 متری ...

    ReplyDelete
  47. دوستان عزیز  مدیر وبلاگ خواهشمند است به این سایتی که ادرس را اعلام میکنم رفته و تو هین های که به اسلام شده است رادیده  لطفا متنی را تهیه کرده تا دوستان به پرشین بلاگ شکایت کنند در پناه یوسف زهراhttp://mpahlavi-6.blogspot.com/2008/08/blog-post.html
    http://mpahlavi-6.blogspot.com/2008/08/blog-post.html

    ReplyDelete
  48. درســــــااااااااJuly 5, 2009 at 3:55 AM

    منتظر مانده بودند که وحید نیک گو دستور دهد

    ReplyDelete
  49. مرتضی (ره)July 5, 2009 at 3:50 PM

    هر کجا ابطحی باشد آزادی همانجاست. همه پیش به سوی ازادی

    ReplyDelete
  50. چقد خوشحال شدم که باز هم اینجا مطلبی گذاشتید.

    ReplyDelete
  51. پس قسمت هفتم گم و گورشدگان چی شد ؟ چرا رفتی قسمت هشت ؟

    ReplyDelete
  52. آروین 21F روی بالJuly 5, 2009 at 11:18 PM

    سلام
    ببینم من گیج میزنم یا شما می خواین قسمت هفتم رو سانسور کنین کلا؟!؟
    اینجا نوشتین بزودی قسمت هشتم

    ReplyDelete
  53. هوررررررررا   /d:

    ReplyDelete
  54. سلام آقای نیک گو
    وبلاگ  شما رو هم که فیلتر کردن :(

    ReplyDelete
  55. سیاوش شهلاییJuly 6, 2009 at 6:47 AM

    سلام آقای وحید نیک گو
    شما تو فکر این نیستید که یک کتاب بزنید؟
    ولی واقا کار های شما حرف نداره!
    خسته نباشید.

    ReplyDelete
  56. ایول.کلی شاد شدیم

    ReplyDelete
  57. آقای نیک گو از بعضی سرویسهای اینترنتی با پیغام "مشترک گرامی" مواجه میشیم.
    اگر شد یه اسکرین شات میزارم.
    :(

    ReplyDelete
  58. سلام آقای نیک گو.من شاعر طنز نویسم.خواستم به شما بگم اگر تمایل داشته باشد چند تا از اشعار رو واستون بفرستم شاید سو}ه خوبی پیدا کردید واسه طراحی

    ReplyDelete
  59. ببخشید شما تو کدوم روزنامه یا مجله کاریکاتور میکشین؟

    ReplyDelete
  60. اگه به حالت خنده صرفا ادامه میدادید خیلی بهتر بود

    مردم حالشون داره از سیاست دیگه به هم میخوره همه جا حرف سیاسی هستش

    ReplyDelete
  61. باز هم عالی بود مثل همیشه

    ReplyDelete
  62. این "به زودی" تو چه اسکیلیه؟ هفته؟ ماه؟ سال؟
    روزی چند بار دارم چک می کنم هر دفعه ضایع می شم!

    ReplyDelete
  63. قسمت هفتم گم وگور شدگان زود تر لطفا من خیلی دوستدارم

    ReplyDelete
  64. سلام
    منم هفتما
    خیلی وقته میام اینجا اما نظر نمیذارم
    کاریکاتورای لاست خیلی خیلی قشنگه
    خوشحال میشم هر وقت به روز کردی خبر بدی تا بیام اینجا
    فعلا

    ReplyDelete
  65. سلام
    آقا یه چند تا کار  هست که خیلی با اوضاع الان همخونی داره. مثل اون که تلوزیون دااشت خر فهمش میکردی و فکر میکنند که ملت گوسفندد یا اون خانم بسیار محترم  که باهاش مصاحبه می کنند. لینک بذار تجدید خاطره برای ما و همچنین خنده برای کسانی که ندیدند انها را می شه.

    ReplyDelete
  66. محمد آهوییJuly 7, 2009 at 3:11 PM

    سلام

    حالا کاری ندارم من اصلا نمی شناسمش/اما چه قدر لباس زندان خوشگلش کرده/بنده خدا

    ReplyDelete
  67. ای کاش به همین راحتی که فصل ها رو نقاشی می کنی ، فصل ششم لاست هم نشون داده بشه

    ReplyDelete
  68. امیر ( پسر بالغ )July 7, 2009 at 6:59 PM

    یه پیشنهاد دارم برات اگه میشه تو وبلاگت ساخت این جور کارتون ها رو یاد بده .

    ReplyDelete
  69. مامان و نی‌نی‌شJuly 7, 2009 at 10:56 PM

    خیلی جالب بود... چه جوری لباس کردین تنش؟؟؟ چه جلب!..

    ReplyDelete
  70. عالی بود دمت گرم...آره راستی فهمیدی از دیشبه اس ام اسا دوباره قطع شده بابا بیاین اصلا تلفنم قطع کنین بره...4سال قطعی اس ام اس

    ReplyDelete
  71. وحید جان گم و گور شدگان رو ربط میدادی کاش به وضعیت فعلی مون

    ReplyDelete
  72. خواهش می‌کنم فاصله بین پستهایت را کمتر کنی

    ReplyDelete
  73. یه سوژه دارم واسه این قسمت هفتم ...اساسی
    البته به نظر خودم باحاله

    ReplyDelete
  74. سلام
    چون دیدم که توی وبلاگتون کمیک استریپ گذاشتید، لینکتون کردم.

    ReplyDelete
  75. http://koodeta.wordpress.com/2009/07/05/ابطحی-در-راهپیمایی-عظیم-25-خرداد/

    ReplyDelete
  76. خوش ذوقی آقا ...

    ReplyDelete
  77. سلام
    فقط می تونم بگم خیلی بی وفایی
    درسته ما کارامون ضعیفه
    قابلی نیست
    افتضاحه
    اما نمی خوای یه سری به کسایی که برات کامنت می ذارن بزنی؟!

    ReplyDelete
  78. پس بزودی چی شد ؟

    ReplyDelete
  79. امیدمان سلاح و صلاح ما خواهد بود.
    ___________________________
    در ضمن این یک دعوتنامه هم هست برای دید زدن و خواندن وبلاگام "رنگینکمان سفید"

    ReplyDelete
  80. واقعا" زیبا بود
    ممنون

    ReplyDelete
  81. واقعا" زیبا بود
    ممنون

    ReplyDelete
  82. مهدی ....((ایرانی))July 9, 2009 at 8:15 AM

    سلام
    با احترام نسبت به همه آنهای که نظر دادن
    ای کاش فقط ده درصد آدم ها نظر تحلیلی می دادن

    بابا جان ببینید یعنی واقعآ داریم به این سمت می ریم!
    تا چهار سال دیگه شعار ( یا با ما یا بر ضد ما ) را از آقای رئیس جمهور می شنویم

    ReplyDelete
  83. ببخشید اون روز توی اون حالت روحی بهتون گفتم کاریکاتور بکشید ! این از معذرت خواهی .
    خوشحالم از این بابت .. .
    موفق باشی هم قطار ..

    ReplyDelete
  84. یه سری به منم بزن من شمارو تو لینکام گذاشتم
    به امید دیدار(کمان سبز آرش)

    ReplyDelete
  85. سیاوش شهلاییJuly 9, 2009 at 5:15 PM

    سلام
    اقای نیک گو نگران نیستید که وبلاگ شمارو هم فیلتر کنن؟

    ReplyDelete
  86. سلام.
    خدا کنه زود تر به حرف شما گوش کنن و آزادش کنن(!)
    خیلی دلم برای وب نوشته هاش تنگ شده.

    ReplyDelete
  87. خس و خاشاک نیوز

    ReplyDelete
  88. سید علی موسویJuly 10, 2009 at 4:13 AM

    شرمنده گم و گور شدگان چی شد؟ دیگه نمی زاری؟

    ReplyDelete
  89. شیخ ابو امیرJuly 10, 2009 at 5:13 PM

    الحق کارات معرکه ن!

    ReplyDelete
  90. آقای نیک گو عزیز انگاری بیخیال گم و گورشدگان شدی ؟! خیلی حیفه ، تو رو خدا ادامه بده ، همه منتظرتن

    ReplyDelete
  91. آزادش کنید!

    ReplyDelete
  92. ببخشید اشتباه تایپی شد
    سلام نیک گو عزیز
    بروزم پیشم بیا
    به امید دیدار(کمان سبز آرش)

    ReplyDelete
  93. کجایید؟؟؟دارم خوش خوشک نگران می شوم.

    ReplyDelete
  94. کجایید؟؟؟دارم خوش خوشک نگران می شوم.

    ReplyDelete
  95. محمد اسماعیل بیکیJuly 11, 2009 at 11:57 PM

    www.democracy21.persianblog.ir

    ReplyDelete
  96. آی گفتی !!! چرا آزادش نمی کنن ؟؟؟ خبر دستگیری ابطحی از همه تلخ تر بود دلم برای وب نوشت هاش تنگیده ...

    ReplyDelete
  97. ایول عجب وب پر بازدیدی داریاااااااا :ّ

    ReplyDelete
  98. سلام وحید جان
    می دونستم آخرش به التماس می افتیم واسه گم و گور شدگان

    ReplyDelete
  99. سیاوش شهلاییJuly 12, 2009 at 8:46 PM

    سلام
    آقای نیک گو من چند تا از کمیک هاتون رو توی وبلاگم گذاشتم
    اشکالی که نداره؟

    ReplyDelete
  100. فصل 6 لاست اومد, قسمت 7 گم و گور شدگان هنوز تولید نشده , همینه ما ایرانیا به هیچ جا نمی رسیم

    ReplyDelete
  101. درســــــااااااااJuly 12, 2009 at 9:35 PM

    سلام وحید
    درجمیع عمرم شاید به تعداد انگشت های دست هم به وبلاگت نیومده باشم ولی چند شب پیش خوابت رو دیدم
    موندم که بگم خدا خودم رو شفا بده یا تو که میای تو خواب مردم!

    ReplyDelete
  102. کاشکی اقای ابطحی خودشونم اینو میدیدن

    ReplyDelete
  103. سیاوش شهلاییJuly 13, 2009 at 3:06 AM

    سلام
    آقای نیک گو شما تو سایت persiancartoon عضو هستید؟

    ReplyDelete
  104. چترها را ببندیم
    با دلی پر از سکوت
    به ضیافت قطره های باران برویم
    بگذاریم باران گناهان مان را بشوید
    از ریشه بشوید
    نگاه خسته مان را
    زیر باران تازه کنیم
    چرا که فردا
    موسم طلوع پاک رویاهاست
    چترها را ببندیم
    باران بدون سر پناه
    زیبا تر است
    با دلی پر از سکوت

    ReplyDelete
  105. کجایید شما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ReplyDelete
  106. سلام دوستان
    غصه نخورید اینهم بگذرد
    با کیک و کتک بروزم
    خوشحال می شم به کلبه خاکستریم سر بزنید

    ReplyDelete
  107. سلام آقا وحید گل
    کاراتو دوس دارم.خوشحالم میکنی اگه راجب به کارام نظر بدی
    میدی دیگه؟هااان؟

    ReplyDelete
  108. ملت رو مسخره کردی؟؟؟ پس این قسمت بعدی گم و گور شدگان چی شد؟؟؟؟  

    ReplyDelete
  109. نگار پورشعبانJuly 13, 2009 at 11:50 PM

    کجایی شما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ReplyDelete
  110. هنوز هم معتقدم قطع نظرات و سانسور و انسداد جریان سخن جز از گفتمانی ضعیف بر نمی آید. هنوز هم.

    ReplyDelete
  111. اعلام سلامتی آزادی زندگی کنید!نگرانتون می شیما!
    البته از جوابی که برای سیاوش شهلایی دادید برمیاد که سلامت آزاد زنده اید!خدا رو شکر!

    ReplyDelete
  112. مینو ماندگارJuly 14, 2009 at 6:07 PM

    پس کجایی نکنه شما رو هم گرفتن؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ReplyDelete
  113. وحید یه کلمه که جواب نمیدی وبلاگ فیس بوک مسنجر  تازه اگه جواب بدی همون یه کلمه است سکوت کامل گفتیم هنرمندی زیاد اهل صحبت نیستی اما دیگه کم کار نشو ما گم وگور شدگان می خواهیم شوخی هم نداریم

    ReplyDelete
  114. وحید یه کلمه که جواب نمیدی وبلاگ فیس بوک مسنجر  تازه اگه جواب بدی همون یه کلمه است سکوت کامل گفتیم هنرمندی زیاد اهل صحبت نیستی اما دیگه کم کار نشو ما گم وگور شدگان می خواهیم شوخی هم نداریم

    ReplyDelete
  115. سلام
    جالب بود بنده خدا اقای ابطحی
    نا را حت کننده است

    ReplyDelete
  116. چرا نظرمو تایید نمی کنی؟ خوب اصلا نظر نپرس اگه جنبه نداری

    ReplyDelete
  117. چرا نظرمو تایید نمی کنی؟ خوب اصلا نظر نپرس اگه جنبه نداری

    ReplyDelete
  118. با همه باید در برابر قانون یکسان برخورد کرد، هر کسی باشد معاون سابق رییس جمهور باشد یا اصلا خود رییس جمهور باشد؛ حال اگر معلوم شود کسی در اجرای پروژه آشوب های خیابانی نقش داشته مسلما باید مجازات شود.

    ReplyDelete
  119. سلام دیگه به روز نمی کنید؟

    ReplyDelete
  120. دوستان عزیز که در انتظار هستید لطفا احساسات خودتون رو کنترل کنید. من که کاره ای نیستم. فقط آدم عصبی میشه وقتی که اینجوری بی تابی میکنید.
    یک نفس عمیق. از یک تا 10 بشمارید و سپس کامنت بگذارید.
    این بیشتر یه پیشنهاد برای سلامت خودتون است. و همچنین کامنت ها رو که میخواندم دلم میخواست بگم نیک گو را آزادش کنید!

    ReplyDelete
  121. سلام از آشناییتون خوشخال شدم

    ReplyDelete
  122. در راستای طرح اشتغال زایی داش وحید همه رو سر کار گذاشته
    با ماهم دیگه بله چقدر ملت التماس کنن بازم میگی هفته دیگه

    ReplyDelete
  123. بابا چی شد پس!

    ReplyDelete
  124. دریایی بود مثل دلتبه من هم سری بزن

    ReplyDelete
  125. عجب بچه بازیه ای است اینجا!!!! ملت دارن می میرن اینا چونه قسمت بعدو میزنن!! خدا شفا بده همه مریضا رو!

    ReplyDelete
  126. سلام
    خسته نباشید . گم و گورشدگان رو ادامه بدید لطفا.

    ReplyDelete
  127. من گم و گور شدگان میخوام

    ReplyDelete