Comic Strip-Cartoon-Animation

21 January 2010

پشت به فردا!

مناظره تلویزیونی!

73 comments:

  1. مرتضا خسرویJanuary 31, 2010 at 9:01 PM

    وحید جان یک لحظه انیمیشن این کارتون رو تصور کردم...فکر کنم بعضی از کارهات رو انیمیشن کوتاه کار کنی با فرمت موبایل...کل ایران منتشر بشه و هموطنان لذت ببرند.
    بهترین ارزوها رو برات دارم.

    ReplyDelete
  2. ری××ن به فردا هم اسم مناسبیه!!

    ReplyDelete
  3. فوق العاده بود.

    ReplyDelete
  4. این کارتون در نشان دادن این که طرف یک موجود طفیلی، بدبخت، جیره خور، بی خاصیت است کاملا موفق بوده است مخصوصا با اون حالت الدنگ وار و بی تفاوت راه رفتنش.

    ReplyDelete
  5. مثل همیشه عالی بود!

    ReplyDelete
  6. خوب طرف نیومده عزیز دل.... جاش حرف زدن

    ReplyDelete
  7. چقدر عالی بود
    واقعا آخرٍ مناظره هستن
    ببخشید اجازه میدین شما رو لینک کنم؟

    ReplyDelete
  8. توهم همینه دیگه ، گناه دارند اذییتشون نکن .

    ReplyDelete
  9. دستت مرسي
    عالي بود

    ReplyDelete
  10. :))
    خیلی هنرمندانه! آدم چی بگه که وصف کار تو باشه

    ReplyDelete
  11. آقا خیلی کار قشنگی شده.

    دقیقا به خود مطلب اشاره داره

    موفق باشید

    ReplyDelete
  12. ایول داداش کارت درسته

    ReplyDelete
  13. سلام وحيد جان. من هميشه وبلاگت رو دنبال ميكنم.
    كارهات هميشه محشره.
    نميشه روش ارزش يا امتياز گذاشت.
    موفق باشي و سلامت و در امان...

    ReplyDelete
  14. دیوانه ای از قفس پریدFebruary 1, 2010 at 5:06 AM

    آره واقعا گل گفتی و آی گفتی ...

    ReplyDelete
  15. سلام
    من به کاریکاتور علاقه زیادی دارم ولی با این سایت آشنا نبودمف خیلی وقت بود کاریکاتورهای به این خوبی ندیده بودم. دمت گرم

    ReplyDelete
  16. آفرین به این استعداد

    ReplyDelete
  17. عالی. خیلی باحال بود مرسی

    ReplyDelete
  18. شیکمش از همه باحال تره! (کیف نمودیم)

    ReplyDelete
  19. تا وقتيكه نميومدند تو تلويزيون ميگفتند كه اجازه نمي دن ما حرف بزنيم آزادي نيست

    حالا ميزارند بيان حرف بزنند اما تازه سران فتنه فهميدند چيزي براي گفتن ندارند

    بيان چي بگن ؟ حرفهاي گذشتشون رو ياد مردم بيارن كه بعدا هم اومدن زدن زيرش

    ReplyDelete
  20. نمی دونم مخصوصا بوده یا اتفاقی ولی خیلی شبیه یکی از نمایندگان مجلسه که اتفاقا توی «رو به فردا » اومده بود . من كه خيلي خوشم اومد . ممنون.

    ReplyDelete
  21. فوق العاده

    ReplyDelete
  22. مرسی وحید جان.عالی بود

    ReplyDelete
  23. مگه روبه فردا فیلم نیست؟!

    آخه ما هر هفته دور هم جمع میشیم برای دیدن این سریال!چون خیلی خوب نقش هاشونو ایفا میکنند!

    بیشتر شبیه یک نمایشه تا یک مناظره!!!

    ReplyDelete
  24. سلام وحيد جان. من هميشه وبلاگت رو دنبال ميكنم.
    كارهات هميشه محشره.
    موفق باشي و سلامت و در امان...

    ReplyDelete
  25. آقای میم ( عقل کل سابق )February 2, 2010 at 1:05 AM

    وحید مثله همیشه کارت عالی بود!
    به امیده روزی که توی آزادی بیان کامل توی وطن طرح بزنی!‌بدونه دلهره و مراعات!!!

    ReplyDelete
  26. ایول داری وحید جون
    هم تو انتخاب موضوع هم تو به تصویر کشیدن موضوع
    اگه یه تصویر حماسی هم از مهندس موسوی خلق میکردی کارتو تکمیل میکردی

    ReplyDelete
  27. کارهاتون همیشه جالبه... این که کمکمون میکنی به دردهامون بخندیم... نمیدونم خوبه یا بد...
    موفق تر باشی

    ReplyDelete
  28. ´Òòº°¤.¸.·´Binam`·.¸.¤°ºóÓ`February 2, 2010 at 3:36 AM

    آفرين!

    ReplyDelete
  29. میثم الله‌دادFebruary 2, 2010 at 3:43 AM

    راه رفتنش :))

    ReplyDelete
  30. کچل کفتر بازFebruary 2, 2010 at 3:34 PM

    دوست عزیزم سلام
    ببخشید من یک کم کودنم
    هرچی نگاه کردم نفهمیدم اینها کار خودته یا مال جاهای دیگه است
    اگر کار خودته که تبریکات صمیمانه من رو بپذیر
    کار و تفکرت واقعا عالیه
    پاینده باشی و سبز

    ReplyDelete
  31. تصویر خوبی از واحدیت نظام بود . ممنون

    ReplyDelete
  32. سلام وحيد جان
    کي ميتونيم کاراي (طنزاي) غيرسياسي شما مثل کاراي اجتماعي فرهنگي و...  و دوبي!!؟؟  شما رو ببينيم
    شديدا منتظريم

    ReplyDelete
  33. خیلی از محضر علما و فضلا معذرت میخوام.
    متاسفانه بخت با من یار نبود و همای ادراک بر شانه من ننشست.
    یکی هم به من بفهمونه این چی بود.
    البته من خیلی به وحید خان ارادت دارم.

    ReplyDelete
  34. سلام حاج وحید خان.بسیار زیرکانه و زیبا طرح زدید.پیامتان بسیار گویاست.ممنونتیم.

    ReplyDelete
  35. نیما دهقانیFebruary 2, 2010 at 8:38 PM

    آقا وبلاگ خوبی دارید...اصن نمی خواد به ما سر بزنین! قیافه این یارو خداست!!!ایول !

    ReplyDelete
  36. اینا همش یک مشت کمیک به درد نخورند!ضعیف کار میکنی!

    ReplyDelete
  37. زیادی درد دارند :( ... ;)

    ReplyDelete
  38. خیلی قیافه یارو جالب بود...

    ReplyDelete
  39. با اجازه لینکت می کنم

    ReplyDelete
  40. کاملا همینطوره!

    ReplyDelete
  41. وقتی حرف میزنه تف می کنه، وقتی هم راه میره انگار مگس دور و برشه، خیلی باحال کشیده بود وحید

    ReplyDelete
  42. چقدر عالی کار میکنی
    باب ای ول دمت گرم

    ReplyDelete
  43. سلام وحید عزیز.
    آفرین و مرحبا بر ذوق طناز و خلاق شما.

    ReplyDelete
  44. چقدر دقیق و حساب شده.
    از عنوانش تا امضا رو دوست دارم.

    ReplyDelete
  45. علیرضا مقدمFebruary 4, 2010 at 5:54 AM

    وحید....خدا خفت نکنه! کلی خندیدم

    ReplyDelete
  46. شازده خانومFebruary 4, 2010 at 1:13 PM

    این تحران 1473 درباره چی هست؟

    ReplyDelete
  47. این دفعه هم عالی بود  کلی خندیدم

    ReplyDelete
  48. این کامنت من در واقع  version صادقانه "وبلاگ خوبی داری،  به من هم سر بزن" هستش. خلاصه اینکه مشتری ات هستیم شما هم بیا تو شاید مشتری شدی!

    ReplyDelete
  49. حالا ما خارج نشینان ملعون چه طور می تونیم کتابو تهیه کنیم؟

    ReplyDelete
  50. سلام
    باز هم گل کاشتی خیلی کار جالبیه موفق باشی آقا وحید

    ReplyDelete
  51. salam
    haji filter shodi raft

    ReplyDelete
  52. فیلتر شدی که طلا بلا!

    میایم کاراتو میبینیم

    دونتت وری
    بی هپی کاکو

    ReplyDelete
  53. سین مثل سبز....... سبز مثل وطنFebruary 6, 2010 at 3:08 PM

    فیلتر شدنت خجسته باد... پاینده باشی.. خودت فیلتر نشی .

    ReplyDelete
  54. قطار وقتي حركت ميكنه بهش سنگ ميزنن.
    نمي دونم فيلتر شدنت رو تبريك بگم يا تسليت

    اما بنويس، بازم بنويس

    ReplyDelete
  55. مداد هاش ب با "نیک آهنگ کوثر هستم" به روز شد. بفرمایید تو دم در بده!

    ReplyDelete
  56. إ! بازم فیلتر شدی که!!!
    ای بابا! اینا چرا جنبه انتقادو ندارن؟ حتماً میخوان در تمجید از اینا کاریکاتور کشیده بشه!! اصلاً نمی فهمن کاریکاتور چی هست!!!
    بازم کاراتو ببینم.
    موفق باشی

    ReplyDelete
  57. سلام
    بسیار جالب بود.با اجازه من از کاریکاتور پست بالا تو وبلاگ خودم استفاده می کنم.

    ReplyDelete
  58. فیلتر شد که شد مگه بالاترین فیلتر نیست؟ ادامه بده و بروز باش

    ReplyDelete
  59. مثل همیشه فوق العاده !
    فیلتر شدن اینجا یه امتیازیه واسه شما که "آزادتر" افکارتون رو به اینجا منتقل کنین !

    ReplyDelete
  60. جالب و زیبا بود . درود بر شما .

    ReplyDelete
  61. که اینطور! فیلتر شدی.... ولی اصلا برای من فرقی نداره چون مدتیه که همه سایت ها رو با فیلتر شکن میبینم!!
    عاشق این مناظره هستم....

    ReplyDelete
  62. امید وارم شما رو فقط فیلتر کنن
    وبلاگ های ایرانی جدیدآ خیلی نامرد شدن وب رو حذف میکنن

    ReplyDelete
  63. چطور شد که من اسم شما رو توی تیتراژ کارتون آخرین سیب در برنامه کودک دیدم؟ کار شما بود واقعا؟
    بعد اگه کاراتون توی تلویزنونه چرا وبلاگتون فیلتر شده است؟ بالاخره چی....

    ReplyDelete
  64. سلام تحرانت منو کشته !!!!!
    اومدم سر زدم شما هم بیایید سر بزنید.

    ReplyDelete
  65. آقا با فیلتر شکن داریمت

    ReplyDelete
  66. این روزها هر سایت یا چیزی که من دوست دارم داره فیلتر میشه. خدا لعنتشون کنه.

    ReplyDelete
  67. فیلتر دوست داری اره فیلتر دوست داری بیام فیلترت کنم

    ReplyDelete
  68. ما با فیلتر شکن میایم نگران نباش...
    یعنی الان تقریبا دیگه همه جا با فیلتر شکن میریم.
    اصلا فیلتر شکنمون تو جیبمونه

    ReplyDelete
  69. بـــیـــمــار روانــیMarch 4, 2010 at 4:31 AM

    مثل اینکه فیلتر شدن نا امیدت کرده؟
    چرا دیگه کارتون نمیذاری؟
    گم و گور شدگان چی میشه؟

    ReplyDelete
  70. کارت درسته ..

    ReplyDelete