Comic Strip-Cartoon-Animation

18 March 2011

عکس ایرانی ها در فیسبوک(قسمت دوم)

63 comments:

  1. اول که مردم از خنده دوماً من یه عکس هوایی داشتم :)))))))))))))

    ReplyDelete
  2. 1- هوای این کامنتدونی پس، همراه با بارش فحش‌های نخبگان پیش بینی می‌شود. علی الخصوص از لحاظ نداشتن احترامات فائقه‌ی آقا شیره‌ی تو پرچم.

    2- باید برم یه عکس از نوع گروه آخری بندازم بزارم واسه خودم

    3- :))

    ReplyDelete
  3. هیچی فقط با مزه بود

    ReplyDelete
  4. عکسی که 25 بهمن رو نشون میده کمی بی انصافیه، به نظر من حرمت محمد مختاری رو باید نگه داشت، هنوز هم خیلی از جوونها هستند که با نام و فامیل اصلی شون مبارزه میکنن، هرچند در دنیای مجازی اما بی تاثیر نبوده، در کل کار طنز جالبی بود. سپاس
    ----------------------------------
    پاسخ: ممنونم. امید وارم از این بررسی ها برداشت بی احترامی نشود. هدف تنها توجه داشتن به اطرافمون بود. بدون شک همه ما و از جمله خودم در یکی از این دسته ها قرار می گیریم.

    ReplyDelete
  5. یعنی واقعاً به نظرت پرچم کشورت مسخره است؟

    ReplyDelete
  6. مثل همیشه عالی بود. درود بر تو آقا وحید. Lost یادت نره

    ReplyDelete
  7. میثم الله‌دادMarch 18, 2011 at 3:27 AM

    پرچمت توی حلقم :))

    ReplyDelete
  8. درود بر تو وحید
    بازهم عالی بود
    هم به روزه کارات هم رنگبندیهات عالیه

    ReplyDelete
  9. خیلی خیلی عالی بود استاد باز هم ترکوندید...نوروزتون پیروز....

    ReplyDelete
  10. عالی بود
    با اجازه share می کنم در فیس بوک

    ReplyDelete
  11. بهارنارنجMarch 18, 2011 at 5:07 AM

    عالی بود ................................
    عکس من جزو هیچکدوم از این دو مجموعه نیست :>
    ---------------------------
    پاسخ:عجیبه!

    ReplyDelete
  12. ساندیس خدا بود lol

    ReplyDelete
  13. داش وحید مدل من رو یادت رفته بزاری من تو فیس بوک اکثر عکسام با عینکه هرهرهر =))))

    ReplyDelete
  14. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaali mesle hamishe

    ReplyDelete
  15. باز هم از عکسهای بادی بیلدینگ آقایان غافل شدیا!

    ReplyDelete
  16. aali bud...
    yeki un sansise..
    yeki ham jaye khali ra ba kalamate monaseb por konid..
    vaghean ke in do daste yek ghomashand dar do range mokhtalef v nesbat be har 2 bayad mohtat barkhord kard

    ReplyDelete
  17. جان من یک چرخ دیگه هم تو صفحه فیس بوک بزنی میبینی که یک عکس متداول عکس دخترها با لبهایی در حالت بوس و انگشتهایی به حالت پیروزیست . من هر بار دنبال این کاریکاتور میگردم ،ولی مثل اینکه هنوز به چشم شما زیاد شاخص نیومده که بکشیش.

    ReplyDelete
  18. خیلی ممنون که انقدر فکرت کار می کنه و خلاقی . ادم وقتی کارتوناتو می بینه راضی می شه

    ReplyDelete
  19. وحيد يه دونه اي

    ReplyDelete
  20. مدل کی به کیه عالی بود
    مرسی وحید

    ReplyDelete
  21. این آخریه‌ چه خوبه‌ع :دی

    ReplyDelete
  22. درود طنز جالبی بود اما انتظار نداشتم که پرچم مقدس شیر خورشید رو اینگونه به تمسحر بگیرید... :|

    ReplyDelete
  23. مقدس؟ شوخی می کنی !
    مقدس فقط مردم و خداشون هست.

    ReplyDelete
  24. کارا ت حرف نداره.
    موفق باشی

    ReplyDelete
  25. وحید جان دستت درد نکنه ولی قبل اینکه اینارو میذاشتی یه تیریپ بهم میگفتی چندتا ایده توپ بهت میگفتم.
    www.hotblog.blogfa.com

    ReplyDelete
  26. حاجی خدااااااااااااااااااااااااا بود مثل همیشه . اون تقویمه فیس بوک منه :)))))) خیلی خوب بود مرسی کلی خندیدم .
    اون ساندیسه حرف نداشت .

    ReplyDelete
  27. خیلی باحال بود دمت گرم بیشتر ازین کارا بکن (;

    ReplyDelete
  28. مخصوصاً آخری ترکونده بود. دمت گرم

    ReplyDelete
  29. ايول بسي با كارت حال نمودم ......... بسي....

    ReplyDelete
  30. ممنون ولی قبلی باحال تر بود

    ReplyDelete
  31. bazam mesle hamishe fogholadeh bod mersi vahid jan

    ReplyDelete
  32. کلی خندیدم . . . دمت گرم

    ReplyDelete
  33. سلام با اجازت این کاریکاتور رو گذاشتم تو وبلاگم
    عیدت مبارک
    بوس بوس

    ReplyDelete
  34. آخری منو یاد کسی به اسم سع.... میندازه!!!!!! نه مسن؟؟؟؟!!!!

    ReplyDelete
  35. مدل بادی بیلدینگی رو یادت رفتا وحید جان!
    یه مدل دیگه هم استفاده از عکس سلبریتی ها و مدل های عکاسی به جای عکسه پروفایله! من خیلی دیدم!

    به هر حال مثله همیشه عالی بود.
    مرسی

    ReplyDelete
  36. البته عکس اولی ربطی به سی سال دشمنی به آمریکا نداشت

    ReplyDelete
  37. معرکه بود مخصوصا آخری

    ReplyDelete
  38. عکس کودکی هم میزارن ! یادت رفت!

    ReplyDelete
  39. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalii boooooooooooooood
    afrin afrin

    ReplyDelete
  40. عالی بود آقا وحید ...............
    ولی آخه چرا قسمت آخررررررررررررررر؟
    ادامش بدی جالب میشه ....
    موضوع زیاد هست ...

    ReplyDelete
  41. kheyli bahal bo0d ..dameto0n daghe dagh

    ReplyDelete
  42. سپاس فراوان ! بسیار زیبا و خنده دار بود

    ReplyDelete
  43. سلام وحید جان. مدتی هست که کارتون های شما به طور کامل داون لود نمیشه . speed rate انتر نت من بد نیست. جالب اینکه قبلا به راحتی تمام کارتونهای شما را می دیدم و لذت می بردم اما مدتی است از این لذت محروم شده ام. لطفا ما را از این تحریم محروم کن. متشکرم.
    -------------------------------
    پاسخ: سعی میکنم حجم کار ها رو کم کنم.

    ReplyDelete
  44. خیلی با حال بود.فکر میکنم عکس من جز دسته آخر باشه

    ReplyDelete
  45. man taze ba web shoma ashna shodam kari ke mikonid dar khor tahsin ast

    ReplyDelete
  46. عالي بود.

    ReplyDelete
  47. چیز دیگه ای نمیتونم بگم عالی عالی عالی سایت تون حرف نداره

    ReplyDelete
  48. aliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii boood alie ali

    ReplyDelete
  49. اون عكس با بصيرت خيلي عالي بود مخصوصا خوردن تو چشم عقبيه. توو همه كارات چندتا نكته ريز هست كه خيلي معنا داران. فئ قالعاده هستن كارات من از طرفداراي كاراي نيك آهنگ كوثر هستم ولي حتما هر روز به سايت خوبت سر ميزنم

    ReplyDelete
  50. عالــــــــــــــی بود. مخصوصا فیسبوک زوج ها. ازقضا من خودم هم پیج خودم، هم پیج دوست پسرمو manage میکنم به وضعیتی.

    ReplyDelete
  51. ایول................................

    ReplyDelete
  52. و من باز هم ترکیدم از خنده اساسی

    ReplyDelete
  53. :)))) دقیقا!

    ReplyDelete
  54. javad on axe to havaro man azat gerefte boodam to oofice....majroohiat vali nadashti badesh :D

    ReplyDelete
  55. من یه بار از اون مدل آخری گذاشتم جدی

    ReplyDelete
  56. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  57. سلام عزيزم ... مشكل بزرگتر از عكس پروفايل هاست ...ممنون كه شما هم به نحوي مردم رو سرگرم ( مشغول ) ميكنيد تا مثلا مثل شما ببينند .... عكس پروفايل خودتون رو هم تفسير كنيد

    ReplyDelete
  58. من هم یه عکس ایستاده در هوا دارم منتها از قبلش مصدوم بودم. با دست تا شونه گچ گرفته واسه خراب کردن عکس ملت دو متر به هوا پریدیم خوشبختانه نقشه خبیثانه کامل گرفت و عکس ما نیز هم بین زمین و آسمان ثبت شد.
    جان من این سوژه رو از عکس پروفایلم کش نرفتی ناقلا؟

    ReplyDelete
  59. کارت خیلی درسته ایول داری
    راستی عکس صفحه خودت از کدومهاست؟

    ReplyDelete
  60. جالببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببب بود مرسی

    ReplyDelete