Comic Strip-Cartoon-Animation

06 February 2009

بر می گردم...بگذارید برگردم.


ایمیل عزیز آشفته عزیز  را وقتی دیدم که مراسم خاکسپاری بالاترین را با عجله و بدون طرح اولیه کار کرده بودم و داشتم نقشه می کشیدم که فردای آن روز اصلاحش کنم و اگر فرصتی بود یه رنگی بهش بزنم. ساعت دوی نصفه شب بود و بعد از چند بار تبادل  ایمیل با خبر شدم تا عصر پنجشنبه بالاترین دوباره راه خواهد افتاد و قرار صفحه اول یک کارتون بگذارند تا فضا کمی عوض شود . خواب از سرم پرید .  فکرش رو بکن تازه از مراسم خاکسپاری برگشتی ...یه دفعه بهت می گند بدو دسته گل بگیر طرف زنده شده ! به هر حال ساعت سه نصفه شب بر گشتم محل کار و در خواب و بیداری این کار را  کشیدم .امید وارم مشکل پیش آمده زودتر حل بشه چون دوست ندارم مجبور بشم کار قبلی را اصلاح و رنگش کنم!

37 comments:

  1. توپ
    دست مریزاد
    خیلی باحال بود

    ReplyDelete
  2. آقا خیلی کارت درسته! با چی میکشی اینها رو با این سرعت؟؟ واقعا حال میکنم باهاشون همیشه. موفق باشی.

    ReplyDelete
  3. آقا خیلی کارت درسته! با چی میکشی اینها رو با این سرعت؟؟ واقعا حال میکنم باهاشون همیشه. موفق باشی.

    ReplyDelete
  4. آقا خیلی کارت درسته! با چی میکشی اینها رو با این سرعت؟؟ واقعا حال میکنم باهاشون همیشه. موفق باشی.

    ReplyDelete
  5. خواستی بده ستادهای انتخاباتیت رو راه بندازم دیگه خیلی داری معروف می‌شی. یادت باشه من باید وزیر آموزش عالی و ارشاد با هم بشما

    ReplyDelete
  6. خاتمی به  یوزارسیف  گفت  : خواب  دیدم  7  گربه  با   چنگال  خود  چشمان  احمدی نژاد  را  گزیدند . تعبیرش  چیست
    یوزارسیف هم گفت : به کوری  چشم  دولت   بالاترین  بعد از  7 روز  دوباره به  راهه  

    ReplyDelete
  7. خوشحال شدم تو صفحه اصلی بالاترین دیدم اینو! ایول! کارت درسته اسااااسی! ;)

    ReplyDelete
  8. راستشو بخای این زیاد جالب نبود .
    البته بهتره بگم به پای کارهای دیگت نمی‌رسید. ولی چون موضوعش جذاب بود خیلی خوشحالم کرد.
    همیشه خوشحال باشی.

    ReplyDelete
  9. مرسی! دل ما رو شاد کردی کلی با این کار قشنگت!

    ReplyDelete
  10. کارت حرف نداره
    واقعا قشنگ و جذاب و در عین حال خنده دار

    ReplyDelete
  11. اگر مایل به تبادل لینک هستی من را لینک کن.و به من اطلاع بده.
    http://www.e-fantasy.persianblog.ir/

    ReplyDelete
  12. با سلام
    اقای نیک گو  این اولین بار هست که به بلاگتون میام خیلی جذاب بود
    باز هم سر میزنم
    با تشکر

    ReplyDelete
  13. نیگا نیگا یه ساعت فقط دارم تو وبت میچرخم
    کمیک استریپات آخرشه کاریکاتوراتم که تهشه
    داستانا تم که اِندشه حالا این همه هندونه را تنها نخوریا بذار ملت بیان دور هم قاچ کنیم

    ReplyDelete
  14. بازم که بالاترین مورد حمله قرار گرفته!!!!!!!! میگم فعلاَ هیچی نکش تا قطعی بشه برگشتنش! :دی :دی
    http://is.gd/iCKl

    ReplyDelete
  15. کسری عباس آبادیFebruary 6, 2009 at 10:58 PM

    سلام وحید
    1-بعضی از کاراکترات که تکرارین؟
    2-بالاترینو اینقد بزرگ نکن
    آپم خواستی سر بزن

    ReplyDelete
  16. شهر اسطوره هاFebruary 7, 2009 at 3:49 AM

    شاه در گناباد خطاب به علم :کو پادگان ؟

    یک ژاندارم بازنشسته که هنوز در قید حیات است نقل می کند، پس از زلزله 1347 کاخک گناباد ، شاه به همراه اسدالله علم (در سال سوم از 11 سال وزیر دربار شهانشاهی علم که 1345 تا 1356 بود) به گناباد برای بازدید از خرابی های زلزله کاخک آمد.

    ReplyDelete
  17. زبل خان (سیمین جون)شیدا...February 7, 2009 at 4:09 AM

    مرسی وحید خان
    ای ول داری به خدا

     

    ReplyDelete
  18. سلام آقا وحید توی کاریکاتورهاتون چقدر متن هست!
    خودشون بی نظیرنا، اما نوشته خیلی زیاده

    ReplyDelete
  19. سلام دوست من
    با 3 پست
    " آهنگ رضا یزدانی ( اعتراض به برج میلاد ) " " آهنگ جدید افرا و عرفان ( سر انجام ) " " زندگی نامه کورش کبیر قسمت دوم "  بهم سر بزن .

    ReplyDelete
  20. سلام
    گشنگ بود راستی با تبادل لینک چطوری اگه موافقی من رو با اسم اگور.. پگور...! بلینک بعد به من بگو تا منم بلینکمت
    بای

    ReplyDelete
  21. مریم ابراهیمی پرگوFebruary 7, 2009 at 4:24 PM

    توی روزهایی که باید فاتحه ی نوشتن و خواندن و کوچکترین حقوق مسلم را خوند ، کارهای شما ادم ها را امید وار می کنه به اینکه هنوز چشمها می بینند .

    ReplyDelete
  22. کارهاتون خیلی جذاب بود.

    ReplyDelete
  23. حقا که در نیک گویی وحید هستی! ترجمه:
    بابا خیلی کارت درسته. از اون مدلهای سانسور دیجیتالیت و این قبرستون بالاترینی ات کلی حظ بردم/ پاینده و پیش رونده باشی به حق پنج تن آل عبا

    ReplyDelete
  24. عبدالله حقدوستFebruary 8, 2009 at 1:23 AM

    با سلام خدمت شما دوست عزیز و گرامی؛
    با مطالب جدید؛ «عزیزم شام چی داریم؟» و «احادیث هفته سیزدهم» آپ شدم.
    در ضمن توصیه می‌کنم علاوه بر ملاحظه آرشیو، حتما باقی احادیث هفته، مخصوصاً احادیث هفته یازدهم و دوازدهم را که «آداب و شرائط دوستیابی» در آنها ذکر شده، ملاحظه فرمایید.
    منتظر حضور سبز شما و دوستان محترمتون هستم.
    بای

    ReplyDelete
  25. همیشه زبان طنز در هر نوع بهترین ابزار انتقاد بوده و خواهد بود .

    ReplyDelete
  26. منتقد روشن قلب...February 8, 2009 at 4:21 AM

    کار شما که مثل سابق(!) زیبا بود و تعریفی...
    امید است که بالاترین هم به جامعه مجازی بازگردد...

    موفق باشید

    ReplyDelete
  27. سلام
    وحید جان مدتی بود وب لاگ شما فیلتر شده بود  
    اما خوشحالم دوباره با اسمی جدید راه اندازیش کردی
    وحید جان اگر تمایل به تبادل لینک دارید خوشحال می شم اطلاع دهید

    ReplyDelete
  28. کمپین آزادی نازی حسامی (شیوا)February 8, 2009 at 8:37 PM

    خانم نازی حسامی (شیوا) که یکی از چهره های شاخص فرهنگی کشور و یکی از بانوان جوان اهل قلم می باشد در تاریخ 25 دی ماه 1387 توسط دایره مذاهب وزارت اطلاعات بازداشت شد. این دستگیری که بدون حکم قضایی و با یورش وحشیانه به منزل ایشان انجام شد به گفته شاهدان با ضرب و شتم شدید همراه بود. طی پیگیریهای متعدد در این مدت، مسئولان پرونده اذعان نمودند که هیچ مدرکی علیه ایشان پیدا نشده است و تنها به این دلیل بازداشت شده اند که یکی از اعضای جمعیت فرهنگی ال یاسین بوده‌اند.
    لطفا سر بزنید

    ReplyDelete
  29. وحید جان بالاترین برگشت . (البته تقریبا) چون تونستند دومین را پس بگیرند و در حال انجام بقیه کارها هستند .
    فکر کنم باید یک کمیک دیگه بکشی .
    موفق باشی

    ReplyDelete
  30. دوست عزیزم ، کارت بی نظیره .....

    ReplyDelete
  31. وحید جان ممنون از لطفت
    لطف دارید
    مطلبی در باب وحید نوشته ام در وب لاگم بیا و ببین

    ReplyDelete
  32. سلام
    وب زیبایی داری
    ------------------
    اهل نظری که بخواهد چشم اندازی از ایران را به تصویر بکشد، هرگز نخواهد توانست خود را از چنگال تاریخ این سرزمین کهن برهاند. صدای آرام پای تاریخ، آوای جاویدانِ پای خفتگان است. آوای پای خفتگان هرگز نمی خسبد.

    جز اهل نظر کسی صدای گام های تاریخ را نمی شنود! با این همه، رد پای تاریخ که به هر شهر و محله ای که سر زده است از خود ردی نهاده است. در کنار گلدسته ها و مناره ها. مانند آن سرو برومند ابرقو، که روزی ابر کوه بود.

    ReplyDelete
  33. سلام
    من از وبلاگ آقای مالکی با وبلاگتون آشنا شدم .الحق  که کارهاتون فوق العاده است. ظاهرا یه بار اذیت شدید و فیلترتون کردن امیدوارم دیگه این خطا رو نکن!

    ReplyDelete
  34. کامبیز-به همین سادگیFebruary 9, 2009 at 5:14 PM

    الحق که به قول محسن مالکی هم کاریکاتورات وهممطالبت زیباست ... امیدوارم همیشه رو خط واقعیت خوب بکشی وخوب بنویسی ...یا حق

    ReplyDelete
  35. دیگه حرف تکراری نمی زنم... مثل همیشه بی نظیره

    ReplyDelete
  36. دوست عزیز هر جا هستی انشا الله پاینده باشی
    کارهات فوق العاده هست

    ReplyDelete