Comic Strip-Cartoon-Animation

05 February 2009

مراسم خاکسپاری با لا تر ین!

46 comments:

  1. عالیمثله میشه

    ReplyDelete
  2. عالیمثله میشه

    ReplyDelete
  3. عالیمثله میشه

    ReplyDelete
  4. اما اکنون بحثی که بیش از پیش مورد توجه کاربران قرار گرفته امکان دستیابی به اطلاعات محرمانه کاربران به هر طریقی توسط برخی نهاد ها می باشد!

    در این خصوص دو احتمال کلی مطرح می شود

    1- چرا سایت بالاترین با استقبالی در این حد  مواجه شده است ؟
    می دانیم قبلا هم برخی فضاها توسط نهادهای  امنیتی ایران ایجاد شده تا برخی شناسایی شوند آیا در فضای سایبر این موضوع گسترش ژرفی داشته و ما نمی دانیم؟
    چرا با وجود هنجار شکنی های لحظه به لحظه و عبور متعدد از خط قرمز های جمهوری اسلامی هنوز این سایت  کماکان فعال است ؟
    حتما می دانید که این سایت به صورت ناقص فیلتر است   چگونه است که بالاترین در این حد آزاد است؟
    2- ...
    http://uvote.wordpress.com/

    ReplyDelete
  5. عالی بود و به موقع، آدم وقتی همه رو در کنار میبینه یه جورایی دلش گرم میشه :)

    ReplyDelete
  6. میگم ولی این مسئله «دسترسی نهادهای امنیتی به اطلاعات شخصی کاربران» رفته رو اعصابم، من خودم آدرس ایمیلم موقع عضویت همون اسم و فامیل واقعیم بود و ایمیلیه که هنوزم فعاله، حالا من و بعضیهای دیگه از دسترس به دوریم، تکلیف اونهایی که تو ایرانن چی میشه؟!

    ReplyDelete
  7. پسر تو يه نابغه هستي

    ReplyDelete
  8. پسر تو يه نابغه هستي

    ReplyDelete
  9. پسر تو يه نابغه هستي

    ReplyDelete
  10. شاهکار بود رفیق

    ReplyDelete
  11. عالی عالی عالی
    موفق باشید

    ReplyDelete
  12. عالی عالی عالی
    موفق باشید

    ReplyDelete
  13. عالی عالی عالی
    موفق باشید

    ReplyDelete
  14. سلام
    مطلبت خیلی جالب بود خوشم اومد
    دوست داشتی به منم سر بزن خوشحال میشم

    ReplyDelete
  15. سلام
    مطلبت خیلی جالب بود خوشم اومد
    دوست داشتی به منم سر بزن خوشحال میشم

    ReplyDelete
  16. سلام جناب وحيد خان
    هميشه كارهاتو دنبال ميكنم و از ديدن آنها واقعا لذت ميبرم.
    كارهات بي‏نظير يا بهتر بگم كم نظيرند.
    اين كارت در مورد بالاترين واقعا شاهكاري بود بي حرف و حديث،بعد از 2-3 روز كه سگرمه‏هامون از فوت آن مرحوم خفن تو هم رفته بود امروز با ديدن اين كارتون شما گل از گلم باز شد.
    هميشه شاد و موفق باشي.

    ReplyDelete
  17. سلام جناب وحيد خان
    هميشه كارهاتو دنبال ميكنم و از ديدن آنها واقعا لذت ميبرم.
    كارهات بي‏نظير يا بهتر بگم كم نظيرند.
    اين كارت در مورد بالاترين واقعا شاهكاري بود بي حرف و حديث،بعد از 2-3 روز كه سگرمه‏هامون از فوت آن مرحوم خفن تو هم رفته بود امروز با ديدن اين كارتون شما گل از گلم باز شد.
    هميشه شاد و موفق باشي.

    ReplyDelete
  18. سلام جناب وحيد خان
    هميشه كارهاتو دنبال ميكنم و از ديدن آنها واقعا لذت ميبرم.
    كارهات بي‏نظير يا بهتر بگم كم نظيرند.
    اين كارت در مورد بالاترين واقعا شاهكاري بود بي حرف و حديث،بعد از 2-3 روز كه سگرمه‏هامون از فوت آن مرحوم خفن تو هم رفته بود امروز با ديدن اين كارتون شما گل از گلم باز شد.
    هميشه شاد و موفق باشي.

    ReplyDelete
  19. اقا وحید دستت طلا

    ReplyDelete
  20. نیما دهقانیFebruary 5, 2009 at 3:22 PM

    (ببین عکسه این گله چقدر رو اعصابه!!!)

    ReplyDelete
  21. کسری عباس آبادیFebruary 5, 2009 at 4:35 PM

    جالب بود من سیاه سفیدو بیشتر میپسندم خوبه که زودتر آپ میکنی

    ReplyDelete
  22. مهدی باقرپورFebruary 5, 2009 at 5:35 PM

    سلام . خوبي من آپ شدم از ما سربزن

    ReplyDelete
  23. عالی بود

    ReplyDelete
  24. کسری عباس آبادیFebruary 5, 2009 at 5:44 PM

    سلام با یه داستان کوچولو بروزم
    لطفا اول تا آخر بخونید بعد نظر بدین
    منتظرم

    ReplyDelete
  25. اون یارو جوادِ که غش کرده هاتف دسته بیلِ....
    خیلی توپ بود

    ReplyDelete
  26. خیلی کارت قشنگه / من اولین بار بود که اومدم اینجا رو دیدم / خیلی عالی بود / تبریک میگم / من هم به روزم با                  لورکا شناسی / و منتظر تو...

    ReplyDelete
  27. تالار گفتمان دید و بازدید didobazdid.comFebruary 5, 2009 at 9:01 PM

    salam
    weblog jalebi darin omidvaram hamishe movafagh bashi va pishraft koni khosh hal misham dar forume didobazdid ham bebinamet

    ghorboonet
    bye
    www.didobazdid.com تالار گفتمان دید و بازدید سرگرمی و تفریحی دختر و پسر شعر و ادب و همه چیز....

    ReplyDelete
  28. خیلی باحال بود... یاد دوران طنز و کاریکاتور افتادم با دیدن اسمت...یاد جوونیها که چه عرض کنمء دوران بچگی به خیر!

    ReplyDelete
  29. عالی بود

    ReplyDelete
  30. گر چه خیلی خیلی ناراحتم اما خدائیش بی نهایت زیبا بود و اگر این لینک در آینده تو بالاترین لینک شه فکر کنم 500 حداقل  امتیاز + رو به خودش اختصاص بده

    ReplyDelete
  31. چو غبار شکسته در سر راهت نشسته ام
    قدمي بر زمين گذار و مرا سرفراز کن

    سلام دوست عزيز
    وبلاگت رو ديدم! مطالب قشنگي داري ، موفق باشي
    شما را به وبلاگ نسل سوخته  دعوت مي کنم
    منتظر نقد و نظرات ارزشمندت هستم

    سبز باشي و پايدار

    ReplyDelete
  32. آخه بی جنبه آدم تو مراسم ختم ملت رو می‌خندونه؟ حالا خودت کوش اون وسط؟ البته امیدوارم همانند فیلم‌های ماه رمضان آخرش ییهو برگرده به هوش...

    ReplyDelete
  33. ولی در کل از همه آشنایانی که از راه‌های دور و نزدیک تشریف آوردن تشکر می‌کنیم. ضمنن مجلس زنانه هم نداریم آقایون الکی زحمت نکشن برای چشم چرونی بیان.

    ReplyDelete
  34. یعنی چی که مجلس زنونه ندارین؟! اگه زنها نباشن کی میخواد گریه زاری کنه؟! کی میخواد غش کنه؟! کی میخواد مجلس رو گرم کنه؟! ;)

    ReplyDelete
  35. زبل خان (سیمین جون)شیدا...February 6, 2009 at 4:24 AM

    به به  حالی بردیم ها
    مراسم ختم به این خنده داری ندیده بودم  

    بازم از این مراسما هست

    ReplyDelete
  36. اینروزا پر شده از تسلیت و مراسم خاکسپاری. هفتان رو که میدونید فیلتر شده و خیلی سایتا و وبلاگای دیگه این یکی از همه دردناکتر بود. بگذریم از ذکر مصیبت  دید زیبایی داری دوست عزیز  تلخی و زهر همه چیزو کم میکنی. منم تازگیها  چیزایی مینویسم پراکنده  گاهی از تلخیها گاهی هم از شیرینیها خوشحال  میشم سر بزنی  

    ReplyDelete
  37. محمد رضا علیزاده باب تنگلیFebruary 8, 2009 at 5:37 AM

    دوست من سلام : وبلاگ پر محتوایی داری جالب ودیدنی اگه لطف کنی و به وبلاگم سر بزنی خیلی خوشحال میشم نظرتان برایم خیلی مهمه منتظر شما هستم    موفق وپیروز باشی

    ReplyDelete
  38. ابا  رو می شناسی ؟

    می دونی داره با استفاده از بی اطلاعی بقیه چیکار میکنه ؟

    منتظرم

    ReplyDelete
  39. سلام جناب نیک گو من از انیماتور ها و کارگردانان تازه پای انیمیشن هستم و کار شما رو تو اقای شاه خیلی دوست دارم.تمیز و یک دسته........دلیلشم فکر کنم که انه همشو خودتون کار کردین از بک گرفته تا استوری و کلید..........راستش از این که شما رو به طور اتفاقی تو جستجو های اینترنتیم پیدا کردم خیلی خوشحال خوشحال میشم.....بیشتر با هم اشنا بشیم من هم یه چند ماهیه که یک وب درست کردم...ولی هنوز نمونه های زیادی توش نذاشتم.....باید بیشتر روش کار کنم ...خوشحالم می کنید اگه منو قابل بدونید وبه وبم یه سری بزنید....!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  40. aziz khooooooooodaaaaa booooooooood

    ReplyDelete
  41. aziz khooooooooodaaaaa booooooooood

    ReplyDelete
  42. aziz khooooooooodaaaaa booooooooood

    ReplyDelete
  43. محمد رضا علیزاده باب تنگلیFebruary 16, 2009 at 11:25 PM

    دوست من سلام خیلی خوشحال میشم بهم سر بزنی ونظرت را ثبت کنی  منتظرت هستم   پیروز باشی

    ReplyDelete
  44. کارت درسته!

    ReplyDelete
  45. خیلی جالب بود
    موفق باشید

    ReplyDelete
  46. سلام
    آقا من کاریکاتوریستم
    چی کار کنم که دیده بشم؟

    ReplyDelete