Comic Strip-Cartoon-Animation

22 May 2009

چگونه با نوشتن وبلاگ روشن شویم!

55 comments:

  1. وحيــــــــــــــدجان گم و گورشدگان عالي بود خواهشا ادامش بده اين بخش رو تعطيل نکن فوق العادست

    ReplyDelete
  2. درمورد پریسون بریک هم یه کاریکاتور برو

    ReplyDelete
  3. قربانت واقعا ممنون وحید جان یه حال اساسی ای دادیا موفق باشی یاعلی

    ReplyDelete
  4. مینا پارساMay 23, 2009 at 1:15 AM

    امروز توی جشن همین کارتو دیدم. نشد خوب بخونمش. مرحبا! خیلی جالب بود. به جواب سوالم رسیدم که قبلا پرسیده بودم

    ReplyDelete
  5. نادر نریمانMay 23, 2009 at 1:48 AM

    سلام

    تا هفته پیش  غیر مستقیم( در فروم های مختلف) کارهایتان را دنبال میکردم  و  مدتیست مستقیم !

    ReplyDelete
  6. سلام وحید جان
    در مورد انزوا و تنهایی و کتاب کاملا باهات موافقم غلط املایی رو خوب اومدی
    موفق باشی جوان.

    ReplyDelete
  7. خداییش همه اینها بطور اتومات تو اکثر وبلاگها دیده میشه....که چی واقعاً؟
    ممنون از مطالبتون

    ReplyDelete
  8. من نظرم با بقیه کمی فرق داره
    خوشحال شدم که وسط کاره 90 قسمتیت کارای دیگه ای هم میکنی(کاریکاتورا را میگم ! )
    خواهشا 2 دستی نچسب به اون سریال گمو گور شدگان
    ما هم دل داریم
    من عاشق کارای متفرقم (از تکرار بدم میاد)
    موفق باشی

    ReplyDelete
  9. چون تمام کارهات خوبه و همه دوست دارند هرچی بکشی همه حال ميکنن و نظر مثبت ميدن
    پس اينطور نظر سنجی معنی نداره چون هر نظر سنجی راه بندازی همه ميگن خوبه!
    من هم با موضوعات روز و مهم و تنوع دادن بيشتر موافق هستم تا سريال فکر ميکنم خودت هم همين نظر رو داشته باشی

    ReplyDelete
  10. آفرین. هرچند خودتون هم وبلاگ نویسی اما انصافا با این نوع که گفتید فرق می کنید. ولی خدا وکیلی کاملا درست گفتی . اصلا یه چیزی هایی امروزه با کلاسه که آدم شاخ در میاره مثلا نگهداری  کاکتوس  بین خانم ها دارای کلاسی برابر با گوشش دادن به آهنگهای راک می باشد! راستی داشتم معتاد میشدم به قصه گم و گور شدن در جزیره ! نکنه می خواید بقیه اش رو بعد از انتخابات بنویسید؟!

    ReplyDelete
  11. صادق صادقیMay 23, 2009 at 1:29 PM

    آفرین، خیلی خوبه.به نظر میاد دستت خیلی روونه ولی سوژه کم داری. ادامه بده لطفا.

    ReplyDelete
  12. وحید من همیشه طرفدار کارهات بودم!‌اما این کمیکه وبلاگ نویسیه قبلآ یه چیز خیلی شبیه این رو خونده بودم ( کسی ندونه فکر میکنه کژی کردی! )

    ReplyDelete
  13. سلام
    کارای قشنگی میکنید ادامه بدید
    به ماهم سر بزنید خوشحال میشیم

    ReplyDelete
  14. سلام
    این پست شما کمی دور از حقیقت است!!
    شما باید باور کنید(کنیم) که مردم ایران الان واقعا مشکلات روحی دارن...و راک شاید التیامی باشه برای ان ها!!(مثل من)
    البته در کل شما ازادید مثل من هرچی دلتون خواست بنویسید
    ...
    موفق باشید(هستید)

    ReplyDelete
  15. دقیقا چیزایی که تو چت کردن میبینیم همیناست .
    راستی تو کتاب کاریکاتورات رو داری یعنی منظورم اینه که تا به حال کاریکاتورات به صورت کتاب چاپ شده ؟

    ReplyDelete
  16. موفق باشی.

    ReplyDelete
  17. کاریکاتوری دقیقا با همین مضمون قبلا دیدم که فقط چهره ها فرق می کرد!
    از کارای قدیمیه خودت نبود که بازسازی کردی؟

    ReplyDelete
  18. کاریکاتوری دقیقا با همین مضمون قبلا دیدم که فقط چهره ها فرق می کرد!
    از کارای قدیمیه خودت نبود که بازسازی کردی؟

    ReplyDelete
  19. سلم این گم گور شدگان رو ادامه بده خیلی مطلب باحالیه
    یک خواهشی هم داشتم امکانش هست برای san3 یک لوگو خنده دار بسازی که همه بهش بخخند ولی بعضی ها بهش فکر کنن بعضی ها تحریمش کنن

    ReplyDelete
  20. سلام...
    به نکات جالبی دقت میکنی ... به هر حال موفق باشی...
    میونه ای با ورزش داری ...؟
    سوژه های جالبی توی ورزش ما پیدا میشه ...

    موفق باشی

    ReplyDelete
  21. اینو قبلا من ندیده بودم ؟؟؟ البنه تصویرش فرق میکرد. تو وبلاگ خودت بود؟؟ راستی منم موافقم جفتشو با هم بروز کنی ولی ...
    آی بدنم درد میکنه لاست خونم کم شده.

    ReplyDelete
  22. جدیدش خیلی باحال شده بود، اما من کلن آدم نوستالژیک پروریم، فکر می کنم هر چی قدیم ندیما بوده خوب بود.
    فیس بوکم فیلتر شد وحید جان

    ReplyDelete
  23. تنها.دلریختهMay 23, 2009 at 9:09 PM

    دروود.بابا وبلاگت خیلی توپه من که مث بنز!!! حال کردم دستت درد نکنه
    من یه وبلاگ دارم که اونجا دارم با یه دید دیگه به خدا نیگاه کردن رو تمرین میکنم با دوستام اگه بیاین خوشحال میشم.بدروود
    راستی به دوستهات هم پیشنهاد بده

    ReplyDelete
  24. شما واقعا نابغه هستید. کاش یک لینک هم درباره خودتون میذاشتید.

    ReplyDelete
  25. خيلي باحالي كار تلويزيوني غير از آقاي شاه نداري كه اماده پخش باشه؟
    در ضمن خواهشا گم و گورشدگان رو ادامه بده!

    ReplyDelete
  26. فقط ایول!!!!!!

    ReplyDelete
  27. salam rafigh ... 5 naghd be sohbat haye dishabe aghaye mir hosein e musavi ... lotfan nazare khod ra elam konid ta beyne manzarha behtarin ra entekhab konim ....be omide Irani sarafraz  ==> http://mahdyaaraan.persianblog.ir/

    ReplyDelete
  28. ترش برای متال نه برای راک

    ReplyDelete
  29. نرگس افریMay 24, 2009 at 2:27 AM

    سلام، فیس بوک را صبح دیدم اما مثل اینکه فیل مورد نظر گندش همه‌جا را بر داشته، از صبح تا حالا همه جا را پر کرده!!!!! اين آدرسي هم که ديروز گذاشته‌ايد ديگر کار نمي‌کند!!!!!
    من در فيس بوک دوست شما هستم (يعني بودم)
    حالا چه اشکالي دارد؟ بعد از نود بوقي دوستان‌مان را از سراسر دنيا پيدا کرده بوديم.
    البته چند روزي است که فضاي آنجا هم انتخاباتي شده!
    خلاصه خدا به خير بگذراند....

    ReplyDelete
  30. مجید مهجورMay 24, 2009 at 2:42 AM

    سلام...بسیار عالی بود این ورژن جدیدش....ممنون...
    فرصت کردید سر بزنید به ما....

    ReplyDelete
  31. babaaate adrese facebook kheyli mamnoon.karetam allii bood

    ReplyDelete
  32. رامين نجارباشيMay 24, 2009 at 4:15 AM

    آقا يك لطفي كن اين "براي بزرگتر ديدن اينجا كليك كنيد" ش رو اول بذار!

    ReplyDelete
  33. جالب بود و واقعی...مثل همیشه.

    ReplyDelete
  34. vahid jan versione ghablish behtar bood har chand keh ghadimi bood!...har kari hesso hale zamane khodesho dareh va ejraye hamun zamano mitalabeh...movaffagh bashi

    ReplyDelete
  35. دیشب همون موقعی که فیس بوکو فیل نیش زده بود تو گوگل در کمال ناباوری اسم میر حسین هم فیلیده شده بود

    ReplyDelete
  36. پسر کارات خیلی معرکن... دمت گرم...
    بی صبرانه منتظر قسمتای بعدی "گم و گور شدگان" هستیم
    بابت فيس بوک هم به همه تسليت مي گم... اميدوارم اين مشکل هرچه سريعتر رفع بشه...

    ReplyDelete
  37. پسر کارات خیلی معرکن... دمت گرم...
    بی صبرانه منتظر قسمتای بعدی "گم و گور شدگان" هستیم
    بابت فيس بوک هم به همه تسليت مي گم... اميدوارم اين مشکل هرچه سريعتر رفع بشه...

    ReplyDelete
  38. سید محمود جوادیMay 25, 2009 at 12:24 AM

    سلام آقا وحید
    باور می کنید که حوصله نکردم دیالوگهای این کارتان را بخونم .
    1 - به دلیل ناخوانا بودن بعضیاشون
    2 - به دلیل کم حوصله بودنم
    ... تصور می کنم اگر از دیلوگهای کوتاهتری استفاده کنی که طنز قوی تری داشته باشه خیلی عالی میشه . مطمئنم که از پسش برمیاید.
    مثل همیشه پر انرژی باشید

    ReplyDelete
  39. مهدی صابرMay 25, 2009 at 2:32 AM

    عالی، عالی، عالی

    ReplyDelete
  40. آدرس جديد و خارج از فيلتر facebook
    دم facebook گرم که واسه کاربران ايرانی اين کار رو کرده
    اگه اين آدرس هم فيلتر بشه يکی ديگه ميسازه

    http://www.new.facebook.com

    ReplyDelete
  41. رامين نجارباشيMay 26, 2009 at 2:36 AM

    آره خوب‘ طبیعتا به تمامیى اعضا و جوارحم فشار آوردم تا ببیتم اینجا چی نوشته! بعد دیدم آخرش نوشته اینجا کلیک کن تا تصویر بزرگ بشه!
    در نتیجه مقادیر متناهی ناسزا گفتم!

    ReplyDelete
  42. متاسفم......کار دزدی قرار نداشتیم....این کار کاملا تقلیدی بود....

    ReplyDelete
  43. سلام
    وبلاگ خوبي داري ولي اي کاش جايي مينوشتي که از امنيتش مطمئن باشي و بدوني زحماتت هدر نميره.حتما ميدوني که پرشين بلاگ رو هک کردن و دامين دات کامش رو دزديدن .چرا نميري تو بلاگتاز که الان داره تو وبلاگ نويسي براي خودش تو ايران قطبي بزرگ ميشه چون از هر لحاظ براي کاربراش کار ميکنه نه برا مقاصد خودش
    www.blogtaz.com

    ReplyDelete
  44. و اما دکمه ی ارسال به فیس بوک؟!

    ReplyDelete
  45. آی گل گفتی... گل کشیدی

    ReplyDelete
  46. گم و گور شدگان اپیزود بعدیش چی میشه؟ بی صبرانه منتظر اپیزد بعدیشم

    ReplyDelete
  47. جوان آریاییMay 26, 2009 at 10:28 PM

    ....رای فقط مهندس میر حسین موسوی ....                                                  وبلاگ هواداران میر حسین موسوی در اصفهان                www.iransabz1388.blogfa.com

    ReplyDelete
  48. گم و گور شدگان اپیزود بعدیش چی میشه؟ بی صبرانه منتظر اپیزد بعدیشم

    ReplyDelete
  49. نرگس (تنهایی یک مکمل)May 27, 2009 at 5:07 AM

    سلام این کار رو تو جشن پرشین بلاگ دیدم ..
    موفق باشین

    ReplyDelete
  50. سلام
    من لینک وبلاگ شما رو در سایتم ثبت کردم
    شما هم قابل دونستید سری بزنید و لینک دهید
    مطالب سایت من پیرامون دانلود کتب الکترونیکیه
    ممنون

    ReplyDelete
  51. خيلي باحال بود. اونقدر برامون قابل لمسه كه نمي تونيم جلوي قهقه مون رو بگيريم. ايول!

    ReplyDelete
  52. این روزها خفقان پس آوردن اسم جایز نیستJune 20, 2009 at 10:11 AM

    ایوللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل

    ReplyDelete
  53. با سلام
    این که موضوعش تکراری بود

    ReplyDelete