Comic Strip-Cartoon-Animation

27 May 2009

گم و گور شدگان-این قسمت آستین پاره گان!

88 comments:

  1. درســـــاااااااMay 27, 2009 at 4:26 AM

    ایول الحق که حقته جز’ ژربیننده ترین ها باشی

    ReplyDelete
  2. مرتضی خسرویMay 27, 2009 at 4:27 AM

    ای ول لذت بردم...مرسی وحید.

    ReplyDelete
  3. عالیییییییییی بود

    ReplyDelete
  4. سلام
    این قسمت کمتر از باقی قسمتها جذاب بود

    ReplyDelete
  5. مرسی آقا، لذت بردم، مخصوصا از بخش پوسترهای انتخاباتی که به شخصیتهای توی لاست هم همخوانی داره. اون میمونه هم جالب بود، لطفا جسارتت رو حفظ کن.

    ReplyDelete
  6. تیرداد بنکدارMay 27, 2009 at 6:56 AM

    عالی بود. به ویژه اشاره به ابطحی و بلوتوث

    ReplyDelete
  7. باز هم مثله همیشه کارت حرف نداشت.

    ReplyDelete
  8. دوستان تحریمی جنبه یک شوخی کوچیک رو داشته باشید. هزاران مطلب توهین آمیز درباره ما مشارکتی ها نوشتید و ما دم نزدیم. ولی حالا با یه شوخی غیر فقانتون در اومده

    ReplyDelete
  9. من بعد از مدتها کلنجار رفتن با خودم تصمیم گرفته بودم شرکت کنم اما حالا که این نقاشی رو میبینم واقعا فکر میکنم چه تفاوتی بین نماینده شما و نماینده مخالف شماست؟ شما هم که قدرت نگرفته همان ادبیات را یه کار میبرید! واقعا که سر و پا یه کرباسین

    ReplyDelete
  10. سياه سفيدMay 27, 2009 at 8:54 AM

    جزو محدود كميك هايي بود كه رفتارهاي مردم رو به نقد كشيده بود، اين حكومت هم ثمره رفتارها و فرهنگ همين مردم هست.
    از شجاعتت ممنونم وحيد
    در افتادن با عقايد غلط مردم با اين صراحت خيلي خطرناك تر از در افتادن با رفتار غلط حكومت هست
    پاينده باشي

    ReplyDelete
  11. آقا اینا به نظر من راست می گن چرا میمون کشیدی اشتباست باید خر کودن میکشیدی

    ReplyDelete
  12. عمو وحید سلام ! اولندش من قسمتی‌ تا بیشتری با کمیک‌هات حال  می‌کنم. با میمون  درست زدی تو خال . بحث توهین یک بحث وابسته  به  برداشت شخصی  است. مهم اینست که کسانی  که نمیخواهند  رای بدهند چه قدر با  این میمون همذات پنداری کردند یعنی  خود بخوان حدیث مفصل.  اینها به خودشون اجازه میدن به همه کس همه جور  فحش خار  مادر بدن ولی‌  اگر یه میمون تحریم گر ببینن.... حقیقتش  رو  بخوای  توی ظرفییت و خود حق انگاری ,  اینا با دار و دسته ضد  خودشون پا  به پا رقابت  میکنند.
    تو یه هنرمندی  و من اگر جای تو بودم دلیلی برای توجیه کار هنری خودم نمیدیدم . ولی‌ من که جای تو نیستم. بحث کردن با اینا مثل بحث کردن با محافظه کارای افراطی میمونه....
    در مورد رای دادن هم هر کس به اندازه یک رای که بده یا  نده سهم داره و هر چه قدر هم که دوست داره میتونه برای تصمیمش تبلیغ کنه. به من خیلی ربطی  نداره  کی رای میده یا نمیده یا به کی رای میده . تحریمیها  تصمیمشون  برای خودشون محترم. اینکه من حرف اونها رو قبول ندارم  دلیل نمی‌شه که من درست میگم یا اونا اشتب میزنن.
    من خودم  نمیتونم رای بدم، تو یک دهی تو کانادا هستم، ولی‌ عالم و آدم رو تو ایران ق

    ReplyDelete
  13. پ.ن: حالا یه میمون انقده سر و صدا داره؟!

    ReplyDelete
  14. من خودم  نمیتونم رای بدم، تو یک دهی تو کانادا هستم، ولی‌ عالم و آدم رو تو ایران قسم دادم به کروب یا عمو سبزی  رای بدن، هر کدوم که عشقشون  میکشه . به بحث  انتخاب  بین بد و بدتر هم اعتقاد ندارم . بحث بین انتخب کردن یا انتخاب نکردن است.  و گر نه برای یه ک...خور لیبرالی  مثل من,  دوست داشتم  به یکی مثل اباما تو ایران رای بدهم . به نظر من انتخاب بین فاجعه و غیر فاجعه است و من , برای ایران الان این کار رو بهتر از تحریم میدونم.
    چار سال پیش تو ایران گشاد بآزی و نرفتم ری بدم تازه تحریم هم نکرده بودم, چار سال  خفت کشیدم  بدتر از  همه هم این ناسیونال مونارشیست‌ها ی  شبه آزدی خواه هستند . اون خدا بیامرز شاهشون اگر عرضه  داشت حکومت مفت  به چنگ اورده رو دو دستی به این‌ها نمیداد  ، اگر هم فکر میکنند  همش زیر سر  آمریکا و اینگلیس است که اصلا تحریم و غیر تحریم و آزدی و .... که فرقی نمیکند  بالاخره هر کار که ایرانی جماعت بکند تحریم یا رای ، اونها  اسش میکنند.. خیر برادر و کمیک‌هات بی بلا

    ReplyDelete
  15. وایییییی، عاشق این میمونه هستم
    جدن چقدر شخصیت های موجود تو جامعه رو درست تصویر کردی
    خیلیییییی خوب بود

    ReplyDelete
  16. وحید جان سلام، آقا خیلی خلاقی. وبلاگ شما را می‏خوانیم همیشه.

    آن بخش رای ندهید، توهین بود به خیلی‏ها. به نظر میرسه شما بعضی‏ها را با میمون مقایسه کردی!! از وحید بعیده. اما چون من شما و وبلاگتان را دوست دارم انتقاده وارد را می‏پذیرم . . . .

    شاد و پایدار باشی . . .

    ReplyDelete
  17. محشره ادامه بده

    ReplyDelete
  18. فرهاد کاشانی کبیرMay 27, 2009 at 2:45 PM

    دوستان عزیز که معترض حرکت طنز شده و آن را تا 1400 سال پیش کش داده اید. خواهشمندم به یک نکته کوچک توجه کنید: طراح این کار تنها یک هنرمند و طراح است و  اینجا هم سایت شخصی خودش که ایده ها و نظراتش را بیان می کند. تابه حال هم ندیده ام که ادعای حمایت از جزیان سیاسی خاصی یا دین و مرام خاصی کرده باشد. خودش هم می گوید من نماینده هیچ کس نیستم. پس حالا این وسط فاشیست ها کدام طرفند؟ آنهایی که صدای یک هنرمند را می خواهند در گلویش خفه کنند؟ یا آنها که به طنز عده ای با نظریه خاصی را میمون فرض کرده اند؟
    دوم: اگر این آقای طراح، رییس جمهور باشد و پشت تریبون به عنواِن  رییس جمهور بگوید فلانی ها میمون هستند حتمن کار بد و غیر انسانی و فاشیستی انجام داده. چون از موضع قدرت دارد سرکوب می کند اما وحید نیک گو که غیر از کاریکاتورها و کمیک استریپ هایش، دیگر هیچ قدرتی در این دنیا ندارد و به عنوان هنزمند طنز پرداز اگر چیزی بگوید و ما تحمل نکنیم دیگر بی جنبه بودن ماست.

    ReplyDelete
  19. سلام آقا وحید کارت خیلی درسته کارکترات حرف ندارن.
    دقیقاً همونجوری شخصیتهارو در میاری که تو کوچه خیابون بشدت قابل لمسن

    ReplyDelete
  20. میثم الله‌دادMay 27, 2009 at 3:30 PM

    وحید جان اون میمونه خیلی باحاله. خوبه که بیشتر بهش اهمیت ندادی. بسشه همین قدر.

    ReplyDelete
  21. ایول داری به مولا

    ReplyDelete
  22. یعنی ما که رای نمیدیم حیونیم دیگه .دستت درد نکنه

    ReplyDelete
  23. نیما دهقانیMay 27, 2009 at 4:47 PM

    عالی همچنان..
    فقط یه کم داری می شی مث خود لاستیا...زیادی کشش می دی!..آقا اونا اسژانسر می گیرن می صرفه واسه شون!

    ReplyDelete
  24. خیلی با حال بود حال کردم .

    ReplyDelete
  25. آقای نیک گوی محترم! من وبلاگ شما رو با آر اس اس دنبال میکنم و حتا یک پستتون رو از دست نمیدم به دلیل اینکه واقعا هنرمند والایی هستید و در کارتون کم نظیر. اما توی این کاریکاتور قسمت چهارم یه چیزی دیدم که به نظرم به شان شما نمیخوره. اون میمونی که بالای درخت نشسته و پلاکارد "من رای نمیدم" و شما در روبرویش چیزی نوشته اید که مضمون کلی و عامیانه و منظورتون میشه اونهایی که رای نمیدن و نمیخوان بدن، همه حیوون هستند و در نتیجه بی شعور و نفهم.
    واقعا لازمه اگر حس مسئولیت نسبت به کارهایتان میکنید یک توضیحی هرچند یک خطی در این باب بدهید. این حرکات بسیار از شما بعید است. می توانستید این پلاکارد را دست یکی از همان آدم های جزیره دهید، اما حیوان و توضیح روبرویش، چیز دیگری نشان میدهد.
    واقعا متاسف هستم

    ReplyDelete
  26. خیلی باحال بود

    ReplyDelete
  27. خیلی باحال بود
    خیلی باحالی
    اون میمونه از همشون باحالتر بود

    ReplyDelete
  28. آقا خيلی باحال بود،واقعاً کارت درسته،ذهنه خلاقت داری!

    ReplyDelete
  29. چشم شـــــــــــــــــــــــــــــــــــومMay 27, 2009 at 7:09 PM

    راست میگه اگه بگردی ازون چیزا هم پیدا میشه تو این جزیره (بمب)





    به منم سر بزنین با ( سخنی با سی) .به روزم

    ReplyDelete
  30. داره جالب میشه ...
    کارت خیلی درسه ...
    من فکرای دیگه ای درموردت میکردم ...
    به هر حال منتظر قسمت پنجم هستم ...
    موفق باشید ..

    ReplyDelete
  31. مرتضی محروقیMay 27, 2009 at 9:40 PM

    سلام
    دق میکنیم  آخر از اینهمه انتظار  هفته گانه
    موفق و شاد و... باشید :)

    ReplyDelete
  32. نادر نریمانMay 27, 2009 at 10:39 PM

    راستی
    من برداشتم از فریم میمون چیز دیگه ایه

    نمیگه رای نمیدم ، میگه رای ندهید....فرصتی پیش اومده که قاطی (( انسانها)) بشه

    ReplyDelete
  33. امیرسالارMay 27, 2009 at 10:40 PM

    سلام!
    خوب بود!
    قسمتی که گفته ایمیل بزن بیان! بعد ضد حال میزنی میگی نمیشه فیلتره! عالی بود! مثل ضد حالای خود لاست!
    اون قسمت شعر " یه مش مسافر باحال باهامن / که هر کدوم واسه خودشون داستانا دارن" هم جالب بود!

    ReplyDelete
  34. خودت را برای جلب رضایت دیگران سانسور نکن، خصوصا اگر این دیگران اهالی فعلی بالاترین باشند.

    ReplyDelete
  35. خیلیییییییی هم خووووووب همین طور ادامه بدین

    ReplyDelete
  36. یه نکته رو اضافه کنم
    اونم اینه که بمبی که در جزیره بود هسته ای نبود
    هیدروژنی بود

    ReplyDelete
  37. از قسمت آیفونش خیلی حال کردم ایول !

    ReplyDelete
  38. آقا جان قبول کن که کشیدن میمونه درست نبود. درسته قبول میکنم که بعضیها مثل میمون از مخالفا تقلید میکنن و بدون فکر کردن ساز مخالف میزنن ولی شما هم با این حرکتتون فرصت قانع کردن این افراد رو با حرف و منطق از دست میدین.

    ReplyDelete
  39. آدمی که سرنوشت کشورش براش مهم نیست و میرزاره بقیه براش تصمیم بگیرن و انتخاب کنند یعنی حیوون
    و محترمانه ترش میشه میمون

    و تشکر میکنم از وحید عزیز که یادداشتهای همتون رو تایید میکنه
    نباید این رو فراموش کنیم اینجا وبلاگ وحید هستش و وبلاگ یعنی ایده ها و نوشته های شخصی یک نفر

    خیلی ناراحتین نیاید بخونید .

    ReplyDelete
  40. آقا وحید اون قسمت میمونش یه کم نامردی بود!بلاخره بعضی ها نماینده ی مورد نظرشونو بین کاندیدا ها نمی بینن پس رای نمیدن!نظر هر کسی محترمه

    ReplyDelete
  41. آقا دمت گرم.

    جنگ بالاترین رو دنبال کردم ولی چون حساب بالاترین نداشتم نتونسم نظر بدم.

    این بحث کلا از اولش ایراد داره... از اونجا که ملت میگن توهین نباید کرد و بعد یه عده تخفیف میدن میگن به نفر میشه توهین کرد ولی به گروه نه! نفهمیدیم این قانون رو از کجا کشف کردن. آزادی بیان اصلا یعنی همین که حرفی رو به اسم اینکه توهینه نشه کوبید. وگرنه که همه حرفها رو میشه به توهین تفسیر کرد.

    از همه اینها مهمتر اینکه جوهره طنز و هجو و هزل و کاریکاتور و کمدی و ... غیر از خنده دار بودنش اینه که توهین بکنه! تا بلکه طرف یک کم به خودش بیاد.

    این دوستان درک نمیکنند که وقتی احمدی نژاد به مخالفانش میگه گوساله در حال طنازی نیست (البته از دید خودش)... یا اون یکی Rebin که میگه ابزار کارش تو شرتشه!

    آخرش اینکه دمت خیلی گرم و میدونم که با این چرندیاتی که بارت کردن یک کم هم خود سانسوری نکردی و نخواهی کرد.

    ReplyDelete
  42. چقدر این میمونه نازه،دوست دارم بغلش کنم!
    لطفا قسمت بعدی رو زودتر بزار خیلی هیجان انگیز شده

    ReplyDelete
  43. سلام(جواب سلام واجبه هااا)
    چشم و دستت درد نکنه!!
    یه سوال
    هر فصل چند تا اپیزوده؟؟
    (جواب سوال مومن هم واجبه هااا!!! (قال ؟؟؟))

    ReplyDelete
  44. کاریکاراتون خوبه ... قابل تحمل...   فقط مراقب باشین با این همه تشویقی که از طرف بعضی مردم عقده ای آزادی از همه رقمش؟! میشین جو گیر نشین وباز وبلاگتون فیلتر بشه. یرای خودتون کار کنید نه دیگران.

    ReplyDelete
  45. کاریکاراتون خوبه ... قابل تحمل...   فقط مراقب باشین با این همه تشویقی که از طرف بعضی مردم عقده ای آزادی از همه رقمش؟! میشین جو گیر نشین وباز وبلاگتون فیلتر بشه. یرای خودتون کار کنید نه دیگران.

    ReplyDelete
  46. کاریکلماتور:

    هميشه دوست داشتم فرصتي دست مي داد تا فروتني را تمرين کنم اما همواره به خاطر مي آوردم که من مهم تر از آن هستم که اوقاتم را صرف چنين اموري کنم


    انقلاب ستمديدگان را آزاد نمي کند تنها استثمارگران را عوض مي کند


    واعظ می گوید: چنان کن که من می گویم، نه چنان که من می کنم


    ترس از عشق، ترس از زندگی است و آنان که از عشق دوری می کنند مردگانی بیش نیستند

    ReplyDelete
  47. سلام
    اونایی که میخوان به احمدی نژاد رای بدن اینو ببینن پشیمون میشن :
    http://best4fun.co.cc/uploads/images/AhmadiNejad.jpg

    ReplyDelete
  48. سلام بر وحید عزیز، صرف نظر از تکنیک که همیشه فوق العاده هست، از نوع کار هم بسیار خوشم اومد.
    در ضمن امیدوارم ادامه داشته باشه، مطمئن باش نقصی تو کارت نیست

    ReplyDelete
  49. اون میمونه خدا بود :)))))
    میگه رای ندین تا شاید خودش رئیس گروه بشه :))))))))))))))

    ReplyDelete
  50. از خود ِ سريال جذاب تر مي باشند ايشون .

    ReplyDelete
  51. چرا تبلیغ آیفون ؟
    نكنه خودتم گوشيت آيفونه ؟
    اپل براي اين تبليغ چقدربهت  پول داده؟
    آخه قيافه يارو به 6600 هم نميخوره چه برسه به اپل !
    ولي خودمونيما خوب با اين ميمونه ملتا گذاشتي سر كار !
    ياد اون حيوونه ميافتم كه مياد توي ده و همه چيزا خراب ميكنه بعد ملت ميشينند و سر اينكه حيوونه يك شاخ داشته يا دو تا دعوا ميكننند !
    راهي كه داري ميري اتوباني پس با سرعت به راهت ادامه بده
    موفق باشي

    ReplyDelete
  52. خیلی قشنگ رو قیا فهاشون کار کردی اااااااااا
    موفق باشی

    ReplyDelete
  53. کلا وبلاگتون عالیه.
    موفق‏تر باشید

    ReplyDelete
  54. http://nasim88esf.ir/  میر حسین موسوی

    ReplyDelete
  55. زیبا بوووووووووووووووووووووود
    منتظر هستیم

    ReplyDelete
  56. بازم مثل همیشه جالب و زیبا بود .  تبلیغات تلوزیونی ندارن ؟

    ReplyDelete
  57. سلام به همه شما . حرف همه شما درسته اما اگه رای ندید وضع بد تر می شه اخه اونا که احمدی ن}اد رو می خوان که می ان رای می دن . شما که نمی خاهید و نمی ایید رای بدید نتیجه ش می شه همینی که شده یعنی احمدی ن}اد انتخاب می شه و بازم 4 سال باید تحمل کرد و دم بر نیاورد اما اگر به یکی غیر از او رای بدید حداقل باعث می شه رای نیاره لطفا تحریم نکنید تحریم یعنی انتخاب دوباره احمدی ن}اد.بد را از بین بدتر انتخاب کنید . به امید پیروزی هر کس جز احمدی ن}اد

    ReplyDelete
  58. اتفاقا این احمدی فلا فلان شده اگر رای بیاره بهتره  ایندفعه امکان شورش و قیام و جنگ با انتخابش بیشتر خواهد بود... چه بهتر...

    ReplyDelete
  59. این دفعه چرا سوال تهش نزاشتی؟

    ReplyDelete
  60. فریاد خاموشMay 30, 2009 at 2:58 AM

    آقا برو با برو بچ LOST کار کن بهتره ها
    این محموعه هم یم با نمک می شه

    ReplyDelete
  61. خیلی خیلی جالب بود. کلا از بیشتر کاریکاتورات خوشم میاد.
    فقط این آخرش انتظار داشتم به جای اسلحه یه بسته هروئین از شلوار چارلی بیفته پایین

    ReplyDelete
  62. عالیییییییییییییییییییییی :) یه دونه هستی شما :)

    ReplyDelete
  63. کارتون بسیار عالی و قابل توجه هست مطمین باشید اثر کارهای شما در راه اصلاح جامعه کمتر مقالات جامعه شناسان و بزرگان این کار نیست ارزوی موفقیت برای شما دارم

    ReplyDelete
  64. کارتون بسیار عالی و قابل توجه هست مطمین باشید اثر کارهای شما در راه اصلاح جامعه کمتر مقالات جامعه شناسان و بزرگان این کار نیست ارزوی موفقیت برای شما دارم

    ReplyDelete
  65. محشر بود !!!!!!! انصافا نمي شه چيز ديگه اي گفت .
    بخصوص ميمونه واقعا دلم خنك شد!!!1
    نميدونم كساني كه طعم مشكلات مملكت رو نكشيدند چه حقي دارند اظهار نظر كنند؟؟!!  

    ReplyDelete
  66. دنبال می‌کنیم :)

    ReplyDelete
  67. هادي يالوارJune 1, 2009 at 9:26 AM

    سلام
    با اينكه براي كارهاتون زحمت زيادي ميكشيد ولي نميدونم چرا يه خورده بي نمكه به حدي كه ميره رو اعصاب آدم! كميك ها داستان جالبي ندارند و سوژه ها ديگه تكراري شدند. به نظرم خيلي مونده تا يه كميك استريپر حرفه اي بشي. بد نيست از اثار آقاي بزرگمهر حسين پور خط بگيريد.

    ReplyDelete
  68. سلام میشه یک کمی درک این مزلب رو مشکل کنی

    ReplyDelete
  69. اگه Lost دیدینو با این حال نکردین که خییییلی بی ذوقین! اگه ندیدینم به بحث سیاسیتون ادامه بدین شاید به یه جایی برسین!
    خیلی کارت درسته رفیق!

    ReplyDelete
  70. اگه Lost دیدینو با این حال نکردین که خییییلی بی ذوقین! اگه ندیدینم به بحث سیاسیتون ادامه بدین شاید به یه جایی برسین!
    خیلی کارت درسته رفیق!

    ReplyDelete
  71. منم بازی

    ReplyDelete
  72. سلام.
    با وجود اینکه به لحاظ سیاسی با هم اختلاف نظر داریم ولی به دو دلیل وبلاگت رو دنبال می کنم و از این کار لذت می برم:
    اولین اینکه وطن پرستی مثل قضیه خلیج فارس و میمونه!!!!
    دوم اینکه کارت خیلی حرفه ایه. من که خودم کارم در این زمینه است کمتر کسی رو دیدم که انقدر زهنش خلاق باشه و انقدر حرفه ای بتونه ذهنشو تبدیل به کار مورد علاقش کنه. در کل لذت می بریم و دنبال می کنیم.

    ReplyDelete
  73. سید علی موسویJune 3, 2009 at 4:15 AM

    با سلام دوست عزیز
    می خواستم بهت بگم من تمامی کارکاتورات روسیو کردم و پرینت گرفتم امیدوارم ناراحت نشی ولی می خواستم بدونم چرا قسمت پنجم را نمی زاری آخه منتظرم.

    ReplyDelete
  74. من الان یه هفته است منتظر قسمت پنجمم پس کجاست ؟
    دفعه پیش قسمت 4 رو گذاشتم تو سایت کلی سپاس گرفتم می خوام این دفعه هم خودم اولین نفر باشم
    ولی فقط یه چیز اینکه ما 7000 نفر خورده ای تو سایت لاست عضویم وحلا لاست رو ول کردیم و عاشق کارهای شما شدیم دمتون گرم

    ReplyDelete
  75. سلام آقای نیک گو عزیز
    خسته نباشید. کاراتون واقعا عالیه. از طرفدارای شما و وبلاگتونم.
    منم مثل بقیه بچه ها منتظر قسمت 5 هستم.
    موفق باشید.

    ReplyDelete
  76. سلام و صبحتون به خیر .
    به خاطر این که معانی کاریکاتور ها رو بفهمم ، رفتم 12 تا dvd  لاستو گرفتم !!!
    بابا  خیلی حال کردم !! واقعا" عالی بود .
    بی صبرانه منتظر بقیه قسمتها هستیم .

    ReplyDelete
  77. مگه شماها لاست رو ندیده بودید
    یه سر به این سایت بزنید www.tvshow.ir انجمن تخصصی سریال های خارجی که اول اسمش lost.ir بود هفت هزار کاربر به خاطر لاست عضو هستن

    ReplyDelete
  78. سید علی موسویJune 6, 2009 at 7:47 PM

    آقا خیلی باهات حال کردم!
    آخه فکر میکردم الان فوحشمون میدی
    نمی دونستم مهربونی
    همیشه سر زنده باشی ای یاور موسوی

    ReplyDelete
  79. ساعت ۱۲ شد نیومدا
    هنوز منتظریم

    ReplyDelete
  80. مثله اینکه این وسط میمونه بیشتر حالیش بود.  

    ReplyDelete
  81. باشه دیگه ما رژخونهارو هم مسخره می کنی دیگه ؟ :((

    ReplyDelete
  82. آقا بدو ادامه بده
    مردیم که!

    ReplyDelete
  83. استاد به خدا منتظريم
    بقيه گم و گروشدگان چي شد آخه
    مرديم از كف

    ReplyDelete
  84. سلام آقای نیک گو به نظر شما بالاخره میمون جزیره راست گفتو حق داشت یا نه؟

    ReplyDelete
  85. سلام .

    کاراتون خیلی قشنگ و جذاب بود اما من چند تا سوال واسم پیش امد که یکیش از همش مهم تر

    اونم این که چرا خوانند رپ شبیه حاج آقا داستان یا همون ابطحی یا یار ابطحی و چرا اونی که رپ دوست داره اسلحه داره

    ReplyDelete
  86. مرسی که جوابم ندادید

    ReplyDelete