Comic Strip-Cartoon-Animation

06 September 2009

خودی شدن!

103 comments:

  1. مثل همیشه عالی
    فکر می کنی چندتا زامبی مثل اینا تو مملکت باشه ؟

    ReplyDelete
  2. فوق العاده بود وحید, مثل همیشه

    ReplyDelete
  3. برای چی باید به تایید تو برسه؟
    قبلا ها که هر کی هر چی میگفت اینجا می اومد؟ الان سانسور می کنی وحید؟

    ReplyDelete
  4. آري به هدف زدي برادر.كاش مي خوابيديم و هزار سال ديگر بيدار مي شديم.

    ReplyDelete
  5. توهمات یک آمیب ۴۵ کروموزومیSeptember 6, 2009 at 11:42 PM

    البته اون برگ رو هم مجبوری کشیدی دیگه!

    ReplyDelete
  6. بابت فریادهای بی صدایت ممنون
    دوستت داریم ...

    ReplyDelete
  7. تو تصویر آخر یه باتوم کم داره !
    مثل همیشه,عالی

    ReplyDelete
  8. تو تصویر آخر یه باتوم کم داره !
    مثل همیشه,عالی

    ReplyDelete
  9. تو تصویر آخر یه باتوم کم داره !
    مثل همیشه,عالی

    ReplyDelete
  10. تو تصویر آخر یه باتوم کم داره !
    مثل همیشه,عالی

    ReplyDelete
  11. perfect
    you are great
    i love u

    ReplyDelete
  12. مثل همیشه عالی و پرمفهوم. خیر ببینی!!

    ReplyDelete
  13. واقعا گریه آوره

    ReplyDelete
  14. پــوریــا مــنـزهSeptember 7, 2009 at 1:30 AM

    عالیـــــــــــــــــــ

    ReplyDelete
  15. گل گفتی آی گل گفتی!

    ReplyDelete
  16. بي صبرانه منتظر قسمت بعدي گم و گور شدگانيم

    ReplyDelete
  17. اين آقاي خودي هنوز بامزه است، خودي هايي كه ما ميشناسيم بامزه نيستند كه ....
    يو آر د بست!

    ReplyDelete
  18. علی ( ذهن ِ آشفته )September 7, 2009 at 2:27 AM

    هنوز هم خودی نشده!
    یه چیز سبز دور دست چپشه!

    ReplyDelete
  19. وای پسر آخرشه!

    ReplyDelete
  20. exactly same as this times...

    ReplyDelete
  21. این اثر شامخ هنری ناشی اط یک حماقت و توهم است.

    ReplyDelete
  22. پسرک غرب زدهSeptember 7, 2009 at 3:47 AM

    دنبالتیم برادر دی: .

    حمایتت میکنم

    ReplyDelete
  23. پسرک غرب زدهSeptember 7, 2009 at 3:47 AM

    دنبالتیم برادر دی: .

    حمایتت میکنم

    ReplyDelete
  24. ای ول داری آقا وحید !

    معرکه بود...

    با اجازت گذاشتم تو وبلاگم...

    ReplyDelete
  25. سلام
    کاش یه باطوم هم دستش میدادی!

    ReplyDelete
  26. پیام عالی بود اما کار مثل همیشه قوی نبود.بات یو آر د بست وحید

    ReplyDelete
  27. سید محمد مرکبیانSeptember 7, 2009 at 5:36 AM

    بسیار عالی بود وحید جان
    موفق باشی

    بامهر

    ReplyDelete
  28. يه مزدور يه خارجيSeptember 7, 2009 at 6:03 AM

    چرا ريش در نيورده پس هنوز اهلي نشده

    تازه پوششه سبزي داره كه معني خوبي نداره

    ReplyDelete
  29. اگه اینجا بودی برات کف میزدم! ایول!
    خیلی باحال بود!!
    کاش عنوانو به این تغییر میدادی:
    سیر تناقصی جوان ایرانی!!

    ReplyDelete
  30. معرکه بود.....

    کارات یه دونس......

    ReplyDelete
  31. جالبه این یک واقعیت تلخه

    ReplyDelete
  32. دختری که هیچ وقت بزرگ نشدSeptember 7, 2009 at 3:49 PM

    سلام
    واقعا دستت بیست
    واقعا گل گفتی خصوصا (همیشه در صحنه)
    موفق باشی

    ReplyDelete
  33. کارت درسته! آخرشی به خودا!

    ReplyDelete
  34. عالیه...ممنون......

    ReplyDelete
  35. خوبه فقط باید یه کم ریشش بیشتر باشه با یه انگشتر عقیق!

    ReplyDelete
  36. زیبا بود و تلخ :(

    ReplyDelete
  37. هرچه بيشتر به اينجا سر ميزنم،به نبوغ خالق اين آثار واينكه تنها گاهي بر حسب تصادف كارش خوب نشده است بيشتر ايمان مي آورم.
    (...تا حال اينجوري از كاري تعريف نكرده بودم،انگار خيلي هيجان زده ام)

    ReplyDelete
  38. سلام.
    خیلی ببخشیدا ولی خیلی بی مزه و مسخره بود.
    تقریبا فکر کنم هیچ ربطی نداشت.
    بازم ببخشید فقط نظرمو گفتم.
    فعلا...

    ReplyDelete
  39. بعد از مدتها شاهد بازگشت طنز خنده‌آور تو شدم و از این بابت خوشحالم

    ReplyDelete
  40. سلام...
    از آشنايي با شما و اين وبلاگ خوشحالم..
    كارهاتون خيلي جالب بود... اجراهاتون حال و هواي بزرگمهر حسين پور رو داره....
    خوشحال ميشم به وبلاگم سر بزنيد و در بخش آرشيو موضوعي كاريكاتورهامو ببينيد...
    براتون آرزوي موفقيت دارم.
    اگر تمايل به تبادل لينك داشتين بهم اطلاع بدين.

    ReplyDelete
  41. می بینم که کم کم  داری سرحال می شی
    قلمت طلا

    ReplyDelete
  42. قشنگ و جالب بود.مرسی

    ReplyDelete
  43. بی نظیر بود

    ReplyDelete
  44. بـــــــــــــــــــراوو

    ReplyDelete
  45. هر کی ندونه فکر می کنه اینجا چه خبره !
    پس چرا این وبلاگ رو که پر از محتوای سیاسی فرهنگی اجتماعی هست فیلتر نمی کنن تا ملت یه وقت خیلی ترش نکنن؟؟؟
    ( اگر مردی بذار)

    ReplyDelete
  46. ببین چگونه دیازپام 10 خورانده اند خلق را.

    ReplyDelete
  47. احسان موسویSeptember 8, 2009 at 4:49 AM

    فوق العاده ... مثل همیشه



    im be proud of you

    ReplyDelete
  48. احسان موسویSeptember 8, 2009 at 4:49 AM

    فوق العاده ... مثل همیشه



    im be proud of you

    ReplyDelete
  49. سید محمد مرکبیانSeptember 8, 2009 at 5:09 AM

    اشتباهی رفتم توی اون یکی وبلاگی که فیلتر شده فکر کردم اومدم توی این ! ترسیدم کلی. ..

    ReplyDelete
  50. ..حالا شدی آدم خوب..

    آدم خوب= گوسفند.

    ReplyDelete
  51. عالي بود ......

    ReplyDelete
  52. سلام

    دمتون گرم.

    ولی توضیح ندادین منظورتون از اون سوراخ ها و شیشه نوشابه ها چی بود!

    ReplyDelete
  53. میثم الله‌دادSeptember 8, 2009 at 4:20 PM

    محضوض شدیم به غایت.
    وحید از اون کارها بود که توی ذهن همه موضوعش هست. وقتی کارش می‌کنی همه با خودشون می‌گن ایول. همونیه که باید باشه.

    ReplyDelete
  54. فرید صلواتیSeptember 8, 2009 at 9:25 PM

    شما اگر جای من بودید چه می کردید؟

    ReplyDelete
  55. منتقد روشن قلبSeptember 8, 2009 at 10:24 PM

    آقا عالی بود...
    مثل سابق...

    ReplyDelete
  56. منتقد روشن قلبSeptember 8, 2009 at 10:24 PM

    آقا عالی بود...
    مثل سابق...

    ReplyDelete
  57. سلام ایده خالبی بود
    انسانهای اولیه!!!
    میتونست تنش برگ هم باشه
    منم وبلاگ دارم و کارای گرافیکی و یه کمکی تصویر سازی
    یه پوستر سیاسی به اسم تلویزیون را خاموش کنید دارم
    خوشحال میشم نظرتو بدونم...

    ReplyDelete
  58. کاش یکمی انصاف داشتین. آقا وحید ببین! دوحالت داره. یا اونطوری که ما میگیم این افراد واقعا بدون فشار اعتراف کردن که تکلیف معلومه. یا اینکه اینطوریه که شما میگین. که نشون میده از چه آدمای ضعیف النفسی ژیروی میکردین. خیلی بدتر از شکنجه هایی که شما میگین (با فرض اینکه درست باشه) زمان شاه میشد ولی کسی اینطوری اعتراف نمیکرد. حالا اگه حرف شما درست باشه ....

    ReplyDelete
  59. السلام
    جناب نيك گوي عزيز جسارتا بنده هر چه تلاش كردم براي باز كردن لينك حضرت عالي ، به علت سرعت پايين اينترنت موفق نشدم. خلاصه خواستم اگر برايتان مقدور باشد حمايت بنده را هم از ايرج ميرزاي عزيز خدمت دوستانمان ابلاغ بفرماييد . البته اگر قابل باشيم .
    ممنون .......

    ReplyDelete
  60. حالا خودی شدی

    ReplyDelete
  61. سلام آقا وید گل
    تمامی کارهای آرشیو شما به علاوه انمییشن کوتاه آقای شاه رو تماشا کردم
    هنرمدن نازنین با این کارهای فوق العاده نیازی به تعریف نیست
    چه از نظرز داستان و چه عکس ها
    فقط یه سوال
    شما ایرانی؟
    آخه چطوری شما با این استعداد و هنر تو ایران موندیننننننننننن؟
    پیشرفت در اینجا به قول کمیک آخری معنا نداره
    شاد باشین و در آرامش دوست نازنین

    ReplyDelete
  62. نرگس (تنهایی یک مکمل)September 9, 2009 at 7:00 PM

    خوشحالم که  دوباره از این نوع طنز استفاده کردید ! عالی بود مثل همیشه !

    ReplyDelete
  63. آقا ایول.
    آقا دستت درد نکنه.تووووووووووپ

    ReplyDelete
  64. به به ! آفرین پسر ! باعث افتخاری ! نه اصلا معجزه ای

    ReplyDelete
  65. مامان و نی‌نی‌شSeptember 10, 2009 at 12:54 AM

    این آخریه "شهروند خوبه" خماری چشماش منو کشته..

    ReplyDelete
  66. آرش فرهنگ پژوهSeptember 10, 2009 at 5:28 AM

    ایول

    ReplyDelete
  67. واقعا خوب بود . مرسی

    ReplyDelete
  68. احسند وحید عزیز.
    فرمود گل گفتی آی گل گفتی/ چونان بلبل گفتی> کشیدی<
    لیکن جواب عالی دادی/ غنچه بودی شکفتی

    ReplyDelete
  69. سلام
    من اتفاقی وبتو پیدا کردم و از این همه ذوق و خلاقیت شما به وجد امدم و واقعا از مطالب و کاریکاتورهات خصوصا کمیکهات لذت بردم و به عبارت دیگر خیلی حال کردم تکنیک عالی و جذابی هم داری من هم یک وبلاگ هنری دارم البته مینیاتور است ولی خیلی به کاریکاتور علاقه دارم هر از گاهی هم دست به قلم میشم
    میخواستم بپرسم کارهاتون را در چه نرم افزاری رنگ امیزی و اماده میکنید
    اگر راهنمائی کنید خیلی ممنون میشم

    ReplyDelete
  70. ما دیواریم...؟!

    دخو می‌گوید:

    از ارکان دموکراسی گرفته... تا دماگوژی و پوپولیسم رسانه‌ای!

    ReplyDelete
  71. سلام
    حرف جدیدی ندارم
    مثل همه از کارهای زیبات لذت میبرم
    دوست ندیده و نشناخته ام ... به خاطر طرز فکر و هنرت دوستت دارم

    ReplyDelete
  72. سلام
    برات خیلی متاسفم
    چی فکرکردی باخودت که اینگونه راه دروغ وکژی درپیش گرفته ای!
    به خیال خودت میخوای بازبون طنز حرفتو برسونی؟برسون ولی چاخان نکن.افترا نبند!

    ReplyDelete
  73. خیلی وبلاگت جالبه ایول

    ReplyDelete
  74. سلام جناب v  مطالب وبلاگتون جلب توجه میکنه...امامنظورت رو درست نفهمیدم..اگه قصدت خیره امیدوارم خدا کمکت کنه...دوست داشتی یه سر به ما بزن

    ReplyDelete
  75. عالیه مثل همیشه

    ReplyDelete
  76. حرف دل منو زدی

    این علامت تعجب باید همیشه روی سر ما بماند!
    عجیبه که بعضی اصلا تعجب نمی کنند؟

    ReplyDelete
  77. ایرانی آزادهSeptember 12, 2009 at 6:09 AM

    من اگر بنشینم

    تو اگر بنشینی

    چه کسی برخیزد



    من اگر برخیزم

    تو اگر برخیزی

    همه برمی‌خیزن


    27 شهریور روزی است که نشان می دهیم جنبش سبز ادامه خواهد داشت

    کاریکاتور جالبی بود

    ReplyDelete
  78. آقای نیک گو سلام

    این امضاهای زیر کاری کاتور هاتون یه کم نا مشخصه ها!



    وبلاگ خیلی قشنگی دارین! و قشنگ تر از اون کاری کاتور هاش

    ReplyDelete
  79. متاستفم واست که توام اینجور شدی.
    کارات کلا خوب بود ولی دیگه داره ....

    ReplyDelete
  80. یک پوپولیستSeptember 12, 2009 at 9:16 PM

    حالا شدی یک پوپولیست تمام عیارررر....

    ReplyDelete
  81. سلام.
    با اجازتون لینکتون کردم.

    ReplyDelete
  82. آقای نیک گو اصلا نگران نباشید قرار شده که خودی ها به جای اینکه فقط بشینن ف ی ل ت ر کنن بیان در صحنه اینترنت و اسم هم براش انتخاب کردن جهار مجازی یا  virtual jahad! براش تو رادیو هم تبلیغ میکردن..... همه چیز جهادیزه میشود.

    ReplyDelete
  83. ماشاالله مرد - عالیه !! ادامه بده

    ReplyDelete
  84. ماشاالله مرد - عالیه !! ادامه بده

    ReplyDelete
  85. دستت درد نکنه

    ReplyDelete
  86. خیلی کارت درسته وحید خان.
    ما که حالشو بردیم.
    لینک اول وبلاگم تقدیم به تو...

    ReplyDelete
  87. من اعتراف می‌کنم به قتل، حمل اسلحه
    به ارتباط اجنبی، به سازش و مسامحه
    من اعتراف می‌کنم به ننگ سرسپردگی
    به اغتشاش و مفسده، به شرب خمر و هرزگی
    من اعتراف می‌کنم به انقلاب مخملی
    به کودتای موسوی علیه بیت رهبری
    من اعتراف می‌کنم که خاتمی منافق است
    و شیخ هم طبیعتا خرابکار و فاسق است
    و اعتراف می‌کنم به صاف بودن زمین
    به روز بودن شب و یسار بودن یمین
    من اعتراف می‌کنم که جان‌نثار رهبرم
    که قتل این همه جوان نبوده کار رهبرم
    من اعتراف می‌کنم که شب سفید بود و من
    اگر سیاه دیدمش خطای دید بود و من
    من اعتراف می‌کنم که اشتباه کرده‌ام
    و عمر خویش بی‌جهت چنین تباه کرده‌ام
    من اعتراف می‌کنم تعفن لباس من
    زکار خویش بوده من خودم خراب کرده‌ام
    فقط مرا تمیز کن، مجال یک وضو بده
    من اعتراف می‌کنم هوای ‌آب کرده‌ام
    من اعتراف می‌کنم نه بطری و نه کابل بود
    نه سقف بود و پنکه و نه پیچش طناب بود
    من اعتراف می‌کنم که قرص‌ها توهم است
    و فرد خائنی چو من نه لایق ترحم است
    من اعتراف می‌کنم فقط کمی امان بده
    به دوستان گشنه‌ام فقط یه لقمه نان بده
    من اعتراف می‌کنم تو رو خدا فقط بزن
    چکار کرده مادرم ؟ چکار کرده پیرزن ؟
    من اعتراف می‌کنم فقط

    ReplyDelete
  88. همین رو می خوان دیگه

    ReplyDelete
  89. حداقلش توی این سر خوردگی امروزه م تونیم با این کاریکاتورها دلکمان خوش کنیم تا مرهمی بر دلهای خسته مان باشید
    بابا خیلی جگر داری
    موفق باشی

    ReplyDelete
  90. آقا وحید بین این همه اسم باید می ذاشتی می گرفتی خودی رو...؟

    ReplyDelete
  91. جالب بود!

    ReplyDelete
  92. فوق العاده بود....مخصوصا تیکه آخرشgood luck

    ReplyDelete
  93. بسیار زیبا. تحسین برانگیز
    آفرین

    ReplyDelete
  94. رضا احمدیاریDecember 27, 2009 at 2:06 AM

    اقای نیک گو اسم شما برای من بیشتر در عرصه انیمیشن و بخصوص با سریال قشنگی که در مورد شاه بود(ببخشید اسمش را دقیقا به یاد ندارم) به گوشم خورده بود ..امروز با دیدن سایت شما و کارهای زیبا و ارزشمندتان احترام من به شما در حیطه کار هنری صد چندان شد..امیدوارم بزودی شما را زیارت کنم و از نزدیک با شما و هنر شما بیشتر آشنا شوم. همواره موفق و سربلند باشید.
    ..با اجازه شما "هفت" را در سایت "کلید انیمیشن" لینک میکنم

    ReplyDelete
  95. درود به شرفت
    فقط همینو میتونم بگم
    واقعا درود به شرفت

    ReplyDelete