Comic Strip-Cartoon-Animation

15 September 2009

اعترافات میم-الف


سوژه از:الف-عین و غین-الف

184 comments:

  1. مینو ماندگارSeptember 15, 2009 at 9:19 PM

    اول!!!!!!
    مثل هميشه خوب بود موفق باشي

    ReplyDelete
  2. فوق العاده بود
    هر روز این نمایشنامه داره مضحک تر میشه

    ReplyDelete
  3. :)) باحال بود مرسی

    ReplyDelete
  4. بيچاره حروف. تا ديروز زير دست شاعران حال و هوايي داشتند، حالا تو دادگاه محاكمه ميشن. راستي زبان فارسي يكوقت حرف كم نياره ؟

    يو آر د بست

    ReplyDelete
  5. خیلی جالب بود!

    راستی تبریک می گم پرشین بلاگ فیلتر شده

    ReplyDelete
  6. اقای میم ( عقل کل سابق )September 15, 2009 at 11:40 PM

    سلام!

    خیلی خوب بود! اقای واو - نون!

    ReplyDelete
  7. سلام

    بسیار کاریکاتورها و کمیک استریپ های زیبا و با معنی ای می کشید.
    به وبلاگتان لینک دادم.

    موفق باشید.  

    ReplyDelete
  8. جالب بود آقا ی   و او_ نون !

    ReplyDelete
  9. من قبلن کمی مرده بودم.

    ReplyDelete
  10. mesle hamishe harf nadasht Vahid jan.
    oghate khoshio baraye 3nafaretun arezu mikonam.

    ReplyDelete
  11. درود بر شما ...

    ReplyDelete
  12. ما که باور نمی کنیم این کاریکاتور مال تو باشه حتما وبلاگت هک شده یا توسط کس دیگه نوشته می شه یا قرص هایی بهت دادن که تو رو از هیاهوی دنیا فارق کرده!

    ReplyDelete
  13. عالی بود ولی جان من جای این کارا ادامه ی گم و گور شده گان بزار. ما هم باید منتظر سیزن 6 lost باشیم هم قسمت بعدی شما!!!؟

    ReplyDelete
  14. مجتبی ( وروره گیـــــس )September 16, 2009 at 4:07 AM

    جالب بودد ، فقط مونده خودمون رو فیلتر کنیم بعد اسممون رو می‌زارن نئو طالبان !!!

    ReplyDelete
  15. من ک . ش عاشق کارهای زیبا و طن و. ن هستم امیدوارم در پ.ش همیشه شاهد کارهای شما باشیم

    ReplyDelete
  16. پسر تو محشرییییییییییییییییییییییییییییییییییی

    ReplyDelete
  17. بابا شماها معلوم نیست چتونه ... اسم کامل میبرن (برای مثال توی مناظره)، جیقتون میره هوا که چرا اسم بردی ؟! آبروی یک انسان رو بردی ، حالا هر کاری کرده ، نباید اسم میبردی ...حالا هم که مخفف اسم رو میگن مسخره می کنید . are nuts? what the hell is wrong with you guys?

    ReplyDelete
  18. سلام استاد.
    خسته نباشید.من محمد هستم ملقب به ناخدا.
    من چند وقتی هست کار کاریکاتور انجام میدم و واقعا خیلی خوشحال میشم شما نگاهی به طراحی های من حقیر بندازید و نظرتون رو بدونم.
    به هر حال من مبتدی و تازه کار ، باید از تجریه های اساتیدی مثل شما استفاده کنم.امیدوارم من از راهنمایی هاتون بی نصیب نذارید

    لینک طرح ها

    http://mihanupload.com/images/3c6rkf1hb4sjbskh9x0b.jpg

    http://mihanupload.com/images/r1tpator59ndnt6ly6t3.jpg

    http://mihanupload.com/images/jagcrjo7p2gt30xtwfmx.jpg

    این ایمیل من . خوشحال میشم اگر واستون مزاحمتی نیست ، معایب و اشکالات رو بهم بگید
    mohammadzq@gmail.com

    مرسی

    ReplyDelete
  19. ای لعنت بر الف نون یا ا.ن

    ReplyDelete
  20. جالب بود.دستتون درد نکنه
    آقایون بعد 4 جلسه تازه یادشون افتاده اسم نبرن!!

    ReplyDelete
  21. جالب بود -

    پرشین بلاگو هم که  چند باری فیلتر کردن خدا به خیر کنه

    تقصیر توه دیگه سیاسی منویسی میان پرشین بلاگو میفیلترن (چه ربطی داشت )

    ReplyDelete
  22. مهندس پنگول جونیSeptember 16, 2009 at 12:03 PM

    این روزا همه اعترافات میم .الف رو می ذارن که .
    منم اعترافاتش رو گذاشتم.

    ReplyDelete
  23. بي نظير مثه هميشه

    ReplyDelete
  24. خیلی با حالی ..

    ReplyDelete
  25. شاهزاده تاریکیSeptember 16, 2009 at 2:47 PM

    من هم شین-ت هستم و اعتراف می کنم که اسم واقعیم میم - میم هست. در جریان اغتشاشات اخیرف فردی به اسم شین رفت تو جلدم و منو به پایگاه اینترنتی ه-پ.آی آر راهنمایی کرد. از اون به بعد بود که با و-نون آشنا شدم......

    ReplyDelete
  26. بهتر بود از کف دادگاه بیشتر نقاشی می کردی چون ممکنه از مدل  دماغ هم بشه فرد رو شناسایی کرد.

    ReplyDelete
  27. بهتر بود از کف دادگاه بیشتر نقاشی می کردی چون ممکنه از مدل  دماغ هم بشه فرد رو شناسایی کرد.

    ReplyDelete
  28. کار فوق العاده بود و-نون عزیز

    ReplyDelete
  29. سلام
    من چندروزی هست که با وبلاگ شما آشنا شدم
    تقریبا تمام کاراتونو دیدم و وبلاگتون رو به بقیه همکارام معرفی کردم
    واقعا خوشحالم که کشور من چنین هنرمندای باذوق و باهوشی داره
    موفق باشی

    ReplyDelete
  30. براووووووووووووووووووووووو

    ReplyDelete
  31. سلام
    تبريک ميگم اميدوارم تو کارت موفق و پيروز باشي
    اگر مطلب قشنگ و مفيدي داشتي خوشحال ميشم تو تالار ديدو باز ديد هم مطالب زيباتو بخونم و ببينم .
    فرق نداره  سرگرمي و تفريحي ميخواد باشه يا ادبيات و هنر و ورزش و حتي آموزشي ، نرم افزار و سخت افزار و بازي ها و هم جاي خود داره ، راستي بخش گالري عکس هم هرچي بخواي توش ميتوني پيدا کني  براي استراحتم ميتوني بيايي تو بخش جيغ و داد ( کل کل )
    حالا اگر از ما هم مطلب برداشتي نميخواد بگي منبع کجاست فقط لينک مارو بذار تو لينک دوستانت ما رم جزئي از دوستات بدون
    در کل برات آرزو موفقيت دارم دوست عزیز

    ReplyDelete
  32. واقعا (بوق) بود ما كه خيلي (بوق)  (بوق). اميدوارم هرچه زودتر (بوق) ...

    ReplyDelete
  33. خدا عاقبت ما را ختم به خیر کند.امان از دست شما واو نون

    ReplyDelete
  34. نیما دهقانیSeptember 16, 2009 at 5:47 PM

    ئه!! آقا من اینو ندیده بودم...یه چیزی نوشتم شبیه این! الان بچه ها بهم گفتن
    شرمنده....برش می دارم زود!

    ReplyDelete
  35. دمت گرم آقا وحید. خیلی باحال بود. خدا خیرت بده. از کاندیدا میم.میم چه خبر؟ راستی، دقت کردین با این علائم اختصاری, آقای کروبی میشه "مک"؟ چقدر اینا با مزه شدن

    ReplyDelete
  36. کافه هواداران میر حسینSeptember 16, 2009 at 6:12 PM

    به نام خدا
    سلام!
    دستت درد نکنه واقعا قشنگ بود.

    ReplyDelete
  37. چهل درجه زیر شبSeptember 16, 2009 at 7:19 PM

    س....ل....ا.....م
    چ ش هستم تشکر میکنم از شما البته بقیه حرفهام میشه مثل خودت پس خلاصه میکنم
    دادگاه جالبی بود و همچنین مزحک تر از پیش به هر حال اگه امثال سریالهای ماه رمضان خنده دار نبود این سریالهای دادگاهها جوکستانی بود برای خودش

    ReplyDelete
  38. خیلی خوب که اینطور

    ReplyDelete
  39. مامان و نی‌نی‌شSeptember 16, 2009 at 10:39 PM

    وای بلا به دور.. عجب اعتراف تکان دهنده ای بود... عجب آدم خطرناکیه این آقاهه ..

    ReplyDelete
  40. خیلی جالب بود. لذت بردم.

    ReplyDelete
  41. بلیییییییییییییییییییییی  همین

    ReplyDelete
  42. سلام بر خالق کارکاتورهای فوق خفن....
    حرف نداری
    بابا مسلمون 2 تا سئوال کردم جواب بده
    توی چه محیط نرم افزاری کارهای فوق خفنتو رنگ امیزی میکنی
    کارها را اول با چی طرح میزنی ماژیک یا .......
    جان هرچی ازادی و دمکراسی و ابطحی خاتمی و موسوی و کروبی  جواب بده

    ReplyDelete
  43. سلام
    جالب بود
    موفق باشی

    ReplyDelete
  44. اينقدر به حرف دلم نزديك بود كه به جاي خنده گريه ام گرفت از خوشحالي... فوق العاده است

    ReplyDelete
  45. فرهاد رفیعی چه حقه ای زد...
    شما رو به مقدساتتون قسم داد تا جواب بدید!!!

    ما جواب نمیخوایم ولی جانِ  دموکراسی،لیبرالیسم،فیمینیسم،کوبیسم،رئالیسم،امپریالیسم،مازوخیسم،مخملیسم،سیزم،بیزیم،ایزیم.... به ما هم سر بزن

    ReplyDelete
  46. عالی بود واو-نون!

    ReplyDelete
  47. سلا خیلی جالب بود
    فقط همین رو  کم داشتیم نیست هیچ کسی نمی دونه ستاد میم میم کیه  واسه همین باید سانسور بشه
    از وبلاگتون خوشم اومد لینکتون می کنم البته اگه  با تبادل لینک موافقید

    ReplyDelete
  48. اعتراف می کنم آقای و-ن کارش درسته...

    ReplyDelete
  49. کتابگذار اعظمSeptember 17, 2009 at 5:49 PM

    خانم ش.ش خیلی جالب بود.
    م.ز

    ReplyDelete
  50. می گم یک تلنگری به وزیر اقتصاد نهم در باره قیمت ها در ماه رمضان بزنی بد نیست .............

    ReplyDelete
  51. خیلی باحال بود

    ReplyDelete
  52. سلام
    اگه خدا قبول کنه بروزم

    ReplyDelete
  53. قالب جدید مبارک...خیلی قشنگه

    ReplyDelete
  54. راضی هستی از طرحت جایی استفاده کنم؟ با ذکر منبع؟(تو فیس بوک)

    ReplyDelete
  55. بابا این میرحسین دیگه کیه ملت روز میزاره سر کار آخر خودش قسر در میره... رهبر جنبش سبز از ترس جونش در راهپیمایی قدس شرکت نکرد!

    ReplyDelete
  56. خبر فوری: شاهد پنجم کروبی از راه رسید!  نامبرده ممد تمدن می باشد که در راهپیمایی روز قدس مورد تعرض جنسی با چاقو قرار گرفته است. هم اکنون کروبی در حال تحقیقات عمیق تری بر روی نامبرده می باشد....

    ReplyDelete
  57. سلام جالب بود

    ReplyDelete
  58. سلام
    خیلی عالی بود

    ReplyDelete
  59. سلام ... وب جالبی دارین .. تبریک

    دوست داشتی یه سری هم به سه نقطه بزن ....

    ReplyDelete
  60. سلام عزیز
    خوبی
    خسته نباشی
    وبلاگ خوبی داری
    دیگه از این بهتر نمیشه
    دست مریزاد
    از این گویاتر نمیشد تحلیل کرد اینهمه بلاهت رو
    اینهمه جهالت رو
    آره
    اینا همش به جهل برمیگرده
    جهل بد چیزیه
    بدترین چیز جهله
    اگه کلیک رنجه کنی به منم سری بزنی خوشحال میشم
    از تنهایی در میام ...
    منتظرم ...

    ReplyDelete
  61. اکبر پلنگ
    چرا جوسازی میکنی؟!
    شما کدوم وری هستی؟؟!
      به گزارش خبرنگار کلمه ساعت 10 صبح امروز راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان آغاز شد و در این بین مهندس میرحسین موسوی طبق سالهای گذشته از خیابان پاستور به صف مردمی پیوست.

    ReplyDelete
  62. اکبر پلنگ
    چرا جوسازی میکنی؟!
    شما کدوم وری هستی؟؟!
      به گزارش خبرنگار کلمه ساعت 10 صبح امروز راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان آغاز شد و در این بین مهندس میرحسین موسوی طبق سالهای گذشته از خیابان پاستور به صف مردمی پیوست.

    ReplyDelete
  63. سلام. خیلی خوشحالم که وبلاگتون از عزا دراومد.

    ReplyDelete
  64. نادر نریمانSeptember 19, 2009 at 4:34 PM

    مثل همیشه

    خدا قوت

    ReplyDelete
  65. راستی چرا قالب وبلاگت اینجوری شده؟؟؟
    قبلی بهتر نبود؟؟؟؟

    ReplyDelete
  66. علیرضا آقاابراهیمیSeptember 20, 2009 at 3:31 AM

    سلام.وبلاگ خوبی دارید.من هم وبلاگی دارم و گاهی کمیک استریپ می گذارم.اگر ممکن است به ما هم سری بزنید.

    ReplyDelete
  67. محمد مسعود علیپورSeptember 20, 2009 at 4:46 AM

    خداحافظی رسمه ولی نه قبل از سلام

    ReplyDelete
  68. محمد مسعود علیپورSeptember 20, 2009 at 4:47 AM

    قابل توجه آقای اکبر ژلنگ که آقای موسوی در راهژیمایی روز قدس حضور داشن و اینو تموم رسانه ها اعلام کردند شما از دنیا عقبی؟

    ReplyDelete
  69. سلام آقای نیک گو! من توی یه سایت دیگه دیدم یه نفر کاریکاتورای شما رو با تغییر دیالوگها گذاشته بود. یه کم بهش گیر دادم. الان ادعا کرده که شاگرد شماست (یعنی شما بهش آموزش کاریکاتور میدین!!) و با اجازه ی خود شما این کارو کرده. گفتم یه اطلاع رسانی کرده باشم و خواستم ببینم راست میگه یا نه!! (آخه دفعه ی اول اسم شما رو گفت وحید نیک پور!!!)

    ReplyDelete
  70. سلام.
    عیدتون مبارک.
    همه چیز ممکنه...
    ×مریم×

    ReplyDelete
  71. اندیشه ریحانSeptember 21, 2009 at 5:04 AM

    سلام - عیدتون مبارک-نماز و روزتون قبول

    ReplyDelete
  72. امیر بارفروشSeptember 21, 2009 at 2:18 PM

    ای بابا چند روز دیگه میگن هرکی اسمش با محتوای ما مغایرت داره بیاد عوضش کنه ...آخه اون ببو که  اسم این خیابونو عوض کرد حتما تاحالا مطالعه ادبی نداشته اگه خیلی مطالعه داشته باشه آخرش روزنامه کیهانه  

    ReplyDelete
  73. بامزه و به روز بود. موفق باشی

    ReplyDelete
  74. الفبارو دوباره دوره کردیم تو این روزا... به مدد رسانه ملی که مارو بردن به دوران خوب کودکی

    ReplyDelete
  75. میثم - بچه های آسمانSeptember 22, 2009 at 6:16 AM

    خیلی بااحال بید!

    ReplyDelete
  76. رضا رئیسی یکی از خس و خاشاکSeptember 22, 2009 at 9:21 AM

    سلام خوب بود حال کردم برادر وبلاگ طنزیات ما ((یکی از خس و خاشاک)) به علت زرت و زورت بلاگفا رفت به بلاگ اسکای هیبیب هورا منتظرتم راستی با لینک چطوری؟؟

    ReplyDelete
  77. درخت خرمالوSeptember 22, 2009 at 7:56 PM

    با اینکه من از شما بدم می یاد اما خیلی حال کردم

    ReplyDelete
  78. واکی(فائزه)-کپسول استعدادSeptember 23, 2009 at 4:28 AM

    سلام.وبلاگتون خیلی باحاله...
    ما هم در موج سبز غوطه وریم !!
    با تبادل لینک چطوری؟ ما لینکت کردیم.
    سر بزن
    بای

    ReplyDelete
  79. سلام و خسته نباشید به شمااااااااااااااااااا!!امیدوارم با این کارا سرتو به بااااااااااااااد ندی؟!؟!؟!؟!!!؟؟!راستی اگر علاقه ای به (تئاتر-سینما و تلویزیون) داری خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنی

    ReplyDelete
  80. تنها کاریکاتوریستی هستید که با کاراتون حال میکنم.راستی یه سوال؟شما آموزش هم میدین؟

    ReplyDelete
  81. مثل همه ی کارهاتون عالی و با محتواست. با اجازه با نام هفت لینک می کنم ، اگه باید عوض بشه بهم بگین.

    ReplyDelete
  82. من برا چیز اومدم تا چیز کنم وسر چیزم تا چیز هستم هر چیز که میخواد چیز بشه یا چیز تو چیز بشه

    ReplyDelete
  83. خیلی جالب بود

    ReplyDelete
  84. خیلی بد است که آدم بخواهد از حقوق سرخپوستان در آمریکا دفاع کند، ولی حاضر نباشد مثل خیلی از پابرهنه های نیویورک کارتون خوابی کند و حتما و الا و بالله بخواهد در هتل هفت هشت ستاره کپه مرگش را بگذارد. حالا هم که به حول و قوه الهی چنین شانسی دست داده، به نظرم احمدي نژاد برای درک رنج ها و مصائب فقرا و پابرهنگانی که در استکبار جهانی از گرسنگی شب نمی توانند بخوابند، بد نیست دو سه شبی را هم در نوانخانه بگذراند. بر اساس خبرهای واصله تا حالا سه تا از هتل های درجه یک نیویورک که احمدي نژاد با پول ملت ایران می خواهد برود در آنجا ضیافت بدهد به کوروکچل های هوادارش در نیویورک، اعلام کرده اند که برای احمدی نژاد جا ندارند.

    ReplyDelete
  85. سلام لطفا پیام های یاهو رو هم چک بفرمایید

    ReplyDelete
  86. سلام لطفا پیام های یاهو رو هم چک بفرمایید

    ReplyDelete
  87. سلام لطفا پیام های یاهو رو هم چک بفرمایید

    ReplyDelete
  88. من اعتراف میکنم...!
    بوق بوق بوق

    ReplyDelete
  89. سلام
    کاریکاتور های بانمکی میکشید اگه بهم سر بزنید
    خوشحال میشم

    ReplyDelete
  90. کاراتو که میبینم حال میکنم ولی حیف که دیر به دیر آپ میکنی منم میخام اعتراف کنم که به همراه د-ب سریال کفرآمیز ج-و-م-و-ن-گ رو به ایران آوردیم و توسط آقای ب-و از صدا و سیما ساپورت شدیم.

    ReplyDelete
  91. سلام
    از وبتون خوشم اومد خوشحال ميشم با هم در ارتباط باشيم
    آپم. خوشحال ميشم نظر بدين.

    ReplyDelete
  92. سلام
    با کمیک استریپ "فوتبال تاتی تاتی می کنه" بروزم

    ReplyDelete
  93. رویای روزانهSeptember 25, 2009 at 8:15 PM

    سلام
    از وبلاگتون خوشم اومد
    به وبلاگ درویشی ما هم سری بزنید
    با اجازه شما می خوام لینکتون کنم

    ReplyDelete
  94. آقای نیک گو چرا اینقدر دیر آپ می کنین؟

    ReplyDelete
  95. به همین سادگی/2September 26, 2009 at 3:14 AM

    واقعا متاسفم نمي دونم چرا تصاويرتون باز نميشه... البته تعجب نداره ....

    ReplyDelete
  96. تصويري نبود اما بامزه بود

    ReplyDelete
  97. سلام وحید جان
    حرف های کاریکاتور هاتو قبول ندارم(تقلب) ولی از اینکههنوزم وبلاگتو به روز می کنی خوشحالم.کاریکاتور اجتماعی هم بنویس (بکش).زیادی سیاسی شده.نه؟؟

    ReplyDelete
  98. سلام. به داد این پادشاهان ایرانی برسیم!!!!!!!! قبلا می خواستند مقبره هاشون رو نابود کنند حالا می خوان اصلا اسمی ازشون نمونه . تاریخ همیشه تحریف می شه ولی حالا می خواد نابود بشه.

    ReplyDelete
  99. سلام
    آقای نیک گو کار شما خیلی جالبه اگر اجازه بدین شمارو لینک می کنم .
    خیلی جالب بود نمادهایی بکر از فکری بکر و خلاق.
    با کاریکلماتورهای  «تلخ و شیرین ، گاهی ملس» سری بیستم به روز هستم.
    مخلص شما حسین ناژفر

    ReplyDelete
  100. واقعاَ از کاراتون لذت بردم... ممنون

    ReplyDelete
  101. میترا نصیریSeptember 27, 2009 at 4:24 PM

    سلام وبلاگ قشنگی و پر محتوی داری به وبلاگ منم سری بزن تا با هم بیشتر همکاری کنیم ، مطمئن باش  بدون هیچ هزینه و وقت ، اصلآ بدون کلیک روی تبلیغات و عضو شدن تو سایتهای مختلف می تونید درآمد داشته باشی مهم اینکه هر وقت که تو اینترنت بری حالا هرکاری داشته باشی دانلود کردن یا وبلاگ update کردن و غیره برات درآمد حساب می شه چیزی واقعا از دست نمی دی حتی اگه وقتی براش نذاری هر 5 ماه $20 می گیری

    ReplyDelete
  102. جــــــان خیلی باحال بود

    ReplyDelete
  103. سلام دوست عزیز بزنم به تخته   وبلاگ پربیننده ای دارید من وبلاگ شما رو با نام  7 در لینک وبلاگم قرار دادم لطفا شما نیز وبلاگ من رو با نام دانلود نرم افزار در لینک خود قرار دهید به امید   دیدار

    ReplyDelete
  104. خيلي خوبه كه اين همه خلاقيت داري!!!! ولي اي كاش كه از اين نعمت خدادادي در جهت مسير درست استفاده ميكردي!!!! اينو دوستانه عرض ميكنم!!!!! حال خود داني!!! هنوز دير نيست!!

    ReplyDelete
  105. سلام
    وبلاگ خیلی جالبی دارید.من خیلی خوشم اومد.خیلی کاریکاتور جالبی بود
    باعث افتخار منه که مدیر یه بلاگ محبوب به منم یه سر بزنه!!
    البته من تو وبم بیشتر خاطراتم رو مینویسم!به هر حال....منتظرتونم!

    ReplyDelete
  106. سلام
    عزیزم خیلی کارات جالبه
    واقعا زیبا است و هرکه هم میبینه سریع می گیره چون حرفات حقیقته ، امیدوارم همیشه سبز بمونی و سبز تر بشی
    اگه میشه از رنگ سبز هم استفاده کن
    در ضمن اگه میشه از شروع سال جدید دانشجویی یه کاریکاتور سبز بکش

    ReplyDelete
  107. سلام...
    کار جدید ؟ کی ؟
    منتظریم.

    ReplyDelete
  108. سیلام !
    خوفین ؟
    واقعا خیلی خشنگه کالاتون . منم با این تیکه از کامنت شهلا جون : واقعا زیبا است و هرکه هم میبینه سریع می گیره چون حرفات حقیقته خیلی موافقم .
    راستی ... بقیه گم و گور شدگان چی شد !
    منتظریما !

    ReplyDelete
  109. من نمی دونم چرا قشر هنرمند همش مخالف میزنن!؟ شاید واسه اینکه خییییییلی حساسن( یا بقولی توتیش مامانین) یا نکه همیشه تو توهم هستن... خوددرگیری دارن.

    ReplyDelete
  110. کامنت در کامنتSeptember 28, 2009 at 3:20 PM

    "" اينو دوستانه عرض ميكنم!!!!! "
    یعنی اگه من مشاور شما بودم به شما میگفتم این چیزا رو نکشین!!!!!! به آقای اوباما هم دوستانه همین رو گفتم."

    :)) ا.ن هم کامنت گذاشته... :))
    نیک گو جان خسته نباشی

    ReplyDelete
  111. سلام  وحيد عزیز!

    "پیش از توپ سال" منتظر نقد شماست.

    ReplyDelete
  112. آقا وحید چرا آپ نمی کنی ؟ نکنه خسته شدی!!!!!!

    ReplyDelete
  113. من که شخصا از اون وبلاگ قبلی که فیلتر شد کراراتون دنبال میکردم

    ReplyDelete
  114. چرا به روز نمی شی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ReplyDelete
  115. وااایییییییییی چه باحالللل

    ReplyDelete
  116. با اجازه میخوام لینک کنمتون

    ReplyDelete
  117. مجله الکترونیکی تلویزیون و سینماSeptember 29, 2009 at 9:26 PM

    خواهشا گم و گور شدگان رو زودتر ادامه بدین
    و این بار چند قسمت یک دفعه بزارید ممنون میشم

    ReplyDelete
  118. اولین وب فارسی طرفداران پسران فراتر از گلهاSeptember 29, 2009 at 9:26 PM

    منتظر بقیه گم و گور شدگان هستیم

    ReplyDelete
  119. سلام
    زمان زیادی نیست که با وبلاگتون آشنا شدم ولی تو همین مدت کم بیشتر کارهاتون رو دیدم.کارهاتون خیلی عالی و تاثیر گذار هست. بهتون تبریک میگم و با اجازه لینکتون می کنم. خوشحالم هنوز موندن یه عده که شجاعت گفتن حرف حق رو دارن.

    ReplyDelete
  120. سلام...پست جدید که نمیذارین آدم این قبلی ها رو هر دفعه با دقت بیشتری میخونه...
    و سوال پیش میاد...
    اسم خانم از ( چ ) بگین؟

    ReplyDelete
  121. مداد سیاه من ( یوسف زمانی)October 1, 2009 at 4:32 AM

    درود بر وحید عزیز

    ReplyDelete
  122. سلام
    با
    " تشکر ویژه از صنف میز و صندلی سازان نیویورک "   به یومم .
    بیا از این ورا گذری . . .

    ReplyDelete
  123. می دونی؟؟ عالییییه

    ReplyDelete
  124. صدای ما رو ندارن احتمالا ...
    :)

    ReplyDelete
  125. اعتراف می کنم که روزی 2 بار به وبلاگ هفت سر می زنم.....
    اما دریغ از یه پست جدید.

    ReplyDelete
  126. بعد از آزادی چی گفته میشه؟!!

    ReplyDelete
  127. ما منتظرییییییییییییییییییم.....چرا کار جدید نمی زاری؟؟

    ReplyDelete
  128. عجب...
    نصف وقتی رو که میزاری با خانوم بچه ها "لاست" میبینیو رو سایتت بزار!
    جناب تعطیلات!!
    این قرتی بازیا ماله خارجیاست!!!

    ReplyDelete
  129. اووووووه! حالا ما بعد عمری از یه وبلاگ خوشمون اومدا! اصلاَ ما هرجا پای مبارکمان را می گذاریم در اونجا رو تخته میکنن! من رو بگو تازه کلی هم براتون تبلیغات کردم! دست کم 10 تا مشتری پر و پا قرص فرستادم براتون! حتماَ باید ما رو زاقارت می کردید!! حتماَ باید بعد از تبلیغات آنچنانی ما کرکره رو می کشیدید پایین و می رفتید تعطیلات!!!

    ReplyDelete
  130. از تعطیلات برگرد
    وقت تنگه.......
    یا علی

    ReplyDelete
  131. راستش من که یادم نیست واسه این کارتون نظری نوشتم یا نه!
    ولی خب طبق معمول قشنگ بود
    و منتظر کاربعدیتون هستیم بی صبرانه

    ReplyDelete
  132. نکنه تو اعتافاتشون از تو هم حرفی زدن که اینقد ناراحتی!

    ReplyDelete
  133. داش وحید
    اگه دستگیرت کردن بگوها....
    داری از تو اوین کامنمتهارو نگاه میکنی؟
    اگه آره 2 تا فوت کن....

    ReplyDelete
  134. Previously on گم و گورشدگان.....!
    اونقدر که منتظر season/episode جدید گم و گورشدگان هستم منتظر Lost و Prison break نیستم!

    خسته نباشید... دو کار استفاده ابزاری از زن و زن در سینما رو خیــــلی دوست دارم :)

    ReplyDelete
  135. مجتبی نریمیساOctober 5, 2009 at 4:12 PM

    عالی بود

    ReplyDelete
  136. من ز-م فرزند ح-م اعتراف می کنم از بس انتظار پست جدید را کشیده ام و ندیده ام,قصد براندازی وبلاگ هفت را دارم

    ReplyDelete
  137. بابا این کارات آدمو دیوونه می کنه خداییش
    در مورد خودت و وبلاگت بازم تو وبلاگم مطلب گذاشتم وحید جان
    این دفعه دیگه یه پست مخصوص خودت گذاشتم...!!!
    اگه دوست داشتی برو ببین
    این کاریکاتورات همشو آرشیو کردم تو هارد کامپیوترم به همه هم نشون دادم!!!
    بی نظیرن

    ReplyDelete
  138. بابا این کارات آدمو دیوونه می کنه خداییش
    در مورد خودت و وبلاگت بازم تو وبلاگم مطلب گذاشتم وحید جان
    این دفعه دیگه یه پست مخصوص خودت گذاشتم...!!!
    اگه دوست داشتی برو ببین
    این کاریکاتورات همشو آرشیو کردم تو هارد کامپیوترم به همه هم نشون دادم!!!
    بی نظیرن

    ReplyDelete
  139. راستی تو نظر قبلی آدرسمو نذاشتم
    اینم آدرس :
    www.silenceofclamor.blogfa.com

    ReplyDelete
  140. حبیب محمدزادهOctober 5, 2009 at 11:36 PM

    تمثال سنگی حسنک را

    که منتسب به هیچ کس نبود / تنها بود

    در میدان اصلی شهر بود

    و با اینکه سنگ بود / هنوز درد می کشید

    میدان اصلی شهر دور بود

    ما هرگز به آنجا نرفته بودیم

    ReplyDelete
  141. محمدرضا زادهوشOctober 9, 2009 at 12:45 AM

    وحید خان. رساله شریفه خرنامه منتشر شد.
    محمدرضا زادهوش

    ReplyDelete
  142. درود . از وبلاگت خوشم اومد جالبه. تبریک

    ReplyDelete
  143. سلام آقا وحیددددددددددد .این قسمت بعد گم و گور شدگان رو ادامه نمیدییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی.باببا پکیدم از بس که اومدم و رفتم و خبری نشد

    ReplyDelete
  144. و ما هم چنان دوره میکنیم شب را و روز را هن__________وز را..
    بابا اقلا یه احترامی به این خوانندگان بذارین!

    ReplyDelete
  145. و ما هم چنان دوره میکنیم شب را و روز را هن__________وز را..
    بابا اقلا یه احترامی به این خوانندگان بذارین!

    ReplyDelete
  146. خیلی وبلاگت قشنگه
    تو وبلاگم بهت لینک دادم
    لطفا شما هم به من لینک بدید

    ReplyDelete
  147. کارها واقعا حرفه ای و قوی می باشند ... با آرزوی موفقیت کامل برای آقای نیک گو ....

    یه سر بزنید ، تفریحی :

    www.Bakaan.com

    ReplyDelete
  148. خیلی خوب ، واقعا فوق العاده و حرفه ای ...

    تبریک می گم ، من واقعا شگفت زده شدم!

    ReplyDelete
  149. سلام آقای نیگو
    فراخوان اي کاش ...
    به مناسبت روزي که هر يازده سال يکبار اعداد به اين ترتيب قرار مي گيرند، 8/8/88 از شما تقاضاي همکاري دارم.
    آرزويي که داشتيد و هيچ وقت به آن نرسيديد، به تصوير بکشيد.
    در اين روز استسنايي آرزوهاي خود را به نمايش بگذاريم
    از همکاری شما خوشحال می شوم

    ReplyDelete
  150. می دونم که به موقش به روز میکنی اینجا رو . ما هم منتظریم ولی زیادی منتظرمون نظار
    دفعه 700.. که میام و همچنان هم میام! تا بروز شی

    ReplyDelete
  151. ای کاش آزاد بودم تا از همه چیز و همه کس گل کنم.ای کاش آزاد بودم تا صدایم را همه بشنوند

    ReplyDelete
  152. سلام
    به تازه کار ها هم یه سر بزن خوشهال میشم

    ReplyDelete
  153. صد و هشتاد و ششمی!

    ReplyDelete
  154. نمیخوای بروز شی؟ فلج شدم از بس هر روز اومدم و رفتم ببینم اصلا نظرارو میخونی؟

    ReplyDelete
  155. من به شخصه اصلاً انتظار نمیکشم

    ReplyDelete
  156. سلام دوست بلاگر.
    ما عده اي بلاگر قديمي هستيم كه همه ساله توي بازارچه خيريه موسسه غير دولتي
    پيام اميد يه غرفه داريم و سودشو تمام كمال تقديم اونا ميكنيم . به خاطر بلاگر بودنمون
    يه جورايي تبليغ اينترنتي رو هم به عهده ما گذشتن .
    در ضمن هر سال توي اين بازارچه يه قرار وبلاگي هم ترتيب ميديم تا دوستاي بلاگر قديمي و
    جديدمون رو توي اين محيط شاد و صميمي ببينيم. وقت زيادي نمونده . خواهشمنديم اگر براتون
    ممكنه بنر و يا تبليغ بازارچه رو با لينك دادن به بلاگمون يا از طريقي كه تو بلاگمون گفتيم انجام بدين و
    چشما هم توي اين امر خداپسندانه سهيم باشين.
    به اميد ديدار

    ReplyDelete
  157. خوب شد؟؟؟ خوب شد؟؟؟ انقدر آپ نکردی که زلزله اومد! حتماَ باید هممون بترکیم که آپ کنی؟؟ جون هر کی دوست داری تا نترکیدیم آپ کن که آخر عمری حداقل یه پست دیگه خونده باشیم و ناکام از دنیا نریم.

    ReplyDelete
  158. میثم الله‌دادOctober 17, 2009 at 8:15 PM

    سالمی رفیق؟ نگران شدیم...

    ReplyDelete
  159. :))))))))
    عالی بود

    ReplyDelete
  160. :))))))))
    عالی بود

    ReplyDelete
  161. اصولاً از این که کسی مثل وحید خان کم کار باشه انگار کسی خوشش نمیاد . اساساً از علاقه زیاده دیگه. کجایی برادر ؟ راستی کافه وطن جاشو عوض کرده .
    cafevatan.blogspot.com

    ReplyDelete
  162. کجایی اقا وحید؟

    ReplyDelete
  163. کجایی بابا؟؟؟ داری دل نگرونمون میکنیا!

    ReplyDelete
  164. ما اومدیم
    بسی خندیدیم
    حالا هم داریم می ریم

    ReplyDelete
  165. لیدا خانوم تصویرگرOctober 19, 2009 at 6:36 PM

    بعد از مدت های زیاد اینجا رو تونستم باز کنم

    ReplyDelete
  166. بگویید هر غروب و بعد هر مغرب
    که بانگ آهنگ تکبیری فرو افتد  
    همه کوی و همه برزن
    معطر ، از گلاب و مشک می گردد
    و مادر ؛
           چادرش بر سر ؛
                             به سکوی کنار در
                          "نشسته ، چشم بر راه است ..."

    ReplyDelete
  167. سلام رفیق چطوری‘ تو هم کم پیدا شدی‘ البته منم یه مدت بود زیاد اینطرفا نیومده بودم ولی الان که اومدم دیدم فقط دو تا کار جدید داشتی.
    به خصوص این کار باحال بود‘ حال کردم :-)

    ReplyDelete
  168. سلام  وحید جان.
    کل کاراتو دیدم واقعا لذت بردم.

    موفق باشی

    ReplyDelete
  169. سلام  وحید جان.
    کل کاراتو دیدم واقعا لذت بردم.

    موفق باشی

    ReplyDelete
  170. خیلی عععععععاااااااااااااااااللللللللللللیییییییییییی بود حال کردم دمت گرم

    ReplyDelete
  171. سلام من میم-صاد-دال هستم
    وبلاگتون عالی بود
    به وبلاگ متروکه ی من یه سری بزن و یه نظری بده
    خیلی باحالی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  172. من ژولیده دل مست ...
      به ضرب آهنگ انگشتی ...
        صدای نیم بند یک تلنگر ...

         "...شاد و مشتاقم ...!"

    ال زیبا ... ال قشنگ ...

    ReplyDelete
  173. واقعا هم همه ی این ماجراها زیر سر بوق و بوق و بوقه.

    ReplyDelete
  174. چه خوب حقیقت کشک و بوق رو کشف به قلم اوردی

    ReplyDelete
  175. من  سحر از x-x-l میخوام بگم وحید خوشگله سر تو با این حرفا به باد نده با این حرفای u  دیکتاتوری عوض نمیشه

    ReplyDelete
  176. خیلی با حال بود
    دستت درد نکنه

    ReplyDelete