Comic Strip-Cartoon-Animation

20 October 2009

بعضی وقت ها!(قسمت اول)

55 comments:

  1. باحال بود ...
    اول

    ReplyDelete
  2. رفیقم رفته استرالیا بعد یه مرده داشته با تلفن فارسی حرف میزده میگه ذوق کردم رفتم جلو گفتم هی آقا شما ایرانیید؟!گفته اییرانیم ولی از ایرانیا خوشم نمیاد اخم کرده رفته اونر :ی

    ReplyDelete
  3. حقیقته دیگه نمیشه انکارش کرد. معمولن هم حقایق تلخن

    ReplyDelete
  4. خیلی وقته از ایرانی بودنم احساس شرم می کنم...
    ------------------------
    چرا اینقدر دیر به دیر اژ می کنید!؟؟؟

    ReplyDelete
    Replies
    1. پس می خواستی کجایی باشی؟
      آمریکایی که خون هزاران بی گناه رو ریخته یا انگلیسی که در افریقا نسل کشی می کنه یا اسراییلی که مردم فلسطین و لبنان رو با بمباش زده به گور می کنه
      شاید راست می گی تو لایق ایران رو نداری ایرانی که 5000 سال تمدن و فرهنگ داره

      Delete
    2. avvalan 7000 sal bi savad
      dovvoman .. to ham shost vo shoye maghzy shodi raft

      Delete
  5. توهمات یک آمیب ۴۵ کروموزومیOctober 20, 2009 at 2:26 AM

    دلم برات تنگ شده بود....کارتون پر مغزی بود....کلا ما ایرانیا شعبه دوم پیرهن عثمان زدیم برای خودمون.....
    ایول

    ReplyDelete
  6. چرا اين قدر دير به دير كاريكاتور ميذاريد

    ReplyDelete
  7. تو فیسبوک کم پیدا شدی .!!
    پیش ما بیا

    ReplyDelete
  8. سید محمد مرکبیانOctober 20, 2009 at 2:52 AM

    خوشحالم که باز برگشتی و این مرخصی وبلاگی تموم شد

    بامهر

    ReplyDelete
  9. آقا ایول
    زدی تو خال.

    ReplyDelete
  10. عميقا موافقم ....

    گرچه اخيرا بعد از انتخابات رفتار ايراني ها با هم به شكل عجيبي خوب شده ....
    احتمالا چون غربيا ديد ديگه اي نسبت به ما پيدا كردن ....

    ReplyDelete
  11. salay khoofin
    vaghtetuon khoosh
    kashang bod

    ReplyDelete
  12. موضو ع رو به نظر من خوب به تصویر نکشیدی

    ReplyDelete
  13. هورااااااا ! این بالاخره آپید!! واقعاَ باورم نمیشه! اشک تو چشمام جمع شده، امشب محل ما به مناسبت بازگشت قرور آمیز (می دونم قرور را با غ می نویسند!!)  جناب نیک گو به وبلاگ عزیزمان، آزین بندی و به مدت هفت شبانه روز جشن و پایکوبی بر قرار می باشد (البته از نوع مجاز و با رعایت موازین شرعی).
    آدرس محل ما: عمراَ اگه آدرس بدم!!

    ReplyDelete
  14. زیبا و پر معنی مثل همیشه.

    راستی میشه از کارتون « آقای شاه » کمی بنویسی؟ من متاسفم که از دست دادمش و نتونستم ببینم.

    ReplyDelete
  15. سلام
    کار خوبی بود ولی به نسبت کارای دیگتون یه کم ضعیف بود ( از لحاظ موضوعی والا از نظر اجرا عالی بود )
    فراخوانی از طریق وبلاگم منتشر کردم به نام ای کاش...
    خوشحال میشم شرکت کنید
    با موضوع به تصویر کشیدن آرزوها
    منتظرم...

    ReplyDelete
  16. بابااااااا چه عجببببببببب
    ممنون ای هنرمند

    ReplyDelete
  17. بالاخره اینجا به روز شد
    زیاد نتونستم ارتباط برقرار کنم. شاید چون خارج از ایران نیستم. راستی گم و گورشدگان تموم شد؟

    ReplyDelete
  18. میثم الله‌دادOctober 20, 2009 at 2:30 PM

    :)))) وحید این البته توی کشور امارات خیلی زیاد دیده می‌شه. ترکیه هم هست.
    خیلی خوب بود. ولی کم کار شدیا. ما هی می‌آیم اینجا سر می‌زنیم، می‌بینیم خبری نیست. با همون قدیمی‌ها حال می‌کنیم
    ارادت ویژه.

    ReplyDelete
  19. ممنون که برگشتی داشتیم نگران می شدیم

    ReplyDelete
  20. نقل قول: "رفیقم رفته استرالیا بعد یه مرده داشته با تلفن فارسی حرف میزده میگه ذوق کردم رفتم جلو گفتم هی آقا شما ایرانیید؟!گفته اییرانیم ولی از ایرانیا خوشم نمیاد اخم کرده رفته اونر :ی"

    پاسخ : آهان! پس تازه به دوران رسیده اید! عذر می خوام مزاحم شدم!!

    ReplyDelete
  21. دلمون برای کارهای زیباتون تنگ شده بود. خوشحالم که اومدید.

    ReplyDelete
  22. سلام. خیلی توژی. اینا رو خودت میکشی؟ من چون خودم عاشق کمیک استریژ و نقاشیم تورو لینک کردم. لذت میبرم از طرحات. تو هم به وبلاگم سر بزن. اگه خوشت اومد لینکم کن.

    مثل همیشه عالی.
    بازم از این کمیکا بکش(اگه کار خودته)

    ReplyDelete
  23. با با چه عجبببببببببببببببببببببببببببببب مرسی باحال بود

    ReplyDelete
  24. چه عجب! به روز کردی. خیلی خوب بود وحید جان!

    ReplyDelete
  25. ممنون ولي چقدر دير
    مثل هميشه 20

    ReplyDelete
  26. نادر نریمانOctober 21, 2009 at 1:27 AM

    چه عجب ....دلمون تنگ شده بود

    ReplyDelete
  27. سلام قشنگ بود

    ReplyDelete
  28. خوب بود ولی این دفعه نمی گم عالی بود

    ReplyDelete
  29. مرسی خیلی باحال بود حتما به وبلاگم سر بزن

    ReplyDelete
  30. ایول ... انصافا بچز سبز اینطورین

    ReplyDelete
  31. نیما دهقانیOctober 21, 2009 at 2:16 PM

    توضیح بالای چشمت ابروئه عالی بود....!!

    ReplyDelete
  32. با نمک بود

    ReplyDelete
  33. سلام وحید جان یه دستی هم به سر ما بکش

    ReplyDelete
  34. به به از این طرفا . خوش آمدید می گفتید گاوی شتری می کشتیم ولی فکر کنم ما رو کشتی تا آمدی ولی بازم دمت گرم

    ReplyDelete
  35. از این یارو لباس روشنه نفرت دارم

    ReplyDelete
  36. آقا دمت گرم
    من همیشه میام
    این دفعه دیگه داشت اعصابم خرد میشد
    چرا دیر آپ کردی
    خیلی باحالی
    کارات هم باحال هستن
    موفق باشی

    ReplyDelete
  37. با اون پاسخ که به یکی از دوستان گفتی " موضوع خیلی بدتر از ایناس" اساسا حال کردم.
    نمی دونم اینجا چه نظری بدم! چون کارات همیشه عالیه!
    پس راجع به موضوع بگم که روی قضیه خیلی ظریفی دست گذاشتی و خوب بود
    ولی می دونی قضیه چیه آقا وحید: این روزا همگی مون دنبال یه راه واسه تنفس می گردیم و من با کاریکاتور هات این حس رو داشتم ..پس به ما نفس تازه ببخش با موضوعاتت.
    دمتم کلا گرمه! می دونی که

    ReplyDelete
  38. چقدر دوست دارم ببينم پشت خط خطيهای قرمز چی نوشته شده
    يجور خط خطی کن آدمای فضول بتونن بخونن

    ReplyDelete
  39. کافه هواداران میر حسینOctober 23, 2009 at 7:45 PM

    به نام خدا
    13 آبان با اتحاد در خیابان ها خواهیم ماند چون آزادی را احساس می کنیم.

    ReplyDelete
  40. آقای نیکگو!
    در تصویر اول در قسمت بالای شلوار اون خانوم، و در تصویر آخر پایین شلوار آقای که لباس سفید داره یک نوار کوچک قرمز هست!
    جریانش چی هست؟

    ReplyDelete
  41. دیگه همه چیزو گفتی شما، چی بگم دیگه؟ فقط میگم آفرین!

    ReplyDelete
  42. بهار(سلام تنهایی)October 29, 2009 at 1:09 AM

    همیشه همین بوده ....باغیرتن آخه دیگه ...

    ReplyDelete
  43. با سلام به من هم سر بزنید

    ReplyDelete
  44. دیگه همه چیزو گفتی شما، چی بگم دیگه؟ فقط میگم آفرین!

    ReplyDelete
  45. خودشه!! خود واقعیت

    ReplyDelete
  46. آخه مگه بده آدم از هموطنش حمایت کنه؟ اگه آدم دفاع نکنه می گن چه بی غیرت!! اگر دفاع کنه می گن چه پر رو!  تازشم از این پسره که ریش عربی (منظور همون ریش بزی خودمونه) گذاشته خیلی خوشم می یاد.

    ReplyDelete
  47. آخه مگه بده آدم از هموطنش حمایت کنه؟ اگه آدم دفاع نکنه می گن چه بی غیرت!! اگر دفاع کنه می گن چه پر رو!  تازشم از این پسره که ریش عربی (منظور همون ریش بزی خودمونه) گذاشته خیلی خوشم می یاد.

    ReplyDelete
  48. ایول خیلی با حال بود
    مثل   همیشه

    دستت طلا                      به منم سر بزن
                                                                             

    ReplyDelete
  49. ای وای آدرس رو حالا درست زدم
                                                                           

    ReplyDelete
  50. وبلاگت خیلی جالبه

    ReplyDelete
  51. سلام خیلی خیلی جالب بود مرسی
    خوش گذشت

    ReplyDelete
  52. بدک نبود
    زیاد حال نکردم

    ReplyDelete
  53. هههههههههههههههههههی بد نبود

    آفرین    

    ReplyDelete