Comic Strip-Cartoon-Animation

24 June 2010

کمیک استریپ بی خطر!

10 comments:

  1. میثم الله‌دادJune 24, 2010 at 1:52 AM

    جالبه که من هم گاهی همین حال رو دارم. یعنی می‌خوام بنویسم یه چیزی رو، ولی کلمات براشون کم هستن. یعنی مزه‌شون رو می‌گیرن. اصولاً به نظرم ترکیب آرمانی نویسنده - کارتونیست چیزیه که کمتر توی ایران به صورت خیلی جدی پیگیری شده. و این واقعاً هم حیفه، هم یه موقعیته. برای این که یه کار جدی توی این زمینه انجام بشه.
    یه بار یه پیشنهادی بهت کردم که تا حالا نشده پیگیری بشه. باید یه جلسه‌ی مفصل با هم راجع بهش بذاریم.

    ReplyDelete
  2. سلام وحیدجان. D: در ابتدا سایت جدید رو تبریک میگم. این یکی رو اگه فیلتر کنن دیگه حداقل پاک نمیتونن بکنن.

    بعد این کمیک قضیه اش چیه؟شخصیت های قدیمی هستن؟ شاید خیلی قدیمی، نمیشناسم شون. چون یه جوری حرف میزنن انگار قبلا بودن...
    .............................................................
    وحید نیک گو: تصویر اصلی این کمیک در واقع تصویر نیمه کاره ای بود مربوط به یک کار دیگر که تبدیل به کمیکش کردم!

    ReplyDelete
  3. بله ، خوب قبلاً سوژه بود بعد کمیک ، حالا اول کمیک بعد سوژه ...

    جالبی کارهای که انجام میدی و دوست دارم اینه که سبک کارها یه مدل نیست ، هر کدوم حال و هوای خودش رو داره ، خیلی خوبه که خودت را محدود به یک سبک خاص برای اجرای کارها نمی کنی ، که البته این برگرفته از خلاقیت شماست.

    ReplyDelete
  4. خداییش من که هر چی نگاه میکنم نمیفهمم منظورت از این طرح چیه یا داره در مورد چی حرف میزنه اگه لطف کنی یک توضیحی بدی ممنون میشم

    ReplyDelete
  5. خیلی عالی بود! مرسی

    ReplyDelete
  6. هادی غفارزادهJune 24, 2010 at 10:49 PM

    سلام، اول از همه راه اندازی وبلاگ جدیدت رو تبریک میگم. من طراحی ای یکی رو بیشتر پسندیدم. بعد از اتفاقی که برای وبلاگ قبلیت افتاد منتظر یه وبلاگ جدید از طرفت بودم. به هر حال...
    موضوع کمیک استریپ رو نمیدونم اما هم شخصیت هاش جالبه به نظر میرسند هم شبیه قبلیا نیست، یه جورائی هر کدوم از کارات حال و هوای خودشونو دارند که این خیلی مهمه. گم و گور شدگان هم موضوع جالبی داشت هم روند خوبی اما قسمت آخر فصل اولش به شدت سر هم بندی شد، امیدوارم فقط به خاطر اینکه قسمت آخر فصل بود این اتفاق براش افتاد!!! و امیدوارم این یکی هم روند خوبی داشته باشه هم به وقتش خوب قطع بشه.
    فعلاً...
    موفق باشی

    ReplyDelete
  7. دلم برات تنگیده وحید.. مثل همیشه خوب بود

    ReplyDelete
  8. حالا که فیلطر شدی تازه به فکر کمیک بی خطر افتادی؟ :)))
    راستی من فید کارتوناتو توی گوگل ریدر دنبال می‌کنم. از وقتی که فیلتر شدی، عکسا توی ریدر لود نمی‌شن. اگه بتونی هاستی که برای آپلود کارات استفاده می‌کنی عوضش کنی، گوگل ریدری ها میتونن بدون فیلطر کاراتو ببینن و شیر کنن.
    منظورم این نیست که هاست و دامین سایتتو عوض کنیا. فقط برای آپلود عکسات از یه آدرس استفاده کن که تو ایران فیلطر نیست. از این سایتای آپلود رایگانم می‌تونی استفاده کنی.

    ReplyDelete
  9. Hilarious!
    It took me a long time to find out your previous blog has been shut! since i only check the new posts....I think many people have the same situations.
    Keep up the amazing work Vahid! and be safe wherever you are. you have a hell of a lot of talent...Cheers

    ReplyDelete
  10. اینا چرا تو لوکیشن سند بادن؟

    ReplyDelete