Comic Strip-Cartoon-Animation

30 June 2010

Freedom

21 comments:

  1. دوست ميدارم وحيد اين را .

    ReplyDelete
  2. سلام خیلی خوشحالم برگشی بلاخره سایت زدی بعد از اون همه فیلتر شدن وبسته شدن وبلاگ هایت

    ReplyDelete
  3. خیلی جالب بود. چند تا برداشت ازش کردم که از همشون هم خوشم اومد!

    ReplyDelete
  4. سلام جناب نیک گو....
    بسیار نکته سنج کار کردید
    به دلم نشست
    و هدفتون رو فهمیدم
    شاد باشید

    ReplyDelete
  5. آخه لعنتی نمی تونستی از این تلخ تر بکشی :(((((((((((((((((((((((

    ReplyDelete
  6. جالب بود و پر معنی

    ReplyDelete
  7. خیلی ناامید کننده اس .... همه زندونه !

    ReplyDelete
  8. زیبا بود.متشکرم

    ReplyDelete
  9. شاهکار بود. دستت درد نکنه.

    ReplyDelete
  10. (ببخشید من تصحیح میکنم)
    خیلی خوب بود. واقعا تأثیر برانگیز بود
    میگن هرجا بری آسمون یه رنگه…. توی این اوضاع ایران هم همه جا واسه آدم زندونه.
    -------هرجا بری همه جا زندونه

    ReplyDelete
  11. veghe'eet yani hamin

    ReplyDelete
  12. به به! داداش وحید خودمون!!
    فکر میکردم فقط من یه پیشرفتهایی داشتم ( البته خودم بهشون میگم درجا با مانع! )
    اماتو کارای فوق العادت بعلاوه پیشرفتی که داشتی شده شاهکارای هنری!

    ReplyDelete
  13. fogholadeh bud<3<3 khiiiiiiiiiliiiiiiiiiiiii likesham

    ReplyDelete
  14. دنياي زنداني...

    ReplyDelete
  15. واقعا زیبا بود و البته تلخ و صد البته خود واقعیت بود

    ReplyDelete
  16. سلام گله غمگین شدم. چرا همه کارات به میلم نمی یاد؟

    ReplyDelete
  17. vaghean dar hadde jayezeye biennial haye top hast...

    ReplyDelete
  18. توصیف بسیار زیبا و ظریفی بود دستت درد نکنه

    ReplyDelete
  19. ازادی وجود نداره .

    ReplyDelete
  20. عالی
    یه لحظه یه جوری شدم
    با اینکه از طرز تفکر پوچ گرایی دست کشیدم

    ReplyDelete
  21. یه نکته ضمنی این که ما دنبال آزادی هستیم اما نمی دونیم آزادی چی هست!!!

    ReplyDelete