Comic Strip-Cartoon-Animation

27 October 2008

شاشوها (1)

24 comments:

  1. سلام آقای نیک گو
    خوشحالم که بالاخره بهم سر زدین
    والا چی بگم؟
    خب کارهای دیگه مو هم قضاوت می کردین
    هر کسی طبعا دیدگاه خودشو داره
    اما تا حدی قبول دارم که پرداختن به اینگونه موضوعات کمی تکراری شده
    اما در جواب باید بگم هر وقت کاشتن یه گلوله توو جمجمه یه کودک چند ماهه فلسطینی تکراری شد ...
    بذار یه جور دیگه بگم : اگه گذاشتن شاخ واسه اسراییل خیلی راحته  در عوض کاشتن یه گلوله تو جمجمه یه کودک شیرخواره فلسطینی هم کار سختی نیست برای بعضی ها...
    بستگی داره چه جوری به جریان نگاه کنیم
    ممنون به خاطر نظرتون
    اما اگه از دید کاریکاتور به جریان نگاه کنیم  بعله ... ممکنه ساده ترین کاریکتورها همین تیپ کاریکاتورای مرتبط با آمریکا و اسراییل باشه
    اما سادگی همیشه نشانه بی اهمیتی نیست!

    ReplyDelete
  2. سلام
    کاراتون جدا عالیه. از دیدم کاراتون خیلی لذت بردم. نمی‌دونم چرا تا به حال بلاگ به این با حالی رو ندیده بودم ولی در هر صورت با اجازتون لینکش می‌کنم که همیشه سر بزنم و از کاراتون لذت ببرم.
    شاد باشید و سربلند

    ReplyDelete
  3. سلام عزیزم
    وبلاگت خیلی قشنگه . من خیلی از عکسهایی که گذاشتی لذت بردم و یه جورایی حرف دلمو گفتی ...
    میتونیم که با هم تبادل لینک داشته باشیم ؟
    اگه موافقی لطفا منو با نام
    شهر دیجیتالی M
    لینک کن و بهم خبر بده که با چه اسمی لینکت کنم .
    مرسی عزیزم

    ReplyDelete
  4. واقعا دست مریزاد لذت بردم.... این یک شاخه گل تقدیم با احترامات برای عرض احترام و شیفتگی

    ReplyDelete
  5. تصویر سازی هاتو " واقعن " دوست دارم

    ReplyDelete
  6. آقا ما که سواد نداریم.بگیر هر چی دلت می خواد بنویس. . . یاد این جوک افتادم

    ReplyDelete
  7. لیدا خانوم تصویرگرOctober 29, 2008 at 1:50 AM

    آدرس وبلاگم امروز عوض شد
    لطفا این رو لینک کنید اون یکی از کار افتاد :-)
    http://lidamotamed.blogfa.com/

    ReplyDelete
  8. احسان دهقانیOctober 29, 2008 at 3:50 AM

    سلام
    امیدوارم سوء تفاهم پیش اومده رفع شده باشه.
    تصویر رو با تصویر اصلی عوض کرم و یه پست هم برای توضیحات فرستادم:

    http://www.ehsand.com/107

    با اجازتون بلاگتون رو لینک کردم

    ReplyDelete
  9. دکترپرتقالیOctober 29, 2008 at 4:55 AM

    خیلی زیبا بود

    ReplyDelete
  10. سید امیر حسین مولاناOctober 29, 2008 at 6:47 AM

    سلام دوست عزیز
    بسیار جالب بود
    درود

    ReplyDelete
  11. مجید(کاریکاتور)October 29, 2008 at 4:19 PM

    مثل کارهای قبلیتون جذاب بود.....
    موفق باشید

    ReplyDelete
  12. چقدر آشناست قیافش!
    از پشت سر هم میشه شناخت!

    ReplyDelete
  13. سلام وحید جون
    من هستم،شناختی؟
    وبلاگم به روز شد،راستی اگه من هم بخوام از به روز شدنت آگاه بشم،چه جوری میشه؟

    ReplyDelete
  14. سلام راستش مغزم درد گرفت این کاریکاتور منطورش چیه؟ میشه لطفا بگین؟

    ReplyDelete
  15. سلام راستش مغزم درد گرفت این کاریکاتور منطورش چیه؟ میشه لطفا بگین؟

    ReplyDelete
  16. bazam salam in yeki ham bahal bood

    ReplyDelete
  17. معنی این یکی  رو نمیفهمم

    ReplyDelete
  18. یاسی-بیست و دوDecember 19, 2008 at 11:40 PM

    یعنی چی؟

    ReplyDelete
  19. مجله طنز پرفسور غازقلنگDecember 20, 2008 at 9:53 PM

    وحید من با تو مشكلی ندارم فقط انتقاد كردم

    همیشه مخالف و موافق وجود داره امیدوارم از من دل گیر نشده باشی

    اما تو اول یك طرفه قضاوت میكنی و جواب قضاوت رو تبدیل به كاریكاتور میكنی

    http://prof-gh.persianblog.ir/post/9

    ReplyDelete
  20. فستیوان بین المللی منتقدان ابر دیوانهDecember 26, 2008 at 8:17 PM

    ایول پسر
    خیلی جالب بود
    خیلی قشنگه
    خیلی خوب کشیدی
    اما...
    خوب این یعنی چی؟

    ReplyDelete
  21. وطنم شهد و شکرم......January 8, 2009 at 2:46 PM

    اینم یجورشه میتونن میکنن

    ReplyDelete
  22. وطنم شهد و شکرم......January 8, 2009 at 2:46 PM

    اینم یجورشه میتونن میکنن

    ReplyDelete
  23. JUST FUCK ISRAHELL!!!
    JUST DONT LIE MORE!
    AND IMPROVE YOUR KNOWLEDGE THEN MAKE PARTIAL CARTOONS.

    ReplyDelete
  24. تمامی کارهای شما بسیار زیباست
    اما
    معنی این یکی رو نفهمیدم ببخشید دیگه آی-کیوم در حد جلبکه

    ReplyDelete