Comic Strip-Cartoon-Animation

06 October 2008

شوک!


49 comments:

  1. عالی بود ... ادامه بده  

    ReplyDelete
  2. این بالاترین عضویتش خیلی مسخره هست!
    پیشنهاد میکنم بیای تو دنباله عضو بشی هم بازدیدکننده خوب داره هم ما عضویم حمایت می کنیم!
    www.donbaleh.com

    ReplyDelete
  3. خیلی کمیک هاتو دوست دارم مخصوصا این یکی

    ReplyDelete
  4. خیلی باحاله ایول ایول...

    ReplyDelete
  5. خیلی مسخره بود
    و بی‌منطق
    اون برنامه و متخصصاش کجا و این کاریکاتور بی‌مزه که بویی از خلاقیت هنری نبرده کجا

    ReplyDelete
  6. بسی حال کردیم

    ReplyDelete
  7. با این کارشون چیو می خواستن ثابت کنن.مملکتی که جووناش حق دور هم جمع شدن ندارد این حرفا خیلی مسخرس.تو همه خبرا گفتن تو این کنسرت هم مشروب بوده و هم مواد مخدر.اخه کی با 5000 تومن این همه چیز میزمیده.قیمت دست اقایون نیست!!!!

    ReplyDelete
  8. سید امیر حسین مولاناOctober 7, 2008 at 5:31 AM

    سلام دوست عزیز
    سپاس و درود

    ReplyDelete
  9. لذتی بردم بی شاعبه !!!
    بسیار ممنون
    فراوان دلپسند بود

    ReplyDelete
  10. سید محمود جوادیOctober 9, 2008 at 3:03 AM

    سلام
    بانمک بود ... خسته نباشید عزیزم . مدتیه از استاد گرامی خبری نیست

    ReplyDelete
  11. سید محمود جوادیOctober 9, 2008 at 3:03 AM

    سلام
    بانمک بود ... خسته نباشید عزیزم . مدتیه از استاد گرامی خبری نیست

    ReplyDelete
  12. وبلاگتون فوق العاه بود
    از طريق بالاترين به اينجا رسيدم و اين كمپ آخر حرف نداشت ... خوشحالم كه بلاگتون رو ديدم
    اميدوارم هر روز بتونم اينجا بيام
    با سپاس

    پنجره

    ReplyDelete
  13. این رو به تهیه کننده نشون می‌دهم.

    قبلاً خودم هم انتقاداتی بهش گفتم

    ReplyDelete
  14. راستي بهتون پيوند دادم، يه سر به من بزنيد خوشحال ميشم. يا حق

    ReplyDelete
  15. فوق العاده بود، بسيار ممنونم، خيلي كارهاي توپي داريد، انشاا...هميشه موفق باشيد.

    ReplyDelete
  16. خوب بود،به خصوص عکس آخری

    ReplyDelete
  17. وحید! این عالی بود

    ReplyDelete
  18. لینکش دادم وحید جان و یک خثوسی هم داری!

    ReplyDelete
  19. سلام
    امروز برای اولین بار وبلاگتونو دیدم. خیلی خوشم اومد. امیدوارم که موفق باشید.

    ReplyDelete
  20. گرفتار شدیم ما از دست اینا! به شرت آدم هم کار دارن.

    ReplyDelete
  21. وای خیلی جالب و با حال بود! دستتون درد نکنه!

    ReplyDelete
  22. تا كي بايد دنبال چيزايي بريم كه براي ما نساختند براي خودشون ساختند با توهستم نه با خودمون من از بالا برات پيام مي دم از روشني نه از خلوت و كنج تاريكي نگاهم كن جون من يه نگاه باور كن جاي ديگه هم خبرايي هست باور كن گمشده اي داري كه دنبالش نمي گردي نمي دوني گمش كردي
    آه آه آه آه آه

    ReplyDelete
  23. وری گووووووووووود عالی بود پسر کلی خندیدم حرف دلمو کشیدی

    ReplyDelete
  24. سلام. پست "کجای زن دیدن نداره؟" خیلی جالب بود. ولی این پست شما توهین آمیز بود. شما که در سطحی نازل تر از برنامه شوک به انتقاد نشسته اید!؟ برنامه شوک اگر چه ضعیف و تا حد زیادی سفید و سیاه به نقد پرداخت، ولی چنین تمسخری از سوی شما لایقش نیست.

    ReplyDelete
  25. در قاموس ایرانی، روشنفکر = هرزه مادی و معنوی

    ReplyDelete
  26. کاریکاتور  زیبا وخنده داره ولی چرترین گاریکاتوری بوده که تا بحال دیدم چون یک واقعیت که هر بزرگ وکوچکی اونو درک میکنه به انتقاد گرفتی در اون تصویر اخری بجای نام تهیه کننده باید نام کاریکاتوریسم نوشته میشد منظورم خودتی

    ReplyDelete
  27. یادش بخیر با کاریکاتور هات توی طنز و کاریکاتور آشنا بودم خیلی وقت بود که دیگه مجله نخریدم! از سبک کارهات فهمیدم انمیشن آقای شاه هم کار خودته... ولی نمیدونستم وبلاگ داری... کارهاتم که مثل قبل عالیه...
    موفق باشی عزیز

    ReplyDelete
  28. ما از تقريباً 7-8 ساعت پيش هي يادمون مياد اين كميك استريپ شما هي مي‌خنديم.
    اما خب از بخت بد اين برنامه با همين استدلالاي بند تنبونيش كم مؤثر نبوده بين خلق خدا. همه احساسات حسيني پيدا كردن.

    ReplyDelete
  29. آقا سیاسیه به ما هم بگید مطلب بدیم
    موفق باشی

    ReplyDelete
  30. من تازه با وبلاگتون آشنا شدم..كارهاتون حرف نداه..معركه هستند...كاش من‌هم به اين آرزوي ديرينم مي‌رسيدم و مي‌زدم توي كار كاريكاتور...به هر حال موفق باشيد...

    ReplyDelete
  31. دمت گرم!
    نکنه خود این ضرغامی و بر و بچه‌هاش شیطون پرستند دست پیش می‌گیرند پس نیفتند؟! البته سوال بیمزه‌ای بود. جوابش معلومه! کافر همه را به کیش خود پندارد.

    ReplyDelete
  32. احسان دهقانیOctober 27, 2008 at 1:08 AM

    1- این کار شما که به صراحت به بنده تهمت میزنید هم کار بسیار زشتی است.
    من برنامه نویسم و مطمئنا ارزش کپی رایت رو میدونم.

    2- آدرس وبلاگتون رو اشتباه نوشتید (لطفا دقت کنید) :d

    3 - اگه واقعا این کمیک کار شماست باید بهتون تبریک بگم، کار بسیار زیباییه

    4- من این تصویر رو از طریق یاهو مسنجر یا سایت کلوپ گرفتم و اون فایلی که به من رسید همین بوده!!

    شما کدوم وحیدی؟!
    آقای امیر رضایی رو میشناسی؟!

    ReplyDelete
  33. وای کارت درست
    خدایی دمتگرم این برنامه شوک که خیلی خنده بازار بود

    کاریکاتورات محشره

    ReplyDelete
  34. کاریکاتور برنامه شوک خیلی بی معنی بود اونقدر ها هم که فکر میکنید برنامه بدی نبود
    شاید ما عادت کرده باشیم که هر چه از تلوزیون خودمون پخش میشه رو به تمسخر بگیریم

    ReplyDelete
  35. کاریکاتور های بسیار جالبی دارید که ناشی از افکار بزرگتونه!
    تبریک می گم.

    ReplyDelete
  36. ههههههههههههههههههههههههههه

    ReplyDelete
  37. خیییییییییییییییییلی کارت درسته
    كاريكاتورات محشره ، موضوعات نابه .
    خيلي باصفاست .

    ReplyDelete
  38. مرسی.خیلی باحال بود

    ReplyDelete
  39. خیلی باحالین! دمتون گرممممممممممممممممم

    ReplyDelete
  40. خیلی جالبن....
    ادامه بدین...(می دونم منتظر بودین تا من بگم که ادامه بدین)

    ReplyDelete
  41. خییییییلیییی عالییی یود

    ReplyDelete
  42. کارهاتون فوق العاده اس. شما واقعا خلاقید
    موفق باشید

    ReplyDelete
  43. kheily bahal bod, merce

    ReplyDelete
  44. کارت عالیه  وقتی مردم ایران رسانه ملی ندارند که حرفاشونو توش بزنند شما حرف مردم رو میزنید  
    آفرین به تو

    ReplyDelete
  45. دل ما غیر بسیجی های درد کشیده رو خنک کردی

    ReplyDelete
  46. وای.وای.خب مرسی...من الان توی سایت خوابگاه نشستم دارم اینا رو می خونم. بعد دیگه رسید به یه جایی نتونستم جلوی خودمو بگیرم سرمو گذاشته بودم روی میز و می خندیدم. هی هم سعی می کردم یه جوری جمعش کنم که نمی شد و بعد دیدین تو اینجور مواقع بدتر میشه قضیه!
    دیگه خلاصه اینکه مرسی که ما رو تابلو کردین.

    ReplyDelete
  47. واقعا جفنگ بود برنامه شک.

    ReplyDelete
  48. گریم گوسفند خیلی بهش می شاد

    ReplyDelete