Comic Strip-Cartoon-Animation

30 October 2008

بالاشم دیدیم پائین شم دیدیم!


70 comments:

  1. سلام ایول خسته نباشی


    خودت میکشی اینارو؟.
    کارت درست

    میتونی منم بکشی

    ReplyDelete
  2. واقعا شاهکار بود

    ReplyDelete
  3. غیرممکن استOctober 30, 2008 at 5:40 PM

    بالا رفتیم ماست بود پایینشو دیگه نمی تونم بگم!

    ReplyDelete
  4. سید محمود جوادیOctober 30, 2008 at 6:52 PM

    سلام آقای نیک گو
    مدتیه که بخاطر مشغله های روزانه نمی تونم چیز جدیدی بکشم . فعلا که داریم از شما یاد می گیریم . شما هم خیلی خوب از پس کارتونهای ادیتوریال بر میایید و با اجرای خوبتون  کارهای جا افتاده ای تولید می کنید . دعا کنید دوباره موتورم روشن شه تا به شما برسم

    ReplyDelete
  5. ممنونم از لینک، دوست عزیز
    پاینده باشید

    ReplyDelete
  6. کار عالی بود.
    واقعا چرا اینجوریه؟

    ReplyDelete
  7. فریبا رحمانیOctober 31, 2008 at 2:37 AM

    درود

    البته که جالبه!!

    مثل اینکه سونامی اقتصادی مسریه. فعلن که اقتصاد ایران دچار ذات الریه شده . امان از این نفتی که ما تا حالا ندیدیمش........

    ReplyDelete
  8. جناب وحید دست مریزاد
    بعضی آثار، حرف دل آدمه. اینو که دیدم انگاری آروم شدم...
    فرم و محتوای کارهاتون هردو دلچسبه
    ممنونم
    موفق باشید

    ReplyDelete
  9. سلام . شما همه رو گفتی جا واسه نظر نذاشتی.

    ReplyDelete
  10. سلام وبلاگه جالب و زیبایی داری ! راستی چرا نمی خوای چن تا فایله تبلیغاتی تو وبلاگت بزاری و به همین سادگی کسب درآمد کنی اگه واقعا دوست داری با راحتترین کار پولدار بشی بیا وبلاگه من ،سمت چپ صفحه یه بنرهستش که نوشته( انتخاب اولین وبستر ایرانی ) میری تو اون عضو می شی(یعنی تو اون سایت بالای صفحه ثبت نام رو میزنی) بعدش برات چن تا کد تبلیغاتی میدن که باید اونو بزاری تو تو قسمت تنظیمات وبلاگ"در بخش کدهای اختصاصی" بعدش هر کلیکی که به اون فایلهای تبلیغاتی میشه به صندوقت 60تومان اضافه میشه(اگه تعداد کلیکات صفر باشه بعد از 48ساعت عضویتت غیرفعال میشه پس بهتره خودت همون اولش یه کلیکی بکنی!) و در کل به حسابت واریز میشه (که البته حسابت باید سیبای ملی یا سپهر صادرات باشه) . راستی اگه حساب نداشتی مشکلی نداره فقط هنگام عضویت جای شماره حساب ده تا 2 و سه تا صفر وارد کن تا هر وقت حساب باز کردی از بخش ویرایش حساب ، شماره حسابتو عوض کنی ! "بهتره قبل از عضویت قوانین و راهنمایی های سایت رو بخونی"
    برای کسب اطلاعات بیشتر به وبلاگه من یه سری بزن.
    یادت باشه شانس فقط یه بار در خونه آدمو میزنه!!!!!

    ReplyDelete
  11. سلام
    قشنگ بود وحید جان ولی خوب نسبت به کارهای قبلیت به نظرم جزو دسته متوسط حساب می‌شه نه عالی...

    ReplyDelete
  12. ماندانا ابریOctober 31, 2008 at 12:02 PM

    درود

    اول صبحي به قول اقايون : حال كرديم با اين پستتون

    نقاشي هاتون واقعا تحسين برانگيزهو در انتقال حس به بيننده بسيار موفق

    ممنونم خبرم كردين

    شاد و موفق باشيد .

    ReplyDelete
  13. حاج وحید دمت گرم سرت خوش باد باحال بود سوژه اس باحال بود اما گیر دادی به این گروه های شیطان پرستی ها ...
    این روز ها ... :))

    ReplyDelete
  14. احسان دهقانیOctober 31, 2008 at 10:55 PM

    مثل همیشه عالی بود

    ReplyDelete
  15. با سلام وبلاگ خیلی خوبی داری
    امیدوارم که موفق باشی مطالب خیلی قشنگی تو وبلاگت گذاشتی. من هم یه وب سایت دارم .
    وب سایت ما آماده تبادل لینک با تمام وب سایت ها و وبلاگ ها می باشد. در صورت تمایل لینک وب سایت ما را با عنوان (آگهی رایگان در آگهی وب) با آدرس
    www.Agahiweb.com
    در سایت یا وبلاگ خود لینک کنید و به ما اطلاع دهید تا ما هم متقابلا همین کار را انجام دهیم
    با تقدیم احترامات سایت آگهی وب

    ReplyDelete
  16. با سلام وخسته نباشید

    بزرگترین سایت بیت ورپ ایرنیان افتاح شد

    برای تبادل لینک فقط کافیست به ما اطلاع بدید با تشکر مدیریت سایت


    (اسم لینک ما بزرگترین سایت بیت ورپ ایرنیان) منتظر شما هستیم به امید دیدار

    ReplyDelete
  17. امین مویدی اصفهانیNovember 1, 2008 at 12:39 PM

    خیلی خوب بود لینکش کردم

    ReplyDelete
  18. سلام بسيار جالب بود من كه به نوبه خودم خوشم آمد اميدوارم ديگر دوستان نيز از اين مطلب لذت ببرند.
    يه سرم به ما بزن.

    ReplyDelete
  19. سرباز هخامنشیNovember 1, 2008 at 8:03 PM

    سلام هموطن خوبم جذاب و جالب مینویسید
    موفق و سربلند باشید در سایه سار الطاف اهورا مزدا ... هموطن زرتشتی
    ....
    شیطان پرستی یک حرکت مکتبی، شبه مکتبی و یا فلسفی است که هواداران آن شیطان را یک طرح و الگوی اصلی و قبل از عالم هستی میپندارند. آنها شیطان را موجودی زنده و با چند وجه از طبیعت انسان مشترک می‌دانند. شیطان پرستی را در گروه «راه چپ» مخالف با «راه راست» طبقه بندی می‌کنند.[۱] دست چپی‌ها به غنی سازی روحی خود در جریان کارهای خودشان معتقدند. و بر این باورند که در نهایت باید تنها به خود جواب پس دهند. در حالی که دست راستی‌ها غنی سازی روحی خود را از طریق وقف کردن و بندگی خود در مقابل قدرتی بزرگ‌تر بدست می‌آورند. لاوییان‌ها در واقع خدایی از جنس شیطان و یا خدایی دیگر را برای خود قائل نیستند. آنها حتی از قوانین شیطان نیز پیروی نمیکنند. این جنبه اعتقادی آنها به طور مکرر به اشتباه نادیده گرفته می‌شود و عموماً آنها را افرادی میشناسند که شیطان را به عنوان خدا پرستش می‌کنند

    ReplyDelete
  20. عالی بود.
    کاش وردپرس بودی...
    بین حرف ها و پیام های نسبتا شبیه به هم سعی کن فاصله بندازی..مثلا دو سه تا پست ...اینجوری تکراری به نظر نمی رسن

    ReplyDelete
  21. بار اوله که می آم ولی اینقدر خوش گذشت که بازم می آم...متفاوت و رنگی

    ReplyDelete
  22. پرستو ی عاشقNovember 2, 2008 at 12:47 AM

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما دوست عزیز. اینجانب یکی از اعضای فعال جمعیت ال یاسین هستم که در جهت حمایت از استاد ایلیا (پیمان فتاحی) که ناجوانمردانه توسط عاملین اداره برخورد با ادیان مورد ظلم قرار گرفته اند قصد داریم با انتشار کتاب سخنرانیهای ایشان (جریان هدایت الهی) مشت محکمی به عاملان این فاجعه فرهنگی و تفتیش گران دگر اندیشان ایران بزنیم. شما هم می توانید برای کمک به این حرکت آزادیخواه با مراجعه به سایت و دانلود کتاب و معرفی آن به دوستانتان با ما همراه شوید.

    ReplyDelete
  23. درود دوست من
    تبریک می گم ...
    خسته نباشی ..
    واقعا نیک گویی
    سپاس و بدرود

    ReplyDelete
  24. با سلام وبلاگ خیلی خوبی داری
    امیدوارم که موفق باشی مطالب خیلی قشنگی تو وبلاگت گذاشتی. من هم یه وبلاگ دارم .
    وبلاگ ما آماده تبادل لینک با تمام وب سایت ها و وبلاگ ها می باشد. در صورت تمایل لینک وب سایت ما را با عنوان (فروش بیش از 9000 عنوان فیلم DVD) با آدرس :http://www.dvdcshop.blogfa.com

    در سایت یا وبلاگ خود لینک کنید و به ما اطلاع دهید تا ما هم متقابلا همین کار را انجام دهیم
    با تقدیم احترامات

    ReplyDelete
  25. روایت زیبای یک واقعیت بود!

    ReplyDelete
  26. لذت بردم. خوب بود. به خصوص اولين نوشته هايت.

    ReplyDelete
  27. به دوستان خود بگویید

    ReplyDelete
  28. حاج وحید اینو پیوند دادم دادا!
    خیلی باحال بود!
    تو این برنامه ها رو از کجا می بینی آخه!

    ReplyDelete
  29. و اینچنین شد که رستگار شدیم...

    ReplyDelete
  30. سلام آقا وحيد
    به شما بابت وبلاگ خوبي که داريد تبريک مي گم
    فقط يک عرضي داشتم . چرا تو وبلاگتان از اين سرويس هاي چت نمي گذاريد تا ما با دوستان ديگري که وبلاگتان را تماشا مي کنند آشنا بشيم
    من يک سرويس خوب و رايگان پيدا کردم که بنظرم اومد واسه وبلاگتان خيلي خوب باشه
    اگه جسارت کردم بنده را ببخشيد
    http://www.chitahost.com/chat.php

    ReplyDelete
  31. سلام آقا وحيد
    به شما بابت وبلاگ خوبي که داريد تبريک مي گم
    فقط يک عرضي داشتم . چرا تو وبلاگتان از اين سرويس هاي چت نمي گذاريد تا ما با دوستان ديگري که وبلاگتان را تماشا مي کنند آشنا بشيم
    من يک سرويس خوب و رايگان پيدا کردم که بنظرم اومد واسه وبلاگتان خيلي خوب باشه
    اگه جسارت کردم بنده را ببخشيد
    http://www.chitahost.com/chat.php

    ReplyDelete
  32. مداد سیاه من...( یوسف زمانی)November 2, 2008 at 11:46 PM

    salam vahiid jan

    vahiid jan to binaziiriiii!!!!! vaghean az didane karhaat lezat mibaram ,, khylii to karet maharat dariiid ino be khoobi too karhaat mibiinam ...... vaghean lezat bordam

    az samiime ghalb vasat aarezooye salamtii mikonam

    ReplyDelete
  33. مداد سیاه من...( یوسف زمانی)November 2, 2008 at 11:46 PM

    salam vahiid jan

    vahiid jan to binaziiriiii!!!!! vaghean az didane karhaat lezat mibaram ,, khylii to karet maharat dariiid ino be khoobi too karhaat mibiinam ...... vaghean lezat bordam

    az samiime ghalb vasat aarezooye salamtii mikonam

    ReplyDelete
  34. سلام وبلاگت عالیه .اگه دوست داشتی که با هم تبادل لینک کنیم منتظر خبرت هستم .وبلاگ من مربوط به جدیدترین جوکها و اس ام اس هاس بالای 18 و بازدیدش بالای 500 هست .
    :::اس ام اس sms جوک jok :::

    ReplyDelete
  35. سلام وبلاگت عالیه .اگه دوست داشتی که با هم تبادل لینک کنیم منتظر خبرت هستم .وبلاگ من مربوط به جدیدترین جوکها و اس ام اس هاس بالای 18 و بازدیدش بالای 500 هست .
    :::اس ام اس sms جوک jok :::

    ReplyDelete
  36. لذت بردم
    خوشحال میشیم دل ما رو بخونید

    ReplyDelete
  37. با سلام
    من تازه کارم و میخواستم ازتون خواهش کنم اگه ممکنه یه سری به وبلاگ من هم بزنید و در مورد مطالبی که تا به حال نوشتم و موضوعات مطالب نظر بدید.ممنون میشم

    ReplyDelete
  38. محسن مالکی کاریکاتورNovember 3, 2008 at 12:32 PM

    وحید جان لذت بردم از توانایی و حوصله ای که به خرج دادی نمی دانم هر کدام از این تصاویر چقدر وقت گرفته کلا حس خوبی دارد بخاطر رنگ آمیزی شاد و لطیف آن
    اگر حوصله داشتی به وب لاگ من هم سر بزن و یک راهنمایی در مورد رنگ آمیزی و ابزاری که کار می کنی بگویید

    ReplyDelete
  39. واقعاَ عالی بود دمت گرم هم موضوع هم خود تصویر . من تخصصی توی این کارها ندارم ولی به عنوان یک ادم عادی بهت تبریک میگم .  

    ReplyDelete
  40. واقعاَ عالی بود دمت گرم هم موضوع هم خود تصویر . من تخصصی توی این کارها ندارم ولی به عنوان یک ادم عادی بهت تبریک میگم .  

    ReplyDelete
  41. سلام وحید جان
    تلفنی ازت نداشتم ام مجبورم از اینجا دعوتت کنم واسه شرکت تو جشنواره ای که داریم برگزار میکنیم
    وبلاگم که بری همه مشخصات و شرایط جشنواره با موضوع کتاب هست
    اینترنتی هم هست میتونی راحت کار بفرستی
    هم به ایمیل خودم هم جشنواره
    پس لطفا تنهامون نذار
    شماره ات رو هم لطفا در نظرات خصوصیم بذار یا به شماره خودم یه اس ام اس بده
    ممنون
    09155842751

    ReplyDelete
  42. عالی. حرف نداشت <البته خیلی حرف داشت توش>
    تبریک میگم به خاطر خلاقیتت
    موفق باشی

    ReplyDelete
  43. عالی. حرف نداشت <البته خیلی حرف داشت توش>
    تبریک میگم به خاطر خلاقیتت
    موفق باشی

    ReplyDelete
  44. سرباز هخامنشیNovember 3, 2008 at 7:28 PM

    نژاد سکا‌ها معمولا آریایی و ایرانی تبار ذکر می شود. با این حال عده ای انان را حداقل تا اندازه ای تحت تأثیر نژاد زرد و مردم چینی و تبتی هم بوده اند. همچنین ارتباط ها و شباهت هایی که میان نقش و نگار های سفالینه های کشف شده در آسیای مرکزی و ظروف سفالی سومری _ تمدن پیشرفته ای که در 4هزار سال قبل از میان رفت_ دیده شده، فرضیه ارتباط این دو قوم و مهاجرت قوم بسیار قدیمی سومری از آسیای میانه به بین النهرین را مطرح می کند.

    ReplyDelete
  45. فریبا رحمانیNovember 3, 2008 at 7:46 PM

    آلبوم عکساتونو دیدم همه چیز خوبه .....

    خوب باشید.

    شما عکاسی هم می کنید؟ آیا

    ReplyDelete
  46. سرباز هخامنشیNovember 3, 2008 at 8:08 PM

    سلام هموطن خوبم ....
    از آشنائیتون خوشبختم ....
    ممنونم بزرگوارانه ابراز لطف فرمودید ...
    و باز ممنون میشم اگه بزرگوارای بفرمائید و در صورت امکان ای افتخار رو به هموطن زرتشتی بدهید که بتونه از طریق وبلاگ عزیز و پرطرفدارتون به سایر هموطنان خوبمون معرفی بشه
    موفق و سربلند باشید در سایه سار الطاف اهورا مزدا

    ReplyDelete
  47. مجید لطیفیانNovember 3, 2008 at 8:34 PM

    سلام
    وبلاگ شمارو دیدم و خوشحال شدم که هنوز کسی پیدا میشه که معنی زیبایی رو متوجه میشه و کاره زیبا انجام میده
    از قالب بندیه مطالبت لذت بردم و با افتخار لینکت کردم
    خوشحال میشم به وبلاگ من که با موضوعه عکسه یک سر بزنی
    تا بتونم نظرات خوبه شمارو داشته باشم و در بهتر شدنش به کار ببرم
    تو وبلاگم مبینمت هنرمند
    دوست داشتی لینک کن

    ReplyDelete
  48. سرباز هخامنشیNovember 3, 2008 at 8:34 PM

    فدای مهربونیتون هموطن خوبم

    ReplyDelete
  49. سلام تبریک میگم به گل آقای وب
    ما مطالب فوق العاده شما رو برای کلیه اعضای گروه با ذکر منبع ارسال میکنیم

    ReplyDelete
  50. سلام
    خوبی
    ایول ترکوندی
    خیلی باحالی هم خودت هم وبلاگت
    خوشحال میشم تو هم به من سر بزنی
    من لینکت می کنم تو هم اگه از وبلاگم خوشت اومد خوشحال میشم لینکم کنی
    مرسی
    منتظرتم

    ReplyDelete
  51. اقای نیک گوی عزیز درست که هر کس می تونه حرفش رو بزنه و نظرش رو اعلام بکنه ولی بهتر نیست بدونی که اول باید یکمی مطالعه کنی و بعد یکمی دور و بر خودتو ببینی وبعد در مورد ورشکستگی امریکا حرف بزنی امریکا رشد تورمش در به قول شما سونا می چقدر بوده ایران رشد تورمش در حالت رشد اقتصادی از 57 تا حالا چقدر است
    به هر حال از اینکه نظراتت رو بیان می کنی خوشحالم  
    موفق و سربلند ایران

    ReplyDelete
  52. عالي عالي عالي

    ReplyDelete
  53. جانا سخن از دل ما می گویی!

    ReplyDelete
  54. وبلاگ قشنگی داری.
    مرسی

    ReplyDelete
  55. وحید عزیز تو بینظیری ... ارادتمند عمو

    ReplyDelete
  56. سلام دوست عزیز خیلی وبت جلبه واقعا قشنگه. موفق باشی

    ReplyDelete
  57. یاشار از تبریزDecember 31, 2008 at 2:38 PM

    جدا دست شما درد نکنه خیلی زحمت کشیدید و خیلی هم جذاب کارکردید.

    ReplyDelete
  58. پایگاه بسیار جالبی دارید.
    موفق و ژیروز باشید

    ReplyDelete
  59. ظرافت طنز کار شما قابل تحسین است .
    موفق باشید

    ReplyDelete
  60. محبوبه میمMarch 10, 2009 at 8:43 PM

    آشنایی من با وبلاگ شما با خنده همراه بود . بسیار زیبا ست . من هم با جناب کوفا موافقم . طنز شما ظرافت پنهانی در خود دارد .
    سپاس

    ReplyDelete
  61. 20 هستی همیشه 20 هستی هفت منو یاد براد پیت و مورگان فریمن میندازه تو احتمالا  اون قاتله نیستی ؟

    ReplyDelete
  62. براوووووووووووووووووووو

    ReplyDelete
  63. این پسره منم!

    ReplyDelete
  64. شباهتی زیادی به جوونای ما داره

    ReplyDelete
  65. لیدا خانوم تصویرگرNovember 29, 2009 at 4:31 AM

    مثل همیشه فوق العاده

    ReplyDelete