Comic Strip-Cartoon-Animation

15 October 2008

دیدن کجای زن عیب نداره؟

106 comments:

  1. کار قشنگی بود ممنون. البته یک کمی جنبه اروتیکشم بالا بود!  که خوب برای تشدید قضیه مناسب بود

    ReplyDelete
  2. آقا عالی بود محشر بود .
    حقیقتا زیبا ترسیم شده بود . 2 - 3 ساله این قضیه بدجوری ذهنم رو مشغول کرده که این دو رویی یعنی چه ؟
    مرحبا
    آفرین
    خسته نباشی

    ReplyDelete
  3. تو بالاترین هم گذاشتمش خودت اونجا عضو نیستی نه؟

    ReplyDelete
  4. بسیار عالی! منم دیگه از این دو رویی ها خسته شدم.

    ReplyDelete
  5. سید محمود جوادیOctober 15, 2008 at 1:02 AM

    بی صدا خندیدم . خیلی شیتونی جوون . از جسارتهای با نمکت خیلی خوشم میاد

    ReplyDelete
  6. عالی بود آقای نیک گو! چقدر خوب ریاکاری این جماعت را نشان دادید

    ReplyDelete
  7. مهدی استاداحمدOctober 15, 2008 at 5:25 AM

    دم شما گرم. عالی بود.
    خیلی عالی

    ReplyDelete
  8. آقا يك مشتري به مشتريهاي ثابتت اضافه شد.امروز توي بالاترين ليكنتون را ديدم و واقعا لذت بردم.
    از اينكه با بلاگ و كارهاي زيباي شما آشنا شدم از صميم قلب خوشحالم.
    شاد و موفق باشيد.

    ReplyDelete
  9. آقا يك مشتري به مشتريهاي ثابتت اضافه شد.امروز توي بالاترين ليكنتون را ديدم و واقعا لذت بردم.
    از اينكه با بلاگ و كارهاي زيباي شما آشنا شدم از صميم قلب خوشحالم.
    شاد و موفق باشيد.

    ReplyDelete
  10. مانا نیستانیOctober 15, 2008 at 9:53 AM

    خیلی خوشحالم که بعد از مدتها کارت رو می بینم وحید جان و این که خیلی عالیه

    ReplyDelete
  11. خیلی عالی بود.مرسی
    ولی اینه همش درده واسه ما و ما فقط میخندیم به این دردها............

    ReplyDelete
  12. تایلند،سرزمین هزار معبدOctober 15, 2008 at 2:11 PM

    سلام خیلی جالب بود
    خسته نباشی

    ReplyDelete
  13. عباسحسیننژادOctober 15, 2008 at 3:30 PM

    درست وسط خال!

    ReplyDelete
  14. وحید کمیک هات زدن رو دست بزرگمهر
    خیلی توپن

    ReplyDelete
  15. وحید کمیک هات زدن رو دست بزرگمهر
    خیلی توپن

    ReplyDelete
  16. سلام ف من روم نشد آدرس اون یکی وبلاگمو که توش انیمیشن هامو میزارم بزارم ، ولی در کل خوشحال میشم اگر بتونیم یک صحبتی با هم داشته باشیم ، شاید کاری هم شد .

    ReplyDelete
  17. سلام
    چی بگم والا
    سر نترس داری؟
    آقا ما آپیم
    نمی خوای یه نظر بدی؟

    ReplyDelete
  18. مروارید عرفانOctober 15, 2008 at 8:23 PM

    سلام

    حقیقتی در قالب طنز  ممنون دلنشین و جالب بود !

    ReplyDelete
  19. سلام

    وحید خان نیک گو الحق که گل کاشتی  ممنون

    ReplyDelete
  20. چطوری وحید؟ خیلی دلم برات تنگ شده! کجایی بابا چرا بر نمی گردی؟

    ReplyDelete
  21. یه خبرنگار تلویزیونOctober 16, 2008 at 12:01 AM

    لعنتی خوب دستمونو خوندی اما به خدا ما بی گناهیم این دستورات از غیب می رسه

    ReplyDelete
  22. سارا و پاییزOctober 16, 2008 at 2:57 AM

    وبلاگتان معرکه است آقا

    ReplyDelete
  23. رسام اين نقش، از فوق العاده ترين موجودات روي زمين است... دمش گرم.

    ReplyDelete
  24. سید امیر حسین مولاناOctober 16, 2008 at 6:59 AM

    سلام وحید جان
    بسیار عالی بود
    درود بر تو

    ReplyDelete
  25. سلام....
    woooooooooow
    کارهاتونو همشو با لذت دیدم و لذت بردم...
    واقعا معرکه بود....هم طنزش و هم اجراهاش
    موفق باشید

    ReplyDelete
  26. واقعا عالی بود.فکرمو مشغول کرده

    ReplyDelete
  27. سلام، خیلی جابل بود،

    ReplyDelete
  28. استادانه بود
    به امید روزهای بهتر

    ReplyDelete
  29. ساناز بهزادیOctober 16, 2008 at 8:38 PM

    بسیار بسیــــــــــــــــــــــــــــار خوب. حرف نداشت.

    ReplyDelete
  30. بامزه بود! اجرت با عمو ضرغام!
    (:

    ReplyDelete
  31. درود

    توانایی شما خیره کننده بود.

    لذت بردم.

    ReplyDelete
  32. مسعود سالاریOctober 17, 2008 at 2:11 AM

    این دورویی ها و این که بنا به شرایط، ضوابط عوض می شوند، واقعن شرم آور است.

    ReplyDelete
  33. احسان موسویOctober 17, 2008 at 3:12 AM

    سلام وحید عزیز
    پسر کارات خیلی سطح بالان - خیییلی حال کردم ... سوژه ها عالی - اجرا محشر
    منم کاریکاتور میکشم خیلی دوس دارم به وبلاگم یه سر بزنی و یکم راهنماییم کنی ...  تو کفم نافرم
    فعلآ

    ReplyDelete
  34. آی لاو ایت!

    ReplyDelete
  35. خیلی باحال بود

    ReplyDelete
  36. لیدا خانوم تصویرگرOctober 17, 2008 at 2:58 PM

    سلام دوست من
    فوق العاده بود کارای جدیدت .....
    من یکی از کاراتو توی وبلاگم گذاشتم ....
    می دونم که دیدی .....
    به هر حال عالی بود لذت بردم ...

    ReplyDelete
  37. .•´ ¸¸.•¨¯`•¸.•SMP68¸.•´ .•´October 18, 2008 at 2:38 AM

    خیلی باحالی خوشمان آمد بیشتر پست هات رو هم دیدم باحال بودن

    ReplyDelete
  38. سلام ؛ یه سری به مطلب شماره 20 آخرین مطلب ارسالی من بنداز ؛ جالبه

    ReplyDelete
  39. وحید جان، تو یک نابغه هستی در ایده پردازی و تصویرگری. شعورت رو می ستایم دادا.

    ReplyDelete
  40. شما هم از طرفدارای سون هستی  پس سر بزن به ماااا

    ReplyDelete
  41. ا ن ی م ا ت و رOctober 19, 2008 at 1:22 PM

    سلام  

    شما بسیار توانمند هستید   .   بسیار عالی



     

    ReplyDelete
  42. مژگان افروزیOctober 19, 2008 at 2:40 PM

    عالی بود

    ReplyDelete
  43. شیخ ابو امیرOctober 19, 2008 at 3:46 PM

    عالی و خلاقانه بود... و البته با توجه به شوک داغ داغ!
    خوش باشید

    ReplyDelete
  44. وبلاگ شما در صفحه اول پرشین بلاگ قرار گرفته است. جزو پربازدیدترین ها . موفق باشید

    ReplyDelete
  45. آقا دست مریزاد! :)

    ReplyDelete
  46. سلام وحید جون بهت تبریک میگم.کارت درسته.اگر تمایل داشتی وبلاگ من رو لینک کن واگه اجازه بدی من لینکت می کنم.

    ReplyDelete
  47. خدا خودتو داشته هات رو حفظ کنه، امواتتم بیامرزه. . .طنزو کارکاتور رو قشنگ تلفیق کردی. . .پیرشی جوون!

    ReplyDelete
  48. سلام واقعا عالی بود . اگر حاظر به تبادل لینک هستید من را خبر کنید.

    ReplyDelete
  49. سلااااااااااااااااااااااااام
    من شما از کلوب و لینکتون که داغش کرده بودن پیدا کردم
    شما کجا بودید
    خیلی باحالید
    همین

    شاد باشید

    ReplyDelete
  50. سلام
    دست هنر مندی داری ، من عاشق نقاشی بودم هیف که نشد ادامه بدم ...
    به ماهم سر بزنید

    ReplyDelete
  51. لطیفه های ایرانیOctober 21, 2008 at 4:49 AM

    This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  52. واقعا قشنگه .

    ReplyDelete
  53. سیگار و اسپرسوOctober 21, 2008 at 3:42 PM

    خیلی کارات ردیفه... خیلی خیلی حال کردم...
    دمت گرم...
    شاد باشی...

    ReplyDelete
  54. سلام وحید جان

    خیلی خیلی از طراحیها و کاریکاتورهات لذت بردم

    من وبلاگ شما رو لینک دادم در قسمت تصویر سازی

    من هم طراحی میکنم

    خوشحال میشم تبادل لینک با هم داشته باشیم

    ReplyDelete
  55. خیلی سیاستمندانه بود مثل خودش!

    ReplyDelete
  56. نفهمیدم لینک اینجا رو از کجا اوردم ولی هر کی داد دسش درد نکنه . ایول . خیلی باحالی

    ReplyDelete
  57. جراح پاشائیOctober 22, 2008 at 4:28 PM

    آقا ایول واقعا جالب بود .موفق باشید

    ReplyDelete
  58. خیلی عالی بود با اجازه گذاشتمش تویه سایتم

    ReplyDelete
  59. سلام وبلاگ جالبی داری مخصوصا این پست  به ما هم سری بزن ... راستی این کمیک ها رو خودت می سازی ؟؟؟ یا روم به دیوار......!!!

    ReplyDelete
  60. عجب چیز شاخی بود , آقا واقا مرسی از این هنرت
    موفق باشی دوست عزیز

    ReplyDelete
  61. کمیک های شما فوق العاده هستند ...

    ReplyDelete
  62. آزادی واندیشهOctober 23, 2008 at 8:08 PM

    سلام :
    عکسهایت زیبا بودندوهریکی هزاران مطلب ر
    برایمان شرح میدادند

    با عنوان جدیدی بروزم

    منتظر حضورتان هستم ا

    ReplyDelete
  63. سلام وحید عزیز...بابت عکسهات ممنونم..اگه میتونی در مجله الکترونیکی تلویزیون و سینما در بخش گرافیکش به ماکمک کن...به شخصی مثل شما نیاز مبرمی داریم..حضور شما باعث افتخار ماست...باتشکر
    www.jewelintv.blogfa.com

    ReplyDelete
  64. سلام بی بهانه آمدم که بی بهانه بیای

    ReplyDelete
  65. وبلاگ بسیار جالبی داری دوست من
    اگه امکان داره از آپ شدنت خبرم کن
    موفق باشی

    ReplyDelete
  66. دم شما گرم

    ReplyDelete
  67. سلام
    کاریکاتورهاتون واقعا عالیه
    اگه افتخار بدین من برای تبادل لینک آماده ام
    من لینکتون رو تو وبم گذاشتم

    ممنون

    ReplyDelete
  68. این کاریکاتور کار خودتان است؟
    در هر صورت باید بگویم عالیست .

    ReplyDelete
  69. هادی شفیع زادهOctober 25, 2008 at 2:27 AM

    فوق العاده بود
    ممنون
    به ما هم یه سر بزن

    ReplyDelete
  70. سلام
    با اجازه کاریکاتور را با اسم خودتان در وبلاگم ساباط گذاشتم.ممنون

    ReplyDelete
  71. خبرنگارافتخاری نیویورک تایمزOctober 25, 2008 at 1:25 PM

    هم کمیکا خیلی خوشگلنن هم موضوع‌ها خیلی جذاب!!
    واقعاً کیف کردیــم:دی

    ReplyDelete
  72. خسته نباشید می گم به شما واقعا دستتون درد نکنه

    ReplyDelete
  73. سلام
    خيلي زيبا بود
    گفتــا زن روگرفتــــه اي با
    زيـبـا زنـكـي ، كه اي فريبا
    مي پوش رخ ظريف خود را
    چون مـن و زنان چشم پيدا
    گفتــا زنـــك روي گشـاده
    بــا زاغ سـيـاه زشــت سيما
    فــرق مـن و تـو شبيـه باشـد
    بـا فــرق مـيــان مـرد و ملا
    بـالا تـنــه بــاز ، بستـه پائين
    پـائـيـن تـنــه بـاز ، بسته بالا

    ReplyDelete
  74. خیلی مطالب جالبی داری.

    ReplyDelete
  75. حامد «آسمان نقره اي»October 26, 2008 at 5:19 AM

    جالب بود. كاريكاتورهاي بسيار جالبي ميكشيد.
    من منتظر اين مجموعه آقاي شاه هستم. دستتون طلا.
    خوشحالم كه با شما آشنا شدم.
    خوشحال ميشم اگه آسمون نقره اي ما رو مزين به قدم هاي مباركتون كنيد!

    ReplyDelete
  76. salam,webe gashangi dari,khoshal misham be manam ye sari bezanid

    ReplyDelete
  77. ماندانا ابریOctober 26, 2008 at 5:22 PM

    درود

    ReplyDelete
  78. سلام.واقعا وبلاگت جز دوست داشتنی ترینهاست.به منم سربزن خوشحال میشم
    آخرین پستم لیست بدترین پایان بندی های سینما هست

    ReplyDelete
  79. سلام
    کاریکاتورهاتون واقعا عالیه
    اگه افتخار بدین من برای تبادل لینک آماده ام
    فقط بگید با چه اسمی لینکتونو بزارم

    ReplyDelete
  80. سلام
    کم پیش میاد جایی فقط بنویسم جالب بود. چون بیشتر درگیر مباحث فلسفی-اجتماعی هستم و کانت ها به درازا میکشه. اما در مورد این کاریکاتور شما باید بگم واقعاً جالب بود.

    ReplyDelete
  81. خیلی کاریکاتور جالبیه !

    ReplyDelete
  82. به این میگن یک دید خیلی واقعی از وضعیت خفقان در ایران(البته ببخشید وضعیت دموکراسی در ایران)

    ReplyDelete
  83. همش حقیقته!
    خیلی  خیلی جالب بود اولین بار بود همچی کاریکاتوری دیده بودم ولی واقعیتشو همیشه می بینم.

    ReplyDelete
  84. همش حقیقته!
    خیلی  خیلی جالب بود اولین بار بود همچی کاریکاتوری دیده بودم ولی واقعیتشو همیشه می بینم.

    ReplyDelete
  85. خیلی جالبن
    مرسی

    ReplyDelete
  86. می دونستی وبلاگت محشره

    ReplyDelete
  87. ای ول کار بیسته.

    ReplyDelete
  88. بسیار بسیار دقیق و تیزبینانه به پدیده هاو آسیبهای اجتماعی نگاه میکنید و با زبان طنز دیگران رو هم به دیدن این پدیده ها دعوت میکنید. سپاس فراوان

    ReplyDelete
  89. اولین بارم بود ولی از این به بعد هفت رو همیشه نگاه میکنم مثل همه
    موفق باشی عزیزم

    ReplyDelete
  90. سلام

    نقاشی ها حرف ندارن خیلی خیلی خوب کار شدن
    محتوی سایت هم خیلی خوبه
    واقعا هم هنرمند هستی و هم نویسنده و هم روشن فکر و ...

    موفق باشی

    ReplyDelete
  91. خیلی خیلی جالبن مزسی

    ReplyDelete
  92. یاسی-بیست و دوDecember 19, 2008 at 11:51 PM

    فوق العاده ست

    ReplyDelete
  93. ما هر روز به وبلاگ شما سر می زنیم.خیلی جالبه.ذستت درد نکنه.

    ReplyDelete
  94. پدرام یگانهDecember 20, 2008 at 4:39 PM

    gratsias

    ReplyDelete
  95. ایول- بسی حال بردیم از این وب سایت حضرتعالی- همانا اندک ذره ای فعالیت و اکتیواسیونتان را افزون نمودندی دل اکثر ملتی شاد و مفرح فرمودندی- کارت درسته

    ReplyDelete
  96. حجت الاسلام نیچهApril 8, 2009 at 4:54 AM

    بسیار زیبا بود
    حرف نداشت

    ReplyDelete
  97. وحشتناکه آقا! وحشتناک!
    جسارتا فیدتون رو عضویت شدیم

    خیلی آقایی، خیلی!!!

    ReplyDelete
  98. دست مریزاد

    ReplyDelete
  99. آقا کارت درسته
    می خواستم لینکت کنم گفتم ه اجازه ای بکیرم

    ReplyDelete
  100. kheyli ba hali eyval

    ReplyDelete
  101. کارت درسته به خدا ، معلومه مثل خودم حالت از برنامه های صدا و سیما به هم میخوره ، راستی یه سری کاریکاتور اگه راجع به بقیه برنامهاش مثل اخبار و سریالای مضخرف بکشی خیلی ممنون میشم انگار که حرف دل مارو زدی ،

    ReplyDelete
  102. LLLoooo00oooooolllllllllllllllll!!!!!!!!!!!!!111

    ReplyDelete