Comic Strip-Cartoon-Animation

20 May 2008

زن.

http://files.myopera.com/v" alt="" />

28 comments:

  1. برای نشنیدن حرفهایت............. بازم میشنوی فقط نمیدونی چی میگه .داستان کوتاه سقوط هواپیما قشنگ بود

    ReplyDelete
  2. بدون شرح...!
    http://ww.kalantarcartoon.blogfa.com

    ReplyDelete
  3. مهدی رضائیMay 20, 2008 at 11:50 PM

    سلام آقای وحید نیک گو. از آشنائی با شما خرسندم. کاریکاتور معرکه به نمایش گذاشته ای این ذهن جای تعریف و تمجید دارد برای شما آرزوی سلامتی و بهروزی می کنم. از شما دوست عزیز و خوش ذوق دعوت می کنم به انجمن ما هم سر بزنید. برای ما داستان بفرستیدو داستان دوستان را نقد بفرمائید بی شک از راهنمائی های شما دوست گرامی استفاده خواهیم کرد. اگر با تبادل لینک موافقید ما را به نام انجمن داستانی چوک لینک بفرمائیدو کامنت بگذارید که شما را به چه نامی لینک کنیم.باتشکر
    مهدی رضائی -دبیرانجمن داستانی چوک

    ReplyDelete
  4. مهدی رضائیMay 20, 2008 at 11:53 PM

    در ضمن همیشه انجمن ما را از به روز شدن وبتان مطلع کنید. سپاسگذارم.بی شک محتوای وب شما در انجمن ما طرفداران خودش را خواهد داشت.

    ReplyDelete
  5. مهدی رضائیMay 20, 2008 at 11:53 PM

    در ضمن همیشه انجمن ما را از به روز شدن وبتان مطلع کنید. سپاسگذارم.بی شک محتوای وب شما در انجمن ما طرفداران خودش را خواهد داشت.

    ReplyDelete
  6. مهدی رضائیMay 20, 2008 at 11:54 PM

    در ضمن همیشه انجمن ما را از به روز شدن وبتان مطلع کنید. سپاسگذارم.بی شک محتوای وب شما در انجمن ما طرفداران خودش را خواهد داشت.

    ReplyDelete
  7. دوستی من تا ندارد قرار نیست تموم بشه تو دلم.... میگم اما اون جوری فکر میکنم به  8 هزار ساعت دیگه نرسه اما دلم میخواد حداقل 40 هزار ساعت باشه

    ReplyDelete
  8. سید هادی نوریMay 21, 2008 at 3:04 AM

    نظرات خصوصی را هم ببینید.

    ReplyDelete
  9. سلام
    به روزم....
    با اومدنت به بلاگم خوشحالم می کنی

    ReplyDelete
  10. سرباز زمینMay 22, 2008 at 3:22 PM

    یاد اون کاریکاتوری افتادم که درباره ممنوعیت فوتبال طالبان بود. تو کشیده بودی که طرف داره فوتبال بازی میکنه و ریش نفری که پشت سرش بود پیچیده بود دور پاهاش! یادش به خیر...

    ReplyDelete
  11. سید محمود جوادیMay 22, 2008 at 7:15 PM

    سلام
    ایده و اجرا بسیار عالی بود

    ReplyDelete
  12. علیرضا حسامیMay 22, 2008 at 10:12 PM

    جالبه
    با (شناسنامتو آوردی؟) به روز و شبم !

    ReplyDelete
  13. سلام
    با غریق به روزم.
    (نظر یادتون نره!)

    ReplyDelete
  14. سلام
    ممنون از لطفت که همیشه مطالبمو می خونی و مرسی که بلاگم سر می زنی.
    کار شماهم زیبا و پرمعناست و من هم همیشه از بلاگ شما دیدن می کنیم آقای نیکگو
    hollywoodland.persianblog.ir

    ReplyDelete
  15. من نفهمیدم

    ReplyDelete
  16. تبریک می گم .وبلاگ قشنگی داری...
    موفق باشی

    ReplyDelete
  17. لیدا معتمد ( تصویرگر )May 24, 2008 at 5:24 AM

    سلام دوست هنرمند من .....
    ممنونم که به وبلاگ من سر زدی ...
    من شما رو لینک می کنم خیلی خیلی دوست دارم که شاهد کارهای زیبای بعدیت باشم

    ReplyDelete
  18. تروا در کلانتر کارتون...!

    ReplyDelete
  19. تروا در کلانتر کارتون...!

    ReplyDelete
  20. این فوق العادسسسسسسسسسسسسسسسسست!!!

    ReplyDelete
  21. محسن مالکی کاریکاتورNovember 4, 2008 at 9:30 PM

    دوست خوبم چرا لکه های مرکبی  که گذاشتی مثل هم می مانند در طراحهای کشیده شده

    ReplyDelete
  22. اینجا که چیزی نیست

    ReplyDelete
  23. الهه موفقیتDecember 11, 2008 at 11:10 PM

    سلام
    خیلی بلاگ جالبی دارید
    و کارهاتون هم بسیار زیبا هستند
    از سبک کاریتون خیلی خوشم آمد
    خوشحال می شم که در گروه من عضو شید و با هم همکاری داشته باشیم
    منتظر جوابتون هستم

    آدرس گروه:
    http://groups.yahoo.com/group/Goddess_of_Success

    ReplyDelete
  24. این کارتو خیلی دوست دارم

    ReplyDelete
  25. خیلی تلخه ، خيلي زياد

    ReplyDelete
  26. خیلی جالب بود .

    ReplyDelete
  27. یعنی فکر کن تا الان نشستم  دارم تک تک کمیکا ترو می بینم.
    اگه خواب امون بده امشب لینکت می کنم.

    ReplyDelete
  28. ایده فوق العاده بود

    ReplyDelete