Comic Strip-Cartoon-Animation

15 May 2008

خاطره تلخ .....!

9 comments:

  1. ممنون همه چی درست شد

    ReplyDelete
  2. ای بابا
    واقعا تلخه ...

    ReplyDelete
  3. یعنی با گیوتین یا دار.الان زنده ای یا چی؟

    ReplyDelete
  4. سید محمود جوادیMay 16, 2008 at 8:01 PM

    سلام ... من دیگه از این طرحها نمی کشم .
    با " و این صداست که می ماند " به روزم . سعی کن جلوی خنده ات را بگیری

    ReplyDelete
  5. این طرح رو قبلا جایی دیده بودم. اما واقعا با معنی بود.به نظرم به جز معنی اصلی میتونه یه معنی دیگه  هم داشته باشه .
    مثل قانون علامت ها در ضرب ( منفی در منفی برابر با مثبت است )

    ReplyDelete
  6. علیرضا حسامیMay 18, 2008 at 10:32 PM

    سلام داش وحید
    با (اهل آرایش نیستم ) به روزم.
    www.allcartoon.blogfa.com

    ReplyDelete
  7. هرمز ممیزیMay 19, 2008 at 12:48 AM

    سلام

    دار و منبر همه از دار و درختند ولی
    در اوین دار به فریاد رسید از منبر !

    ReplyDelete
  8. وسایلم را مرتب کردم..کتاب هایم را در کتابخانه گذاشتم..دلم را میان آغوشم گرفتم تا کپک نزند.. گره را که زدم محکمش کردم دقیقا عین  راهزن های
    امریکای جنوبی..طناب را به نماد گیوتینی که بالای سردری اتاق بود  و عاشقش بودم..چون گیوتین دقیقا بالای سردری اتاقم بود آویختم...ته رنگی روی صورتم مانده بود. لباس هایم را درآرودم تا زیبای ام را به رخش بکشم..پنجره قدی دیوار روبه رو را باز کردم..صندلی را زیر پایم گذاشتم..رویش ایتادم..در اندرونم داغ بود.گردنبندم را انداختم زیباتر میشدم..خطوط طناب روی سفیدی سینه هایم طرحی عجیب داشت..صندلی را کنار زدم..صدای قرچی آمد..گویی مهره ی گردنم بود دیگر سرعت طناب کم تر بود ولی من هنوز داغ بود در اندرونم...تاب می خورم.

    ReplyDelete
  9. yani mishe khoda ye sangiroo biyafarine ke khodesham natoone ono boland kone???!

    ReplyDelete